آلمانی پستی نرخ باقی می ماند مقرون به صرفه در مقایسه با بقیه اروپا

هزینه پستی به صورت استاندارد حروف در آلمان باقی مانده است کم در مقایسه با بقیه اروپا. صرفا اسمی مقایسه اروپایی

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

هزینه پستی به صورت استاندارد حروف در آلمان باقی مانده است کم در مقایسه با بقیه اروپا. صرفا اسمی مقایسه اروپایی نامه پستی نرخ نشان می دهد که آلمان در €0.80 به صورت یک استاندارد داخلی نامه است و زیر متوسط اروپا €1.12. زمانی که عوامل کلان اقتصادی مانند هزینه های نیروی کار و قدرت خرید نیز در نظر گرفته شده به منظور ایجاد یک معنی بیشتر مقايسه اروپایی نامه پستی, نرخ, آلمان, طول می کشد محل 6 در میان کشورهای با نرخ مقرون به صرفه ترین. تنها در پنج بسیار کوچکتر کشورهایی هستند که نرخ پایین تر: اتریش و سوئیس و اسلوونی قبرس و مالت. به آن شده است برای برخی از زمان دومی است که این کشور با کمترین هزینه هستند. دانمارک هزینه ترین نامه ای به پست الکترونیکی به عنوان آن را در سال گذشته است. این حقایق و بیشتر ارائه شده در این سال Deutsche Post بررسی نامه مقایسه میزان هزینه پستی در 27 باقی مانده کشورهای عضو اتحادیه اروپا به علاوه در انگلستان و کشورهای انجمن تجارت آزاد اروپا ایسلند و نروژ و سوئیس است.

اگر تنها اسمی نرخ هزینه پستی در نظر گرفته شده آلمان نرخ €0.80 قرار می دهد و آن را در مکان 18 همراه با لوکزامبورگ و اتریش و اسلواکی. سال گذشته هفده کشور باید افزایش نرخ هزینه پستی – فنلاند و یونان بیش از 100% – به طوری که متوسط هزینه پستی نامه ای در اروپا افزایش یافت €0.15 €1.12. در €3.88 (تبدیل) دانمارک دارای بالاترین اسمی تمبر برای نامه داخلی; مالت را رای است که هنوز هم بالاترین در €0.30. یونان ساخته شده است که بزرگترین جهش در رتبه بندی از نوزدهم محل در سال گذشته به جایگاه چهارم.

دویچه پست نظرسنجی نشان می دهد که وضعیت مشابه بین المللی نامه فرستاده شده در اروپا با نرخ متوسط افزایش توسط €0.09 برای €1.67 زیر افزایش نرخ در سیزده کشور جهان است. در مقايسه با آلمان نرخ تنها €1.10 به صورت پستی یک استاندارد نامه در اروپا آن را در 26 است; تنها پنج کشور را مقرون به صرفه تر هستند.

این قیمت از نرخ هزینه پستی در مقایسه با بقیه اروپا نیز تأکید کرد که یکی از نظر قیمت روند در پنج سال پس از 2015. در این دوره هزینه پست برای یک استاندارد نامه در اروپا افزایش یافت 70 درصد به طور متوسط و 250% در ایتالیا. این رقم برای آلمان بود که 29 درصد است. در پنج سال گذشته میزان هزینه پستی افزایش یافته است بیشتر به شدت در نوزده کشور اروپایی آلمان.

اگر در نظر بگیرید در ده سال گذشته تورم نرخ هزینه پستی در کشورهای مورد بررسی افزایش یافته است 73.39% از سال 2010. در مقايسه با آلمان پستی میزان افزایش 28.8% در این دوره قرار دادن آن 22nd در رتبه بندی است. تنها نه کشور باید کاهش تورم پستی رای از آلمان است.

در نوزدهم پستی بررسی میزان دویچه پست دوباره در نظر چه مدت یک کارگر صنعتی در هر کشور را مجبور به کار به منظور کسب درآمد به اندازه کافی برای پرداخت هزینه برای یک استاندارد نامه. این نشان می دهد که چگونه مقرون به صرفه پستی است; قیمت جهانی خدمات پستی است که یک معیار کلیدی اتحادیه اروپا خدمات پستی بخشنامه. با این معیار است و آلمان در این کشور با مقرون به صرفه ترین نرخ هزینه پستی پس از مالت و سوئیس. یک کارگر در یونان نیاز به زمان بیشتر برای کسب درآمد به اندازه کافی به ایمیل یک استاندارد نامه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن