آلمان Maas پاکستان و هند و چین به 'د-تشدید' مرز تنش

در گسترده مصاحبه با دویچه وله وزیر امور خارجه Heiko Maas خواست هند و چین برای "de-تشدید" مرگبار خود را در مرز

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

در گسترده مصاحبه با دویچه وله وزیر امور خارجه Heiko Maas خواست هند و چین برای "de-تشدید" مرگبار خود را در مرز تف کرد. او همچنین گفت ناتو خواهد ماند با وجود تهمت به طرح اصلاح ما سربازان اعداد در آلمان است.

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas روز چهارشنبه در چین و هند به د-تشدید تنش ها و حل و فصل مسالمت آمیز خود را هیمالیا مرز اختلاف است. "این دو کشور بزرگ و من نمی خواهم برای شروع به فکر کردن در مورد درگیری که می تواند اتفاق می افتد اگر این نتایج در یک نظامی واقعی تشدید" Maas گفت: DW. "به همین دلیل ما در تلاش هستند تا در همه سطوح در هر دو طرف را در مورد deescalation."

Maas گفت: آلمان بود و بعید است که به طور مستقیم درگیر خود, اما اضافه شد که در آن با استفاده از نفوذ خود برای منصرف کردن یک برخورد نظامی.

"من فکر نمی کنم که آلمان نیاز به درگیر شدن در همه جا به عنوان یک میانجی. اما ما در حال نشستن در شورای امنیت سازمان ملل و ما را در انتخابات ریاست جمهوری در ماه جولای" او گفت:. "من باور انتظار در جامعه بین المللی است که کشورهایی مانند هند و چین نباید درگیر در یک جنگ است که نه تنها بر این کشور بلکه کل منطقه است.

"و به همین دلیل ما در حال انجام آنچه ما می توانیم برای نفوذ در هر دو طرف با پیام روشن به deescalate این درگیری و جلوگیری از تشدید بحران به خصوص یک نظامی بود."

ادامه مطلب: چگونه چینی و هندی رسانه ای در واکنش به مرز درگیری

بیش از چند هفته گذشته چینی و هندی نیروهای قفل شده در تهاجمی ذکراست در مکان های مختلف در طول دو کشور عملا مرز شناخته شده به عنوان خط کنترل واقعی (LAC) بالا بردن تنش بین دو هسته ای ها.

در حالی که زد و خورد در این هفته سمت چپ 20 سربازان هندی کشته چین حاضر به تایید آن را دچار هر گونه تلفات. حادثه اول برخورد مرگبار در مرز در دهه تحت سلطه هند اخبار کانال ها و ملتهب رسانه های اجتماعی در هر دو کشور.

در ریاست اتحادیه اروپا

آلمان است که با توجه به بیش از چرخش ریاست شورای اروپا از ماه ژوئیه سال 2020 است. وقتی پرسیده شد که در مورد طرح های آلمان برای اتحادیه اروپا Maas گفت: برلین می خواستم مطمئن شوید که کشورهای عضو به شدت ضربه توسط coronavirus همه گیر شد "کمک کرد تا به سرعت بهبود می یابند."

"بزرگ صادرات کشور مانند آلمان سود هنگامی که مردم رستگار در اروپا است. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که کشورهایی که ضربه سخت شده توسط coronavirus مانند ایتالیا و اسپانیا کمک خواهد کرد به سرعت بازیابی از بحران" وزیر گفت: "این نه تنها خوب برای آن دسته از کشورها و اروپا است. همچنین خوب برای آلمان است."

طی انتخابات ریاست جمهوری در نیمه دوم سال آلمان نیز به دنبال مهار درگیری "بین شمال و جنوب" در 27 کشور اتحادیه اروپا Maas گفت. "ما می خواهیم برای پیدا کردن یک راه حل برای آن است. ما ساخته شده یک پیشنهاد با فرانسه و به اعتقاد من این خواهد بود که پایه و اساس اجماع در اتحادیه اروپا است."

وقتی پرسیده شد که در مورد داخل اتحادیه اروپا اختلافات بین "شرق و غرب" Maas گفت: کشورهای مرکز و شرق اروپا از جمله لهستان و کشورهای بالتیک به حال "های مختلف سیاسی و نگرانی های امنیتی" در مقایسه با غرب اروپا است. "بله آلمان می تواند یک پل در اروپا بین شرق و غرب" گفت: Maas در حمایت از یک استراتژی برای برطرف کردن "هر تصور که آنها طبقه دوم اعضای."

در مورد دو اتحادیه اروپا قانون از قانون دادرسی در برابر مجارستان و لهستان, Maas گفت: این امر می تواند در شش ماه, آلمانی, در انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار. "حاکمیت قانون یکی از ارزش های اصلی ما است و باید تبدیل به یک نقطه از مشاجره در اتحادیه اروپا داشتند."

اطلس روابط 'پیچیده'

Maas هم در مورد این موضوع از ناتو و دولت از سوی اقیانوس اطلس خبر داد. رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه اعلام کرد که عمده کاهش در آمریکا نیروهای نظامی قدرت را در آلمان از سراسر 34,500 پرسنل کردن به 25000.

آلمان مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: جلسه است و تعهد خود را به صرف 2 درصد از تولید ناخالص داخلی (GDP) در دفاع به عنوان مورد نیاز توسط ناتو داد. عضو سازمان ملل تا به حال متعهد به رسیدن به 2% در آستانه سال 2024. آلمان گفته است که امیدوار است برای رسیدن به هدف توسط 2031.

مغلوب ساختن پیشی جستن به مدت طولانی شکایت کرده است که میزبان سازمان ملل شده اند پرداخت سهم عادلانه خود را برای ما سربازان و بارها خاص آلمان به عنوان یک مجرم. تا زمانی که برلین پاسخگوی هزینه های, هدف, او گفت:, آمریکا را کاهش خواهد داد استقرار در کشور است.

ادامه مطلب: نظامی آمریکا در آلمان: آنچه شما باید بدانید

مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت برای کاهش ما سربازان اعداد در آلمان نمی خواهد ترک اروپا مدیریت خود را در آن Maas گفت. او تاکید کرد که اروپایی ها و آمریکایی ها متحد با ارزش های مشترک یعنی لیبرال دموکراسی و آزادی "حتی اگر روابط پیچیده هستند در حال حاضر."

آن را در ایالات متحده علاقه ای به باقی می ماند نزدیک به اروپا در شرایط خارجی و سیاست امنیتی Maas گفت: اما اذعان کرد که "شاید ما خواهد بود نه سپر محافظ است که در آن یک بار بود برای اروپا است."

"منجر خواهد شد که ما نیاز به انجام بیشتر برای امنیت خود ما" او تاکید و اضافه کرد که اروپا شد "داشتن که بحث" اما نه به میزان uncoupling امنیتی است. "من نمی خواهم در اروپا برای تبدیل شدن به نظامی مستقل است. من می خواهم ما را به تحقق بخشیدن به منافع امنیتی ما به عنوان یک متحد در ناتو با ایالات متحده" Maas گفت.

"ما در حال حاضر در بسیاری از مسئولیت ها در آفریقا به عنوان مثال هر دو در اروپا و آلمان و فرانسه" گفت: با اشاره به Sahel کشورهایی مانند نیجریه ، آلمان نیز به ایفای نقش در "درون روند صلح افغانستان گفت:" Maas. "همیشه در مورد امنیت بلکه دیپلماسی... چون در پایان جنگ نیاز به معاهدات صلح و آنها باید سیاسی و نه راه حل نظامی" او تاکید کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب