آلمان-صادرات میلیون ها نفر در اسلحه به لیبی جنگ belligerents با وجود تحریم

با وجود حمایت از تحریم, آلمان صادر شده است €330 میلیون دلار سلاح به کشورهای درگیر در جنگ در لیبی است. این درگی

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

با وجود حمایت از تحریم, آلمان صادر شده است €330 میلیون دلار سلاح به کشورهای درگیر در جنگ در لیبی است. این درگیری را تشدید کرده پس خلیفه Haftar نیروهای تصرف طرابلس.

پس از میزبانی لیبی در اجلاس سران چهار ماه پیش دولت آلمان را تایید کرده است صادرات اسلحه به ارزش €331 میلیون ($358 میلیون) به کشورهای متهم به حمایت از احزاب متخاصم در این کشور بر اساس یک گزارش از وزارت اقتصاد دیده می شود توسط آژانس خبری DPA.

بین 20 ژانویه و مارس 3, آلمان تایید €308.2 میلیون دلار سلاح به مقصد مصر به تنهایی این وزارتخانه گفت. اطلاعات ارائه شده در پاسخ به درخواست از آلمان چپ die Linke ،

دولت آلمان نیز مورد تایید €15.1 میلیون دلار در صادرات اسلحه برای ترکیه و €7.7 میلیون دلار برای امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) DPA گزارش شده است.

ترکیه با پشتیبانی از دولت توافق ملی (GNA) که با حمایت سازمان ملل متحد در حالی که روسیه و مصر و امارات متحده عربی پشتیبانی نیروهای رقیب به رهبری خلیفه Haftar.

ادامه مطلب: خلیفه Haftar را سرکوب نیا-دولت و 'اسطوره' از ثبات

تحریم روی یخ ؟

لیبی گرفتار شده است با جنگ از حمایت غرب از سرنگونی دیکتاتور لیبی معمر al-قذافی در سال 2011 است. گروه های متعدد همچنان به مبارزه برای قدرت در این کشور نفت خیز اغلب با حمایت قدرت های خارجی ،

در ژانویه آلمان میزبان نشست رهبران جهان که کشورها با ارسال سلاح و یا سربازان به لیبی.

در یک بسته اعلامیه 16 کشورها و سازمان های بین المللی به توافق رسیدند به یک سلاح تحریم برای لیبی است.

بیشتر بخوانید: سازمان ملل متحد استقبال لیبی صلح تعهدات از اجلاس برلین

سرخوردگی عمیق از سازمان ملل متحد

مصر و ترکیه و روسیه و امارات متحده عربی در میان امضا کنندگان. سازمان ملل متحد دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ بعد متهم این چهار کشور از نقض تحریم و در ادامه به ارائه سلاح برای جنگ است.

"من عمیقا نا امید با آنچه اتفاق می افتد در لیبی" اشاره به این حادثه تلخ گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در ماه فوریه است. "آنها متعهد به دخالت در لیبی روند و آنها متعهد به ارسال سلاح و یا شرکت در هر گونه راه در مبارزه با. حقیقت این است که شورای امنیت (اسلحه) تحریم باقی مانده است نقض شده است."

درگیری تشدید است از ماه آوریل سال گذشته Haftar نیروهای تصرف طرابلس از GNA.

خشونت همچنان ادامه دارد و در هفته های اخیر با وجود تماس های بین المللی برای آتش بس در نور از شیوع کروناویروس.

بیشتر بخوانید: آلمان را تهدید می کند 'عواقب' بیش از لیبی اسلحه فروش



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن