آلمان طول می کشد سکان ریاست اتحادیه اروپا, مرکل خواستار حل و فصل در ویروس بازیابی طرح

آنگلا مرکل گفته است اروپا است که در یکی از سخت ترین شرایط در تاریخ خود" آن را به عنوان تلاش برای حمله به یک مع

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

آنگلا مرکل گفته است اروپا است که در یکی از سخت ترین شرایط در تاریخ خود" آن را به عنوان تلاش برای حمله به یک معامله در یک coronavirus اقتصادی پاسخ. او و Ursula von der Leyen به نام برای سریع توافقنامه است.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen در روز پنج شنبه به نام برای سریع توافق در coronavirus بازیابی صندوق برای اتحادیه اروپا است.

دو آلمان برگزار مجازی کنفرانس مطبوعاتی که در آن آنها مشخص اهداف آلمان در شش ماه ریاست اتحادیه اروپا که آلمان به طور رسمی در زمان بیش از چهار.

ادامه مطلب: آنجلا مرکل گذشته اتحادیه اروپا و شورای ریاست جمهوری — چه انتظار

Coronavirus بازیابی بسته

"ما یک بحران بی سابقه ای به آن نیاز دارد و بی سابقه ای پاسخ" von der Leyen گفت.

"هر روز ما از دست دادن را ببینید مردم از دست دادن شغل خود را از شرکت های سینه رفتن تضعیف اقتصاد ما. هر روز تعداد," او گفت: برای ضرورت در قرارداد.

اتحادیه اروپا در حال حاضر در مذاکرات بیش از یک محرک اقتصادی و برنامه سرمایه گذاری به ارزش €750 میلیارد به controversially تامین مالی از طریق به اشتراک گذاشته بدهی.

Von der Leyen گفت: مذاکرات در هفته های اخیر نشان داده است وجود زمینه های مشترک در بسیاری از جنبه های, اما این جزئیات بود اثبات دشوار است.

روسای دولت و حکومت کشورهای عضو مورد بحث برنامه ریزی در جولای 17 و 18 ژوئیه اما گسترده gulfs باقی می ماند در حجم تامین مالی و نوع کمک به توزیع می شود.

مرکل گفت: "من می خواهم به بروکسل در تاریخ 17 ژوئیه با حمله به یک توافق است."

او گفت: حتی اگر مذاکرات نتیجه "باید وجود داشته باشد یک توافق در این دوره از تابستان به هر حال من نمی توانم تصور کنید که هر گزینه دیگر است."

تمرکز بر مبارزه با تغییر آب و هوا

Von der Leyen طرح که مرکل انداخته است او حمایت خواهد شد به طور عمده در قالب کمک های مالی برای کشورهای در سخت ترین ضربه این بیماری همه گیر مانند ایتالیا و اسپانیا.

مرکل تاکید کرد که این مهم بود که در واکنش به بحران "به گونه ای طراحی شده است که در آن قوی بود."

Von der Leyen گفت: اقتصادی نجات بسته باید استفاده خلاقانه برای تقویت اتحادیه اروپا تغییر آب و هوا پاسخ خود را بهبود بخشد دیجیتالی و مدرن سازی بازار واحد.

"ما یک unprecendendent بحران و به آن نیاز دارد یک unprecendented پاسخ," او گفت:.

Von der Leyen, مرکل اتحادیه اروپا و رئیس شورای چارلز میشل و اتحادیه اروپا مجلس رئیس جمهور David Sassoli دیدار خواهد کرد در جولای 8.

بیشتر بخوانید: آلمان پاکستان به رهبری coronavirus تلاش بازیابی

Brexit معامله تجارت 'نه به هر قیمت'

در Brexit مرکل گفت که اروپا می خواستم یک معامله تجاری با انگلستان اما "نه به هر قیمت است."

او گفت: اتحادیه اروپا باید آماده برای هیچ-نتیجه معامله.

اگر دو طرف موفق به امن یک توافق در ماه دسامبر و یا فرمت آنها روابط تجاری خواهد شد بازگشت به سازمان تجارت جهانی به صورت پیش فرض با تعرفه بالا و عمده اختلال در کسب و کار.

ادامه مطلب: مبارزه با تروریسم در اروپا: اروپا, بریتانیا تجارت توافق 'تفاوت جدی'

اتحادیه اروپا بیش از حد آلمانی?

در پاسخ به سوال از دویچه وله Berndt Riegert در مورد اینکه آیا دیگر 26 کشور عضو اتحادیه اروپا خواهد بود نگران است که بلوک در حال تبدیل شدن بیش از حد آلمانی با هر دو مرکل و von der Leyen در راس دو گفت که اروپایی بودن مهم تر است از اینکه یک ملی شهروند.

مرکل گفت: "من فکر می کنم اگر دو اعتقاد اروپایی ها پس از آن شاید این است که حتی بیشتر مهم است. البته فراموش نکنید که من آلمانی منافع است که ما را به مذاکرات است. اما ما در حال حاضر می دانیم که در انتخابات ریاست جمهوری است که به ما دادن اضافی مسئولیت است."

Von der Leyen گفت: "نکته خوب این است که ما باید همدیگر را برای مدت زمان طولانی ما به یکدیگر اعتماد عمیق. و نکته خوب این است که هنگامی که شما می دانید هر یک از دیگر بسیار خوب شما همچنین می توانید صحبت می کنند بسیار کارآمد بسیار سادگی از آنجا که ما می دانیم که ما می توانیم به اعماق در جزئیات بزرگ و در نتیجه رسیدن به یک مقدار زیادی."

"من هم همیشه این نکته اشاره کرد که این نکته زیبا در مورد اروپا و هنگامی که شما در نظر بگیرید که هر دو از ما بسیار متفاوت کتابشناسی که در آن ما صرف دوران کودکی ما و که در آن ما رشد کردیم اما ما هر دو عمیقا متقاعد شده و ما هر دو به شدت اروپایی. و که در واقع نشان دهنده زیبایی اروپا است."

aw/rs (AFP dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن