ملی آلمان گزارش ربوده شده در عراق

فعال حقوق بشر و هنر متصدی Hella Mewis ربوده شد در خارج از دفتر خود در بغداد توسط مردان ناشناس. ربوده شدن آخرین

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

فعال حقوق بشر و هنر متصدی Hella Mewis ربوده شد در خارج از دفتر خود در بغداد توسط مردان ناشناس. ربوده شدن آخرین در یک سری از آدم ربایی ضد دولتی شدند.

یک ملی آلمان ربوده شد و سه شنبه شب توسط ناشناس داعش در بغداد فعالان حقوق گفت.

Hella Mewis که اجرا می شود یک برنامه هنری در عراق هنر جمعی Tarkib شد ربوده شده خود را در خارج از دفتر مرکزی در بغداد گفت: علی-بیاتی عضو نیمه رسمی عراق در کمیسیون عالی حقوق بشر.

Mewis ترک کرده بود و بود او دوچرخه سواری "هنگامی که دو خودرو, یکی از آنها یک وانت سفید استفاده شده توسط برخی از نیروهای امنیتی دیده می شد آدم ربایی او" به گفته یک منبع به نقل از آژانس خبری AFP.

فعال دیگری صحبت در خواست نامش فاش نشود گفت او تلفن نمی شد قابل دسترسی است و نیروهای امنیتی آغاز شده بود در جستجوی او.

Dhikra Sarsam, یک دوست از Mewis نوشت: در پست های رسانه های اجتماعی است که افسران پلیس شاهد آدم ربایی اما دخالت ندارد. "Hella رود به ربوده چرا که همه ما انتظار این سرنوشت," او نوشت.

Mewis یک برلین متولد هنر متصدی است که در ارتباط با موسسه گوته در بغداد, که در آن او زندگی می کردند برای چندین سال. او در ایجاد یک هنر جمعی است که با هدف ترویج کار جوان عراقی هنرمندان.

بیشتر بخوانید: عراق آمریکا نامزد برای نخست وزیر

Sarsam گفت که Mewis شده بود نگران کشتار هشام آل هاشمی, عراق محقق و مشاور دولت که حمایت از تظاهرات ضد دولتی. "من به او صحبت کرد (Mewis) در هفته گذشته بود و او واقعا درگیر در این اعتراضات بیش از حد, بنابراین او عصبی پس از ترور" Sarsam به خبرگزاری فرانسه گفت.

افزایش خشونت سیاسی

تظاهرات گسترده فوران در سال گذشته علیه دولت عراق که برخی از منتقدان را متهم به فاسد بودن و بیش از حد نزدیک به ایران است. از آن پس صدها نفر از مردم فوت کرده اند در اعتراض به خشونت های مرتبط با. حدود دو دوجین فعالان به ضرب گلوله کشته شدند توسط مردان ناشناس و ده ها تن ربوده شدند.

هفته گذشته هشام al-هاشمی برجسته جهادگرایی متخصص بود به ضرب گلوله کشته خارج از خانه خود در بغداد توسط دو مرد بر روی یک موتور سیکلت. حمایت خود را از تظاهرات و کار خود را در نرم افزار-ایران گروه تا به حال خشم تهران-حمایت گروههای سیاسی در عراق را درهم al-Shaabi نظامی شبکه.

"نیروهای مسلح مختلف وابستگی معترضان را کشته اند و دیگران حاضر به طور علنی به انتقاد از دولت و نیروهای مسلح با مصونیت از مجازات" گفت: Belkis Wille, یک محقق ارشد در سازمان دیده بان حقوق بشر.

"اما کشتن کسی که از قد و قامت خود را smacks از یک کشور که در آن برخی از گروه ها تبدیل شده اند به طوری جسارت کامل مصونیت از مجازات به صورت جدی نقض حقوق بشر است که آنها می توانند به کشتن هر کسی که می خواهید آنها را بدون پرداخت قیمت," او گفت:.

adi/rc (AFP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب