آلمان Heiko Maas می گوید authoritiarians با استفاده از coronavirus

این وزیر امور خارجه آلمان ابراز "نگرانی بحران چگونه است افزایش authoritarians." Maas گفت: مجلس که برخی از رهبر

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

این وزیر امور خارجه آلمان ابراز "نگرانی بحران چگونه است افزایش authoritarians." Maas گفت: مجلس که برخی از رهبران با استفاده از coronavirus شیوع به اعمال بیشتری در اختیار شهروندان.

شیوع COVID-19 تا به حال عواقب جدی برای حقوق بشر با رهبران مستبد در بهره گیری از این بیماری همه گیر به اعمال بیشتر مقام وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas گفت: مجلس در روز جمعه.

"ما در حال مشاهده با نگرانی بحران چگونه است افزایش authoritarians و" سوسیال دموکرات (SPD) سیاستمدار گفت: در طول یک بحث در پارلمان آلمان در برلین.

ادامه مطلب: 'دولت های خود را در طبیعت در حال وسوسه به نقض حقوق بشر'

Maas ذکر شده اقدامات سرکوبگرانه گرفته شده علیه روزنامه نگاران در روسیه, ونزوئلا و ایران و ترکیه و چین به عنوان نمونه هایی از پاسخ به همه گیر تمام طراحی شده اند که به سرکوب آزادی.

اما مسائل مربوط به خانه نزدیک تر شد و همچنین از نگرانی به Maas.

"حق در اینجا در اروپا ما شاهد چه اقدامات اضطراری استفاده می شود به کاهش حاکمیت قانون" او گفت:.

Maas استقبال حرکت توسط کمیسیون اروپا برای راه اندازی یک سیستماتیک مشاهدات از اقدامات اضطراری در محل قرار داده در سراسر بلوک.

نگرانی شده است پس از پخش مجارستانی نخست وزیر ویکتور اوربان امن دور از رسیدن به قدرت از parliamentwithout محدودیت زمانی در پی این بیماری همه گیر.

بیشتر بخوانید: نتانیاهو: همه گیر است که به سرعت تبدیل شدن به 'بحران حقوق بشر'

در حالی که همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا بودند در تئوری قادر به محدود کردن حقوق بشر به طور موقت به خلق و خوی شیوع Maas تاکید کرد که این اقدامات باید "اهداف مشروع."

"آنها باید متناسب و بالاتر از همه آنها باید به طور موقت" او گفت امیدوار است که آلمان در تماس خواهد بود برای این که فرض آن شش ماه دوار ریاست شورای اروپا در ژوئیه 1.

jsi/rc (AFP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن