آلمان و فرانسه و لابی سخت اتحادیه اروپا برای بهبود طرح

قانونگذاران در فرانسه و آلمان در حال هل دادن برای بقیه بلوک به اتخاذ آنها €500 میلیارد نجات صندوق. منتقدان مطر

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

قانونگذاران در فرانسه و آلمان در حال هل دادن برای بقیه بلوک به اتخاذ آنها €500 میلیارد نجات صندوق. منتقدان مطرح کرده اند سوال در مورد چگونه بدهی های به اشتراک گذاشته خواهد شد.

رهبران سیاسی در آلمان و فرانسه رفت و به بت برای خود پیشنهادی اتحادیه اروپا بهبود اقتصادی طرح در روز سه شنبه, روز پس از آنگلا مرکل و رئیس جمهور امانوئل پاکسازی ارائه جاه طلبی €500 میلیارد دلار ($545 میلیارد دلار) ،

با این حال روشن بود که آنها هنوز هم برخی از قانع کننده به انجام زمانی که آن را آمد به اروپا و کشورهای عضو و همچنین اتریش.

"این به نفع همه کشورهای اروپایی به ثبت نام برای این طرح .... اگر وجود دارد آیا این حرکت هیچ کس قادر خواهد بود به خارج شدن از آن" وزیر خارجه فرانسه Jean-Yves Le Drian گفته گوینده فرانسوی LCI با اشاره به برخی از کشورها که ممکن است تمایلی به ثبت نام در معامله.

در همان زمان با نفوذ سیاستمداران آلمانی از جمله وزیر دادگستری کاتارینا جو و وزیر دارایی اولاف شولز ستایش این طرح است. آیا به عنوان Armin Laschet, دولت, نخست وزیر آلمان در پرجمعیت ترین ایالت نوردراین-وستفالن در کشور است که امید به اجرای صدراعظم در انتخابات فدرال سال آینده.

"این جدید €500 میلیارد دلار در صندوق آن را ممکن است برای اروپا به رشد خروج از بحران با هم و تبدیل شدن به قوی تر — من فکر می کنم که بسیار خوب پیام نه تنها برای اقتصاد و شغل بلکه برای آینده اتحادیه اروپا" وزیر دارایی Scholz به خبرنگاران گفت:.

پس از همه گیر شروع به گسترش به صورت جدی در اروپا شده است وجود دارد بسیار مورد انتقاد اتحادیه اروپا از شهروندان از آمار کشورهایی مانند ایتالیا و اسپانیا که گله و شکایت از عدم همبستگی خود را با توجه به هر دو کمک مالی و پشتیبانی در قالب تجهیزات پزشکی از همسایگان شمالی خود را. Euroskepticism سر به فلک کشید در ایتالیا به ویژه در نور از بحران است.

فرانسه و آلمان طرح را یک خاموش €500 میلیارد نجات صندوق برای کمک به اتحادیه اروپا اقتصاد بهبود یافتن از تاثیر این بیماری همه گیر.

در زیر پیشنهاد بودجه خواهد بود با توجه به عنوان کمک های مالی به سخت ترین ضربه بخش ها و مناطق در اتحادیه اروپا.

27 کشور اتحادیه اروپا نیز قرض با هم در بازارهای مالی به منظور بالا بردن وجوه. پیشنهاد €500 میلیارد دلار در کمک های مالی خواهد بود علاوه بر 2021-2027 بودجه اتحادیه اروپا است که نزدیک به €1 تریلیون دلار برای این دوره است.

مرکل تاکید کرد که این "غیر معمول راه" بود و "کوتاه مدت" پاسخ به بحران و این که یک راه حل دراز مدت از جمله اتحادیه اروپا اصلاحات خواهد بود مورد بحث بعد "از آنجا که اروپا باید به توسعه بیشتر است."

بیشتر بخوانید: فرانسه, آلمان, پیشنهاد €500 میلیارد بازیابی صندوق

'جعبه پاندورا'

دولت اتریش گفت: آن را نمی خواهد تکان دادن بر روی برخی از تغییرات به طرح آن در حال حاضر نامیده می شود از جمله این که پرداخت می شود ساخته شده در قالب وام و کمک های مالی بر اساس بیانیه ای با توجه به Die Presse روزانه.

در بیانیه ای جداگانه صدر اعظم, Sebastian Kurz گفت که دولت مشغول به کار بود, دانمارک, هلند و سوئد به زمین یک ضد پیشنهاد.

"ما اعتقاد داریم که ممکن است به تقویت اقتصاد اروپا در حالی که اجتناب از بدهی های اتحادیه اروپا گفت:" مرکز-راست رهبر.

چهار از لحاظ مالی محافظه کار کشور را ارائه ایده های خود را در روزهای آینده Kurz گفت: روزانه Oberösterreiche Nachrichten.

کمیسیون اروپا (EC) را پیشنهاد می کنیم ترکیبی از کمک های مالی و وام های, بر خلاف فرانسه و آلمان پیشنهاد که آن را تسلیم خود را بهبود اقتصادی طرح هفته آینده آن گفت:.

اعظم آلمان نیز صحبت از این طرح با رهبران Visegrad گروه (مجارستان اسلواکی و جمهوری چک و اسلواکی) در روز سه شنبه. به عنوان اروپای شرقی است و نه زده شده است به عنوان سخت با این بیماری همه گیر به غرب و خانه را به برخی از اتحادیه اروپا سرسخت Euroskeptics آن انتظار می رود که مرکل خواهد کار سخت به آنها را متقاعد به ضرورت این طرح است.

نیز وجود دارد برخی از مقاومت در آینده از درون مرکل خود حزب دموکرات مسیحی (CDU). چندین فدرال CDU قانونگذاران گفت که آنها ناگهان با اعلام پیشنهاد می شود که با عجله.

"من فکر می کنم این اشتباه است" CDU مجلس Klaus-Peter Willsch گفته خبرگزاری رویترز. Willsch استدلال می کند که این طرح را اعضای اتحادیه اروپا شانه بدهی بر اساس اندازه آنها در اقتصاد اتحادیه اروپا که منجر به آلمان و برگزاری یک بزرگتر بار. او گفت: این پیشنهاد را به "باز کردن جعبه پاندورا."

هانس Michelbach, یک کارشناس اقتصاد و مجلس با CDU را باواریا, خواهر, حزب CDU همچنین با ابراز نگرانی در مورد چگونه بدهی خواهد بود توزیع شده است.

پیشنهاد این است که با توجه به رای گیری توسط اعضای اتحادیه اروپا در مارس 27, زمانی که آنها نیز رای در بلوک بعدی بودجه.

es/aw (AFP "رویترز" dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب