آلمان توصیه می کند در برابر سفر به بارسلونا در کوستا Brava

آلمان خود را به روز رسانی توصیه های سفر برای برخی از اسپانیا محبوب ترین نقاط توریستی پس از سنبله در coronaviru

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

آلمان خود را به روز رسانی توصیه های سفر برای برخی از اسپانیا محبوب ترین نقاط توریستی پس از سنبله در coronavirus موارد است. مقامات آلمانی ها نگران بازگشت از تعطیلات می تواند باعث افزایش موارد جدید.

آلمان وزارت امور خارجه روز سه شنبه با صدور اطلاعیه هشدار سفر توریستی به سه زبان اسپانیایی مناطق با توجه به "تجدید سطوح بالایی از عفونت های محلی و مستندات."

به روز شده در مشاوره شامل آراگون, Navarra و کاتالونیا — از جمله محبوب شهر ساحلی بارسلونا و کوستا Brava.

در بیانیه ای کاتالونیا دولت گفت: از آن پشیمان جدید مشاوره.

"ما را به ارزیابی تصمیم گیری های کشورهای دیگر اما بدیهی است که ما نمی به اشتراک گذاری آن. کاتالان دولت مسئول است ... و ما در حال کار برای حفاظت از زندگی و سلامت مردم که اینجا زندگی می کنند و یا بازدید از ما" کاتالونیا خارجی رئیس Bernat تنها گفت.

آراگون منطقه ای به نام دولت برلین سفر توصیه "تبعیض آمیز است."

ادامه مطلب: Coronavirus: در اسپانیا از دست دادن دوباره

آلمان وزارت امور خارجه متوقف کوتاه از صدور رسمی هشدار سفر و یا اضافه کردن سه اسپانیایی مناطق به یک لیست از مناطق پر خطر. تحت قوانین جدید مسافران بازگشت از مناطق در معرض خطر باید تحت اجباری ویروس آزمون پس از بازگشت به آلمان است.

آلمان برداشته آن هشدار سفر به اسپانیا, در تاریخ 21 ژوئن به عنوان کشورهای اروپایی به تدریج بازگشایی مرزهای خود را زیر یک monthslong shutdown. در همان زمان سخت-آمار اسپانیا به پایان رسید یک وضعیت اضطراری اعمال شده با توجه به همه گیر. اما افزایش اخیر موارد باعث شده است تا اکثر مناطق اسپانیایی برای به اجرا درآوردن قوانین برای ماسک و در برخی مناطق مانند بارسلونا سفارشات برای مردم به ماندن در خانه.

یک ضربه برای اسپانیایی گردشگری?

آلمان تنها کشور افزایش نگرانی ها در مورد سفر به اسپانیا. نروژ تحمیل کرده است 10 روز قرنطینه برای مردم از بازگشت از شبه جزیره ایبری و فرانسه خواست شهروندان را به رفتن به کاتالونیا. بیش از آخر هفته بریتانیا نیز اعلام کرد که مردم از بازگشت از اسپانیا را برای منزوی کردن برای دو هفته.

انگلیسی Junior وزیر سیمون کلارک در دفاع از این تصمیم روز سه شنبه گفت: بریتانیا توصیه های سفر بود هدایت علم و اسپانیا عفونت افزایش یافته بود.

ادامه مطلب: مایورکا را برای گردشگران در میان جدید مستند

"بدیهی است که ما به ادامه کار بسیار نزدیک با مقامات اسپانیایی و آنها آرزوی هر موفقیت در این وضعیت تحت کنترل را به سرعت به عنوان امکان پذیر است," او گفت: آسمان.

نظرات خود را پس از نخست وزیر اسپانیا پدرو سانچز در توصیف این حرکت به عنوان یک اشتباه این استدلال که بسیاری از اسپانیا کاهش ميزان عفونت از انگلستان.

nm/rc (AFP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب