آلمان بحث استقرار نیروهای نظامی به آفریقای Sahel

سیاستمداران آلمانی تا حد زیادی موافقم که آلمان باید بازی گسترده تر نقش مهمی در فرار Sahel منطقه به منظور بهبود

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

سیاستمداران آلمانی تا حد زیادی موافقم که آلمان باید بازی گسترده تر نقش مهمی در فرار Sahel منطقه به منظور بهبود امنیت, اما آنها تقسیم در مورد چگونه برای رفتن در مورد آن.

روز پنج شنبه پارلمان آلمان به مجلس فدرال آلمان مورد بحث حکم حاکم استقرار نیروهای خود در این Sahel گسترده ای باریک از زمین کشش در سراسر لبه جنوبی صحرای آفریقا.

این منطقه که شامل مالی ، نیجر چاد و بورکینافاسو و موریتانی را تجربه کرده است بی سابقه امواج خشونت در سال های اخیر با حملات تبدیل شدن به طور فزاینده ای بلند پروازانه و پیچیده است.

آلمان بوندس در حال حاضر درگیر در دو ماموریت در ساحل: اتحادیه اروپا ماموریت آموزشی (EUTM) و سازمان ملل متحد MINUSMA ماموریت صلح بانی هر دو مستقر در کشور مالی است.

دولت آلمان پیشنهاد کرده است که گسترش دو حکم یک سال تا مارس سال 2021 و همچنین گسترش بوندس مشارکت در اتحادیه اروپا ماموریت آموزشی.

آنجلا مرکل کابینه در حال حاضر نشان داد که پشت آن زمان گسترش است اما اختلاف نظر در مورد چگونگی بوندس باید گسترش حوزه عملیات.

پس از پنج بحث مجلس با اشاره حرکات ارائه شده توسط این کشور احزاب سیاسی مختلف به کمیته های بیشتر برای مشاوره.

بیشتر بخوانید: آمریکا خروج نیروهای نظامی از علیرضا طلیسچی قرار می دهد فشار بر اروپا

فرا گرفته با خشونت

شورشیان و گروه های افراطی کنترل بخش های بزرگی از ساحل و انجام حملات بر نیروهای امنیتی ترک افراد آسیب پذیر و مانع بسیار مورد نیاز توسعه است.

این هفته به تنهایی جهادی حمله به سه روستا در نیجر کشته شدن 20 در حالی که در مالی سه حافظ صلح سازمان ملل متحد کشته شدند و در همسایه بورکینافاسو هشت سرباز کشته در درگیری با مهاجمان مسلح.

چنین گریم, گزارش نگرانی سیاستمداران آلمانی.

"منطقه ساحل کلیدی برای توسعه غرب و شمال آفریقا است. عدم توقف تروریسم و پیشبرد توسعه اقتصادی کشورها در منطقه خواهد شد در نتیجه تحولات قابل توجهی در این منطقه اگر دولت وجود دارد موفق به کار با هم" یورگن Hardt های پارلمانی سخنگوی در سیاست خارجی برای اتحادیه دموکرات مسیحی (CDU), مرکل حزب محافظه کار گفت: DW در مصاحبه.

آلمان نگران است که این منطقه می تواند تبدیل به یک عقب نشینی منطقه در سطح جهانی عامل گروه های تروریستی است. علاوه بر این اگر متحده سقوط و فقر همچنان به رشد آن می تواند درایو بیشتر مهاجرت از این منطقه به اروپا است.

گسترش حوزه عملیات

در تلاش برای کمک به مانع چنین احتمالاتی دولت آلمان می خواهد گسترش تعداد سربازان بوندس از 350 به 450.

علاوه بر آن پیشنهاد کرده است که اجازه سربازان آلمانی به همراه خود مالی همکاران در سراسر کشور به جای محدود کردن عملیات خود را به نسبتا ایمنی در جنوب نیجریه ،

اگر چه سربازان آلمانی هنوز هم قادر نخواهد بود برای شرکت در عملیات جنگی از جمله استقرار احتمالا خطرناک تر به عنوان حمله به نیروهای مسلح رایج در بسیاری از بخش های مالی.

دولت آلمان همچنین پیشنهاد گسترش نقش مشورتی دارند که سربازان آلمانی بازی در مالی شامل دیگر Sahel متحده از بورکینافاسو, موریتانی, نیجر و چاد.

"مرز بین این کشورها هیچ مانعی برای تروریسم است. به سادگی با تمرکز بر یک کشور باعث می شود هیچ حس" Hardt گفت.

در همان زمان CDU نمایندگان مجلس نیز خواستار کمک های بیشتر برای جمعیت غیر نظامی است.

"علاوه بر تعهد بوندس آموزش پلیس و نیروهای نظامی و توسعه اقتصادی و سیاست تعامل نیز بسیار مهم" Hardt گفت.

از CDU دیدگاه آلمان حمایت باید نیازهای محلی به حساب آورد.

محدود تاثیر ماموریت

ماتیاس Basedau مدیر گیگا موسسه مطالعات آفریقایی در هامبورگ موافقت خود این مهم را به خیاط از جمله ماموریت های محلی نیاز دارد, اما در همان زمان هشدار در مورد محدودیت های نظامی و ارتباط با.

"مهم است به رسمیت شناختن است که مشکلات روی زمین تنها می تواند حل شود توسط دولت ها و مردم محلی" Besedau گفت. "تا کنون تجربه آموزش نیروهای امنیتی در ساحل عاج شده است عاقلانه است. آن ثابت شده است دشوار است به واقع پیاده سازی معقول اقدامات اگر دولت بر روی زمین نیست به طور کامل درگیر است."

انتقاد مخالفان

برخی از آلمان مخالفان سیاسی مهم از expaning به بوندس آموزش ماموریت به سایر Sahel کشور است.

A member of the German Bundeswehr secures an area in Mali

پایگاه های نظامی در ساحل عاج مانند این یکی در گائو مالی هستند بارها و بارها هدف حملات

"آموزش ماموریت های هدف به آموزش ارتش در شکننده دموکراتیک متحده به منظور ایجاد ثبات دموکراسی" گفت: Jerome اشمیت, یک نماینده مجلس و سیاست خارجی متخصص در سمت چپ متمایل به سبز.

"اگر شما می خواهید به گسترش است که شما به طور ناگهانی به خودتان پیدا کنید در برخورد با دولتهای خودکامه و دیکتاتوری مانند در چاد. من فکر می کنم که یک اشتباه جدی" اشمیت گفت: DW.

هیچ عملیات جنگی

وزیر دفاع Annegret Kramp-Karrenbauer عضو صدراعظم آلمان CDU بود در ابتدا تحت فشار قرار دادند برای قوی تر استقرار نظامی نشان می دهد که سربازان آلمانی باید در رهبری عملیات مبارزه با گروه های افراطی.

این امر را در معرض نیروهای آلمانی به خطرات جدید است که می شده اند بسیار محبوب با آلمانی. این ایده به نظر می رسد به کنار گذاشته شده اند در حال حاضر.

بیشتر بخوانید: فرانسه برای افزایش نیروهای نظامی در آفریقا Sahel برای مقابله با تروریسم

'Half-hearted تعهد'

Christoph هافمن یک سیاست توسعه سخنگوی کسب و کار پسند حزب دموکرات آزاد آلمان (FDP) گروه پارلمانی در مجلس با انتقاد از دولت فعلی سطح مشارکت در ساحل.

"دولت فدرال تا کنون تنها برجسته خود را از طریق half-hearted تعهد" هافمن گفت: DW.

او گفت: این منطقه به شدت نیاز به سرمایه گذاری و شغل اما شرکت های آلمانی تنها سرمایه گذاری "اگر شرایط مناسب هستند." دولت فدرال در نتیجه نیاز به بهبود پوشش خطر برای سرمایه گذاری بر روی زمین, او گفت:.

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب