آلمان قصد دارد coronavirus واکسن توسعه اتحادیه اروپا داد: گزارش

با احتیاط از ایالات متحده و چین تلاش برای امن دوزهای زیادی از پتانسیل COVID-19 واکسن آلمان در حال کار با سه کش

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

با احتیاط از ایالات متحده و چین تلاش برای امن دوزهای زیادی از پتانسیل COVID-19 واکسن آلمان در حال کار با سه کشور اتحادیه اروپا در یک واکسن تهیه طرح. بریتانیا قرار است میزبان یک اجلاس جهانی در توسعه واکسن.

آلمان تنظیم شده است برای ایجاد یک اتحاد جدید با سه کشورهای اتحادیه اروپا برای دسترسی امن به کروناویروس واکسن هنگامی که آنها در حال توسعه روزنامه آلمانی Handelsblatt گزارش روز شنبه.

وزیر بهداشت ینس Spahn نوشت به کمیسیون اروپا همراه با همتایان خود از فرانسه و ایتالیا و هلند اعلام کرد که آنها پیوست و به "دستیابی به سریعترین و بهترین نتیجه ممکن در مذاکرات با بازیکنان اصلی در صنعت داروسازی است."

چهار اتحادیه اروپا در کشور را شناسایی کرده اند که توسعه یک واکسن به عنوان "یکی از ضروری ترین مسائل است که اتحادیه اروپا به آدرس در حال حاضر است."

آلمان مشتاق است برای اطمینان از اتحادیه اروپا خواهد شد که واکسن دسترسی به بیش از ترس است که چین یا ایالات متحده ممکن است تلاش برای کنترل خرید هر گونه بالقوه واکسن.

ما در حال حاضر امن و تقریبا یک سوم از اول 1 میلیارد دوز برنامه ریزی شده برای شرکت دارویی AstraZeneca واکسن آزمایشی با حمایت $1.2 میلیارد (€1.07 میلیارد دلار). AstraZeneca یکی از چندین شرکت که در آلمان در حال حاضر در مذاکرات با توجه به Handelsblatt.

این چهار کشور اتحادیه اروپا ممکن است در مذاکرات با سایر اعضای اتحادیه اروپا در همکاری با یکدیگر برای تهیه واکسن از جمله سنگاپور ، انگلستان و ژاپن است.

اتحادیه اروپا نیز در حال آماده شدن برای استفاده از €2.4 میلیارد دلار (معادل 2.7 میلیارد دلار) از صندوق به پیشبرد خرید واکسن خبرگزاری رویترز گزارش داد. استفاده از صندوق اضطراری است که هنوز به طور رسمی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا به دنبال داروسازی نقاط ضعف به واکسن در دسترس تر

اتحادیه اروپا وعده €300 میلیون واکسن جهانی نشست

نخست وزیر بوریس جانسون برنامه ریزی برای میزبانی اجلاس سران در توسعه واکسن با رهبران بین المللی بعد در روز پنج شنبه. او انتظار می رود را به تلاش برای افزایش حداقل $7.4 میلیارد دلار در درجه اول برای کمک به جهان در فقیرترین کشورها در تهیه واکسن.

جانسون به نام به اصطلاح واکسن اتحاد Gavi اجلاس یک "عصر جدید جهانی بهداشت همکاری است."

پیش از نشست سران اتحادیه اروپا اعلام کرد آنها را تعهد €300 میلیون به Gavi.

یکی از کلیدی هدف این است که به ارائه واکسن برای حداقل 300 میلیون کودک در یک بسیار کاهش هزینه.

حدود 50 رهبران جهان در حال انتظار برای حضور مجازی در اجلاس سران و همچنین به عنوان فردی خیر مانند مایکروسافت موسس و میلیاردر بیل گیتس. رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین رد یک دعوت نامه برای شرکت در, اگر چه روسیه سومین شماره از موارد در جهان است.

اد/aw (dpa رویترز)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب