آلمان پاکستان به رهبری coronavirus بهبود تلاش

صدراعظم آلمان گفت: برلین خواهد اطمینان از موثر بازیابی زمانی که طول می کشد تا ریاست اتحادیه اروپا در ژوئیه 1.

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

صدراعظم آلمان گفت: برلین خواهد اطمینان از موثر بازیابی زمانی که طول می کشد تا ریاست اتحادیه اروپا در ژوئیه 1. اظهارات او آمد و پس از گفتگو با رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی در برلین.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفت: برلین را رهبری تلاش ها برای اطمینان از موثر پست-همه گیر بازیابی در اتحادیه اروپا آن را به عنوان طول می کشد تا بلوک ریاست جمهوری در ژوئیه 1.

"ما در حال رفتن به محل کار با هم و اروپا مناسب برای مقابله با این بحران" مرکل گفت: پس از مذاکرات با رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی در برلین. "من بسیار خوشحال هستم که ما توافق بر چالش هایی که ما می خواهیم برای غلبه بر با هم."

مرکل اشاره کرد که "انتظارات بالا هستند" اما پاریس و برلین آماده برای رفتن به کار.

"جهان در حال رفتن به متفاوت خواهد بود پس از همه گیر" گفت: مرکل. "ما نیاز به سرمایه گذاری بیشتر به آینده برای دیدار با چالش های آن."

با این حال مرکل گفت که سوالات مربوط به محدودیت بودجه و پس از همه گیر بازیابی صندوق رسیدگی خواهد شد بیشتر در طی یک اجلاس شورای اروپا در پایان ماه ژوئیه. "اروپا در آینده ما," او گفت:.

اتحادیه اروپا طرح بازیابی

€750 میلیارد دلار ($840 میلیارد دلار) طرح نجات پیش بینی شده است با کمک های مالی ارائه شده از طریق کمیسیون اروپا بدون هر گونه تعهد به بازپرداخت آنها است. مخالف این ایده هستند که به اصطلاح "صرفه, چهار," اتریش ، دانمارک ، هلند و سوئد که مخالف هر گونه تجمع از کشورهای عضو بدهی.

رئیس جمهور فرانسه هفته گذشته در بازدید نخست وزیر هلند در لاهه در هفته گذشته گزارش شد که ساخته شده برخی از پیشرفت. یک منبع از کاخ الیزه در هفته گذشته گفت که این کشور خوش بین باقی مانده است که یک معامله می تواند رخ داد اما اعتراف کرد "ما هنوز وجود دارد."

'دفاع از دموکراسی'

برای پاکسازی گفت: همه گیر نیست و در عین حال در اوج خود است و مراحل مورد نیاز به کار گرفته می شود در بلوک سطح برای مقابله با چالش ها در افق.

"ما باید دفاع از دموکراسی ما," او گفت:.

وقتی پرسید که آیا دولت او الهام گرفته شده بود توسط آلمان در پاسخ به همه گیری او ارائه یک دید واضح و روشنی از الیزه.

دولت فرانسه الهام گرفته شده بود توسط آلمان در پاسخ به بحران مالی 2008 و زمانی که آن آغاز شده و مدیریت اقتصادی خرید اینترنتی از همه گیر پاکسازی گفت.

بیشتر موضوعات

تغییر آب و هوا, تجارت و مهاجرت نیز در دستور کار بالا.

مرکل و پاکسازی شد همچنین انتظار می رود به صحبت در مورد روابط با چین و آمریکا و ترکیه در جلسه بعد در روز. لیبی و ساحل غربی آفریقا نیز انتظار می رود به شکل.

آلمان ریاست اتحادیه اروپا

در این جلسه می آید تنها چند روز قبل از آلمان در اتحادیه اروپا بماند.

در مصاحبه منتشر شده در شنبه, رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen گفت "بسیار خوش شانس است که آلمان است که مصرف بیش ریاست جمهوری در این زمان از یک بحران بزرگ."

Von der Leyen گفت که تجربه مرکل است که صدراعظم از سال 2005 بود "فوق العاده" مفید است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن