آلمانی ها صرف به همان نسبت کمتر از سایر اروپایی ها در آجر و ملات خرده فروشی

تجارت آنلاین به عنوان یک نیروی قوی در بسیاری از کشورهای اروپایی است که منعکس در کاهش سهم هزینه های مصرف کننده

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

تجارت آنلاین به عنوان یک نیروی قوی در بسیاری از کشورهای اروپایی است که منعکس در کاهش سهم هزینه های مصرف کننده در آجر و ملات خرده فروشی.

"آجر و ملات خرده فروشی چهره چالش های جدید در اروپا" توضیح می دهد GfK خرده فروشی متخصص دکتر یوهانس Schamel. "جدید آگاهی های زیست محیطی در حال ظهور است که در میان مصرف کنندگان و مسئله پایداری در حال پخش است همیشه مهم تر نقش. آجر و ملات خرده فروشان باید پاسخ به این انتظار در راه است که اجازه می دهد تا آنها را به امن یک مزیت رقابتی بیش از خرده فروشی آنلاین."

در برابر این پس زمینه GfK را Geomarketing راه حل منطقه ارزیابی بازار کلیدی شاخص های 2019 و تاثیر خود را در اروپا خرده فروشی. در علاوه بر این به یک ارزیابی از خرده فروشی تاثیر COVID-19, GfK خرده فروشی مطالعه همچنین شامل تجزیه و تحلیل جامع از روند در 32 اروپایی شهرستانهای ارائه با ارزش نقطه مرجع برای فروشندگان و سرمایه گذاران و توسعه دهندگان پروژه.
مروری بر بررسی مهم ترین دیدگاه

قدرت خرید: مصرف کنندگان در اتحادیه اروپا 27 کشور به طور متوسط به حال 2019 قدرت خرید €16,888 که برابر است با یک اسمی افزایش 3.4 درصد نسبت به سال قبل است. محور در بخش های قوی رشد اقتصادی کاهش مالیات و افزایش حداقل دستمزد بزرگترین قدرت خرید را افزایش می دهد در اتحادیه اروپا رخ داده در لتونی (+8.5 درصد) لیتوانی (+7.6 درصد) و استونی (+6.0 درصد).

تورم: افزایش قیمت تا حدودی سریع تر در پایان سال گذشته با توجه به افزایش هزینه در خدمات. اما با در نظر گرفتن همه 2019 تورم در سراسر اتحادیه اروپا 27 کشور شد فقط 1.4 درصد و به این ترتیب به طور قابل توجهی زیر نرخ هدف 2% از بانک مرکزی اروپا.

آجر و ملات حجم معاملات خرده فروشی: آجر و ملات و خرده فروشی در اتحادیه اروپا-27 سازمان ملل دست به یک اسمی 2019 حجم معاملات رشد 2.1 درصد بود که کمی بالاتر از نرخ تورم است. پویا ترین بازار شد یک بار دیگر در اروپای شرقی و بالتیک. رومانی (+9.5 درصد) خود را حفظ نرخ رشد بالا بود که تقریبا دو برابر است که از همسایه بلغارستان (+5.4 درصد). خرده فروشی در استونی (+6.6 درصد) و لیتوانی (+6.5 درصد) بهره مند از دیرینه افزایش قدرت خرید.

حجم معاملات خرده فروشی سهم مصرف خصوصی: رقابت مطرح شده توسط خرده فروشی آنلاین همراه با تغییرات اساسی به عادات مصرف به نفع بیشتر هزینه های خدمات منجر به یک درصد کاهش در اتحادیه اروپا-27 خرده فروشی گردش مالی سهم مصرف خصوصی به 29.9 درصد است. آلمانی ها اختصاص داده شده کوچکترین سهم (23.7 درصد) از هزینه های خود را به آجر و ملات خرده فروشی است که تا حدی توضیح نسبتا قوی موقعیت خرده فروشی آنلاین.

FMCG خرده فروشی: FMCG خرده فروشی مسئول 55 درصد از 2019 آجر و ملات خرده فروشی گردش مالی در اتحادیه اروپا 27 کشور. این بخش شامل 60.4 درصد از کل آجر و ملات حجم معاملات خرده فروشی در کرواسی قرار می دهد که آن را در وهله اول در میان کشورهای مورد نظر مطالعه است. FMCG خرده فروشی نیز بسیار قوی در رومانی (59.7 درصد) قبرس (58.5 درصد) و یونان (58.3 درصد).

در مورد مطالعه

GfK تجزیه و تحلیل قدرت خرید گردش خرده فروشی و خرده فروشی سهم از مصرف کنندگان مجموع هزینه های 2019 در 32 کشور اروپایی است. در نمایش های در حال فرار با شرایط و مطالعه را کپی مهلت در آوریل سال 2020 پیش آگهی برای آجر و ملات حجم معاملات خرده فروشی را شامل نمی شد در این سال مطالعه است. به عنوان یک جایگزین برای این مطالب را مطالعه ویژگی های یک ارزیابی از خرده فروشی تاثیر COVID-19 FMCG خرده فروشی در اروپا و, جمعه ظهور به عنوان مهم ترین خرید سالانه رویداد خرده فروشی اهمیت پایتخت Visegrád سازمان ملل و عملکرد مبلمان خرده فروشی در جمهوری چک. GfK محاسبات از گردش مالی و قدرت خرید انجام شد در یورو و منعکس کننده ارزش ها به عنوان کپی مهلت مارس سال 2020 است.
 
مطالعه در دسترس است به عنوان یک رایگان 22-صفحه PDF به زبان انگلیسی در http://www.gfk-geomarketing.com/european-retail و در آلمان در www.gfk-geomarketing.de/handel-europa.

چاپ-تصاویر با کیفیت را می توان در اینجا یافت نشد.

بازدید GfK را مرکز منابع برای آخرین بینش در مورد تاثیر COVID-19 در زنجیره تامین نقطه از فروش, رفتار مصرف کننده و مصرف کننده خلق و خوی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب