آلمان Maas سر به اسرائیل به لابی در برابر غرب بانک الحاق

آلمان دیپلمات ارشد ابراز اتحادیه اروپا مخالفت نتانیاهو طرح الحاق. Heiko Maas اولین مقام عالی رتبه برای دیدار ا

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

آلمان دیپلمات ارشد ابراز اتحادیه اروپا مخالفت نتانیاهو طرح الحاق. Heiko Maas اولین مقام عالی رتبه برای دیدار اسرائیل از دولت جدید سوگند یاد کرد در ماه گذشته.

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas روز چهارشنبه هشدار داد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در برابر الحاق بخش هایی از کرانه.

الحاق شهرک های یهودی نشین و دره اردن است که بخشی از ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن میانه طرح با جدا کاهش می یابد-در-اندازه دولت فلسطینی.

این طرح صلح شامل الحاق شهرک های اسرائیلی و آن را رد کرد فلسطین. فلسطینی ها ارائه شده بود جایگزین طرح دیپلماتیک گروه چهارجانبه متشکل از آمریکا و سازمان ملل, روسیه و اتحادیه اروپا.

در سخنرانی خود در یک کنفرانس خبری گفت: Maas آلمان و اتحادیه اروپا خواهد بود "به دنبال گفت و گو" با اسرائیل است.

اما او روشن ساخته است که اروپا در نظر الحاق ناسازگار با قوانین بین المللی است.

"بسیاری از مردم در اسرائیل — و همچنین در اتحادیه اروپا مشغول هستند با تحولات جاری در روند صلح خاورمیانه و امکان الحاق طرح" Maas گفت: قبل از خروج خود را. "آلمان متعهد به هدف مذاکره حل دو دولت."

وزیر افزود که هدف از سفر خود به اطلاعات بیشتر در مورد اسرائیل را در نظر دارد.

ادامه مطلب: اسرائیل قصد دارد به ضمیمه سرزمین های غرب بانک

نخست وزیر فلسطینی محمد Shtayyeh روز سه شنبه گفت: فلسطین اعلام استقلال بیش از کل کرانه غربی و غزه اگر اسرائیل رفت جلوتر با این طرح است. او به نام این اقدام ممکن است یک "تهدید وجودی" به تلاش های بین المللی برای اسرائیل و فلسطین برای رسیدن به توافق بیش از دو کشور همسایه.

Maas اولین مقام عالی رتبه برای دیدار اسرائیل از این کشور را برعهده گرفت در مارس 17.

ادامه مطلب: بیت المقدس — یک طرز مرموزی های مختلف عید پاک در زمان coronavirus

فلسطینی PM Shtayyeh گفت: "ما می دانیم که تاریخ از میراث یهودی-آلمانی در ایران ، ما می دانیم که چگونه حساس این موضوع است. اما این نباید به هزینه حقوق فلسطینی."

دیروز اسرائیل به دادگاه عالی زده کردن یک قانون است که باید به دولت اجازه داد به تصرف صدها هکتار از زمین های اشغالی در کرانه باختری است. این اقدام گرفته شد و پس از اسرائیل و فلسطین گروه های مدافع حقوق بشر خواسته دادگاه برای بررسی اعتبار این قانون است.

آلمان خواهد بود مسئول اتحادیه اروپا دوار ریاست جمهوری از ژوئیه 1. این به این معنی ملت نقش مهمی را در تعیین اینکه آیا تحریم اسرائیل برای اقدامات خود را. اتحادیه اروپا اعلام نکرده هر گونه اقدامات مقابله به مثل در برابر اسرائیل ، تحریم ها نیاز به تصویب تمام 27 کشور عضو.

1 جولای نیز زمانی که نتانیاهو قصد دارد به الحاق پیشنهاد به دولت و یا مجلس.

Maas نیز برنامه ریزی شده برای دیدار با اسرائیل وزیر خارجه گابی اشکنازی و وزیر دفاع Benny Gantz. او همچنین انتظار می رود برای انجام یک تماس تصویری با نخست وزیر فلسطینی. وزارت امور خارجه آلمان با اشاره به بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان دلیل برای Maas نه بازدید از رام الله که در آن دولت فلسطینی ساکن.

tg /rc (AFP dpa)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب