آلمان: Coronavirus نرخ انتقال بالای 1

آلمان coronavirus عفونت سهمیه شروع به پریدن کرد, فراتر از تنها چند روز پس از فدرال و مقامات منطقه ای کاسته محد

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

آلمان coronavirus عفونت سهمیه شروع به پریدن کرد, فراتر از تنها چند روز پس از فدرال و مقامات منطقه ای کاسته محدودیت. نگه داشتن بیمار 'نرخ تولید مثل' پایین است که تعیین کننده می گویند اپیدیولوژی.

Coronavirus نرخ تولید مثل در آلمان افزایش یافت به 1.1 دانشمندان در روز شنبه اعلام کرد پس از آلمان سست بسیاری از محدودیت های آن.

این نرخ که فرض آماری تاخیر در داده های کلیدی اندازه گیری مورد استفاده در آلمان همه گیر ناظر موسسه کخ رابرت (RKI) مستقر در برلین است.

روز چهارشنبه به عنوان صدراعظم و دولت premiers اعلام کرد کاهش, اجتماعی, فاصله همراه با پوشیدن ماسک نرخ 0.65.

شنبه رقم به معنای این است که یک بیمار آلوده حداقل یکی دیگر از. این افزایش را ضروری ساخته است "دیده بان توسعه با دقت بسیار در روزهای آینده گفت: RKI.

آن به طور کلی آمار و ارقام شنبه مستند 169,551 تایید موارد عفونت (1,251 بیش از جمعه) 7,369 مرگ و میر ناشی از اوایل مارس و 143,300 نفر اعلام شده است.

دوباره شکوه عفونت داده بودند آلمان در جنوب ایالت بادن-وورتمبرگ و بایرن و شهر شمالی ایالت هامبورگ.

هشدار داد که Covid-19 باقی مانده یک برنامه به طور بالقوه کشنده عفونت RKI گفت: بیماران اشغال شده 19,732 تخت — 1,650 در بخش مراقبت های ویژه — با یکی دیگر از 12,096 تخت آماده در رزرو در 1,226 کلینیک ها در سراسر کشور.

Unpersuaded چندین هزار نفر از مردم اعتراض در عمده شهرهای آلمان روز شنبه از جمله توطئه پردازان برجسته در رسانه های اجتماعی.

بیشتر بخوانید: آلمان: هزاران نفر از معترضان با شدت بهم زدن جداسازی اقدامات

یک Infratest/dimap نظرسنجی منتشر شده در اواسط هفته نشان داد که 67 درصد از پاسخ دهندگان در سراسر آلمان شد'satisfied " به "بسیار راضی" با فدرال پاسخ به همه گیر — با وجود ترس از آلوده شدن و از دست دادن شغل.

شکست برای فوتبال

یک شکست ظهور شنبه برای فوتبال آلمان لیگ (DFL) برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد بازی در مارس 16 با ردیف دوم دینامو درسدن قرنطینه و پس از دو تست مثبت برای SARS-CoV-2 ویروس در پشت همه گیر.

دینامو درسدن در وب سایت خود گفت: آزمایش های انجام شده در روز جمعه نشان داد که دو مورد از عفونت و مقامات محلی فرستاده بود کل تیم از جمله مربیان و کارکنان پشتیبانی به انزوا.

"در چند هفته گذشته ما قرار داده اند مقدار زیادی از تلاش و هم از نظر پرسنل و تدارکات به شدت به اجرای تمام
تجویز پزشکی و بهداشتی اقدامات" گفت: مدیر ورزشی Ralf Minge.

او گفت: دینامو درسدن "قادر خواهد بود برای آموزش و یا شرکت در بازی های بعدی 14 روز است."

در موج اول تست پنج شنبه اعلام کرد که DFL در حال حاضر ذکر شده 10 مورد مثبت در میان 1,724 فتح بازیکنان و کادر در بالای صفحه 36 باشگاه و دو در ردیف دوم پس از دو ماه مسابقه تعلیق.

ipj/aw ("رویترز" dpa AFP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن