آلمان: گزارش از کودکان سوء استفاده جنسی را افزایش می دهد

حداقل 15,000 افراد زیر سن قانونی بودند و قربانیان سوء استفاده جنسی در سال 2019 بیش از 1300 بیش از سال قبل. مقا

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

حداقل 15,000 افراد زیر سن قانونی بودند و قربانیان سوء استفاده جنسی در سال 2019 بیش از 1300 بیش از سال قبل. مقامات پلیس آلمان نگران هستند که coronavirus محدودیت منجر به بیشتر سنبله.

آلمان گزارش داد یک افزایش بزرگ در تعداد موارد خشونت جنسی علیه کودکان در سال 2019 جدید, پلیس آمار منتشر شده در روز دوشنبه نشان داد.

با توجه به آمار و ارقام 15,936 موارد خشونت های جنسی علیه کودکان گزارش شده در سال گذشته نسبت به 14,606 سال قبل. آنها همچنین گزارش 12,262 موارد گزارش شده از پورنوگرافی کودکان یک پرش بزرگ از 2018 و بیش از دو شماره گزارش در سال 2016.

"سوء استفاده جنسی نیز یک بیماری همه گیر; یک بیماری همه گیر در یک نمایشی مقیاس" کمیسر فدرال برای سوء استفاده یوهانس-ویلهلم Rörig گفت. او با اشاره به اینکه یک چهارم از موارد سوء استفاده جنسی علیه کودکان انجام شده توسط اعضای خانواده.

Johannes-Wilhelm Rörig (picture-alliance/dpa/Reuters/F. Bensch)

یوهانس-ویلهلم Rörig در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد 2019 از کودکان سوء استفاده جنسی آمار

ادامه مطلب: پشت درهای بسته: UK استفاده داخلی موج در طول coronavirus مستند

افزایش بیشتر امکان پذیر است

پلیس فدرال رئیس هولگر Münch بود سریع به اشاره است که اثرات coronavirus محدودیت در زندگی عمومی بودند منعکس شده در آمار و ارقام به عنوان آنها تنها اشاره به 2019. کارشناسان می گویند که تعطیلی مدارس و والدین و سرپرستان صرف زمان بیشتری را با کودکان است به احتمال زیاد به علت افزایش سوء استفاده در برابر کودکان است.

Münch همچنین هشدار داد که این ارقام باید درمان شود با احتیاط به عنوان اعداد حقیقی ممکن است بسیار بالاتر است.

"تعداد موارد ناشناخته است بزرگ" Münch گفت. "ما هنوز نمی دانیم که اگر coronavirus محدودیت منجر به افزایش بیشتر."

ادامه مطلب: بهداشت, حفاظت, حفاظت از سلامت': آلمانی, خانوادگی, وزیر Giffey

کمتر کودک, قتل

تعدادی از کشتار کودکان زیر سن 14 از جمله قتل عمد و غيرعمد کاهش از 136 در سال 2018 به 112 در سال 2019. اکثر این مرگ و میر بودند از کودکان زیر سن شش سالگی عمدتا با توجه به سهل انگاری.

پلیس همچنین آمار منتشر شده در مورد عاملان این جنایات است. این آمار نشان می دهد که تا 90 درصد از عاملان سوء استفاده جنسی از مرد هستند و حدود 75 درصد از قربانیان زن بودند.

بسیاری از کسانی که به اشتراک گذاشته اند پورنوگرافی کودکان تصاویر کودکان زیر سن قانونی خود یک مشکل ناشی از این تغییر استفاده از فن آوری به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها, پلیس گفت:.

اگر شما در آلمان و تجربه خشونت و نیاز محرمانه مشاوره تماس Hilfetelefon مرکزی خط تلفن در آلمان در 08000 116 016 یا بازدید hilfetelefon.د

اد/jsi (dpa, KNA)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن