آلمانی خبرنگار متهم فرانسه رئیس جمهور سابق از تجاوز جنسی

یک روزنامه نگار ثبت یک شکایت حقوقی علیه فرانسوی سابق رئیس جمهور والری Giscard d'Estaing ادعا که او برداشت خود

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

یک روزنامه نگار ثبت یک شکایت حقوقی علیه فرانسوی سابق رئیس جمهور والری Giscard d'Estaing ادعا که او برداشت خود را بارها و بارها پس از مصاحبه. او گفت که او می کند به یاد داشته باشید این حادثه.

یک روزنامه نگار جلو آمد در روز پنج شنبه مورد تجاوز جنسی حادثه مربوط 94-سال-فرانسوی سابق رئیس جمهور والری Giscard d'Estaing.

ان-Kathrin Stracke یک خبرنگار آلمانی از پخش عمومی WDR گفت: رسانه های مختلف که او درآن با پاریس دادستان متهم سابق فرانسه رهبر بارها و بارها گرفتن او پس از یک مصاحبه در ماه دسامبر سال 2018 است.
WDR گزارش روز چهارشنبه که در آن به بررسی حادثه و ارسال نامه اعتراض به Giscard d'Estaing در سال گذشته گفت: "ما نمی توانیم تحمل کارکنان مواجه شدن با چنین شرایطی است."

"من فکر می کردم در مورد رفتن با آن را برای یک مدت زمان طولانی" 37 ساله به خبرنگار گفت: آلمان آژانس خبری DPA. او افزود: وضعیت "بسیار اهانت آمیز بسیار تحقیر."

Stracke گفت: AFP news agency که او را برای یک تصویر با Giscard d'Estaing فرانسه رئیس جمهور از سال 1974 تا 1981 پس از مصاحبه.

"من ایستاده بود به سمت چپ خود و در حالی که گرفتن عکس او با قرار دادن دست خود را در سمت چپ کمر قبل از کشویی آن را به من پشت که در آن ماند," Stracke به خبرگزاری فرانسه گفت.

او گفت که او در زمینه قانونی با شکایت دادستان در پاریس در مارس 10 با پشتیبانی از WDR. دادستان' دفتر نمی دیدگاهها برای تشکیل پرونده.

Giscard d'Estaing وکیل Jean-Marc Fedida گفت: چند رسانه های خبری که خود مشتری است که هیچ خاطره ای از این حادثه و یا مصاحبه. Fedida پیشنهاد در بیانیه ای به آسوشیتد پرس حقوقی ممکن است مقابله به مثل "در برابر به خصوص undignified و توهین آمیز رسانه ها [حمله]."

dv/اس ام اس (AFP AP dpa)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب