آلمان به دنبال وحدت در شناسايی تهدید به اتحادیه اروپا

در آلمان ریاست دوره ای شورای اروپا, وزارت دفاع ملی می خواهد به ذخیره کردن پایه برای یک تهدید مشترک تجزیه و تحل

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

در آلمان ریاست دوره ای شورای اروپا, وزارت دفاع ملی می خواهد به ذخیره کردن پایه برای یک تهدید مشترک تجزیه و تحلیل. اما دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید دیدگاه های مختلف در همکاری با آمریکا و روسیه است.

وجود دارد نشانه ای از وحدت زمانی که در آلمان وزیر دفاع Annegret Kramp-Karrenbauer ملاقات همتای لهستانی خود ماریوس Błaszczak در ورشو در روز چهارشنبه. Kramp-Karrenbauer بود مشتاق به استرس است که ناتو و اقیانوس اطلس روابط بودند که سنگ بنای امنیت در اروپا معماری و باید باقی می ماند اما اروپایی ستون در داخل ناتو باید تقویت شود.

هر دو وزیران موافقت کردند که وجود دارد باید هر گونه رقابت بین اتحادیه اروپا و ناتو است. "من خوشحالم که ما به توافق بر سر مسئله اساسی آن است که اتحادیه اروپا نباید رقیب ناتو اما که ظرفیت و شایستگی باید مکمل یکدیگر" Błaszczak گفت. او بیش از حد توصیف این هماهنگی به عنوان تضمین امنیت اروپا.

اتحادیه اروپا, استراتژیک, قطب نما

در تقویت اروپایی ستون ناتو یک چیز Kramp-Karrenbauer نظر مهم است که "توانایی به نقل سربازان در سراسر اروپا به عنوان مثال در سراسر آلمان به لهستان."

در نتیجه, او گفت:, لهستان و آلمان ایستاده "در کنار" با توجه به افزایش بودجه برای "تحرک نظامی" در بودجه اتحادیه اروپا که در حال حاضر مورد بحث است. در زمان سازش پیشنهاد مطرح شده توسط رئیس شورای اتحادیه اروپا با چارلز میشل €7 میلیارد دلار (8 میلیارد دلار) هستند اختصاص داده شده برای اتحادیه اروپا بودجه دفاع. یکی دیگر از 1.5 میلیارد دلار خواهد بود و به انطباق اروپایی شبکه حمل و نقل به تناسب نظامی مورد نیاز است.

Annegret Kramp-Karrenbauer examines a grave of an unknown soldier with a Polish military officer

Annegret Kramp-Karrenbauer است که به دنبال اروپایی-اجماع گسترده در تهدیدات امنیتی

او بحث در لهستانی وزارت دفاع نیز با تمرکز بر اتحادیه اروپا را "استراتژیک قطب نما." جدید سیاست امنیتی سند ارائه می شود در سال 2022 را ارزیابی مجدد تهدیدات به اروپا است.

Kramp-Karrenbauer می خواهد "گسترده توافق سیاسی" در پشت آن و در نظر دارد برای ایجاد یک صورت مشترک برای قطب نما, در اتحادیه اروپا و شورای ریاست جمهوری است. "در این زمینه آن است که به ویژه مهم است که ما کمک مشترک ما به تجزیه و تحلیل تهدیدات به خصوص در مورد روسیه نگرش و اقدامات" Kramp-Karrenbauer گفت: در ورشو.

'نگرانی جدی' بیش از خط لوله گاز

روابط با روسیه هستند حساس و عاطفی موضوع در لهستان. این آشکار بود در Kramp-Karrenbauer جلسه با گروه کارشناسان امنیتی. در این جلسه تمرکز شد, در میان چیزهای دیگر ساخت خط لوله دریای بالتیک است که به شدت به انتقاد در لهستان.

"من می توانید آن را آشکارا می گویند چون این هیچ راز: Nordstream 2 است که قطعا مورد علاقه من پروژه. اگر من درگیر شده بود و در اتهام از همان ابتدا من احتمالا نمی خواهد که به دنبال و متعهد به آن" Kramp-Karrenbauer گفت.

او صحبت از لهستان و اوکراین را "جدی" نگرانی است که این خط لوله می تواند به افزایش در اروپا وابستگی به گاز روسیه است. با این حال آلمان وزیر دفاع گفت: این اعمال را به آلمان به دلیل آن ساخته شده است "یک تلاش عظیم" در سال های اخیر به آن تنوع عرضه انرژی از جمله استفاده از انرژی های تجدید پذیر و گاز مایع.

وابستگی به گاز روسیه کاهش یافته است و این روند ادامه خواهد داد او اظهار داشت.

تفاوت در سخت افزار های نظامی

Kramp-Karrenbauer می خواهم برای دیدن بیشتر مشترک آلمانی-لهستانی پروژه ها. او پیشنهاد کرد که لهستان می تواند به عنوان مثال در نظر بگیرید پیوستن به فرانسه و آلمان مبارزه با مخزن پروژه. آلمان و فرانسه قصد همکاری در ساخت مخازن مبارزه با. این انتظار می رود مستقر می شود توسط Bundeswehr و دیگر نیروهای مسلح در اروپا از 2038 به بعد به عنوان جایگزین برای پیری پلنگ 2.

اگرچه لهستان تانک ارتش عمدتا شامل, مسن, آلمانی, وسایل نقلیه کشور در حال حاضر به نظر می رسد به ما که آن را به امنیت می آید. این عواقب برای همکاری نظامی.

در سال 2018 لهستان مهر و موم شده بزرگترین معامله نظامی در تاریخ خود را هنگامی که آن را خریداری دو Patriot surface-to-air missile systems. خرید 32 F-35 چند نقش هواپیماهای جنگی نیز در حال حاضر در خط لوله.

وجود دارد بیش از 4500 سرباز آمریکایی مستقر در لهستان اما برای سال در حال حاضر ورشو است مشتاق برای تقویت حضور آمریکا وجود دارد و گفت که این کار لازم است به دلیل تهدید ناشی از روسیه است.

Soldiers aim weapons and prepare to storm a building on a training exercise

با وجود مشترک نظامی دریل کشورهای اروپای شرقی باید ایده های مختلف از تهدیدات

منطقه تقسیم در روسیه

در طول این بحث در مورد خطر تجزیه و تحلیل و اروپا "استراتژیک, قطب نما" Kramp-Karrenbauer در حال رفتن به برخورد برخی از تفاوت های بزرگ بین کشورهای آسیای مرکزی و جنوب شرقی اروپا در نگرش آنها نسبت به روسیه و ناتو و ایالات متحده است.

بلغارستان در سفر درست پس از لهستان. هفته گذشته وجود داشته است تظاهرات بزرگ وجود دارد در مقابل پارلمان ملی دولت با حمایت از مخالفان دولت سوسیالیست این کشور طرفدار روسیه رئیس جمهور شکمبه Radev.

اتحادیه اروپا ابراز نگرانی خود را در بسیاری از موارد مورد ادعای روسیه به قدرت در منطقه دریای سیاه. پس از بلغارستان Kramp-Karrenbauer نیز بازدید مجارستان جمهوری چک و اسلواکی.

Wojciech Przybylski سر از ورشو فکر می کنم تانک Visegrad بینش گفت: DW که کشورهای منطقه بسیار دور از صحبت کردن با یک صدا زمانی که آن را به امنیت می آید سیاست. "در لهستان و جمهوری چک, روسیه خطرات به وضوح تعریف شده است" او توضیح می دهد.

"روسیه تهدید است و همچنین در نظر گرفتن مهم در اسلواکی براتیسلاوا پایتخت, جایی که آنها در حال حاضر در حال آماده سازی یک استراتژی امنیت."

"اما بخش های زیادی از جامعه را کاملا متفاوت نگرش نسبت به روسیه" او تاکید می کند و اشاره کرد که از تاریخی و فرهنگی به روسیه قوی هستند به خصوص در شرق اسلواکی.

این هم درست است از بخش هایی از جامعه و مجاری نخست وزیر ویکتور اوربان با استفاده از این سیاست خود. "در این درگیری بیش از اوکراین اوربن است اتخاذ مواضع که نزدیک به روسیه از غرب می گوید:" Przybylski.

"این در مورد مسدود کردن اوکراین همکاری با اتحادیه اروپا و ناتو است. وزیر همچنین متکی به همکاری با مسکو در سیاست انرژی."

Przybylski اشاره می کند که وجود دارد تفاوت های بزرگ در سراسر کشورهای منطقه در نگرش خود نسبت به ما. در حالی که نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در حال خوش آمدید در لهستان در جمهوری چک و اسلواکی به عنوان مثال سربازان ناتو به عنوان "نیروهای خارجی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب