یک ماسک صورت با سیم بینی و آن را به ماندن قرار داده

چیزی که من متوجه شده ام در مورد ماسک است که داشتن آنها متناسب با صورت چسبیده بر روی صورت خود را می تواند یک کم

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

چیزی که من متوجه شده ام در مورد ماسک است که داشتن آنها متناسب با صورت چسبیده بر روی صورت خود را می تواند یک کمی روی حیله و تزویر. بینی خود را می توانید فقط با فشار دادن ماسک, تا, ترک, ماسک بد اتصالات و شما به خودتان پیدا کنید تنفس از طرف ماسک که بسیار آزار دهنده است. خوشبختانه برخی از نابغه وجود دارد اختراع بینی سیم که پیچد اطراف بینی خود را برای هر دو به ماسک اضافه شده امنیتی بر روی صورت خود و به کمک آن جا بیشتر به صورت چسبیده. اگر شما به دنبال یک ماسک را با یک nosewire ما باید برخی از مورد علاقه ما را بر میدارد و به جستجوی خود را کمی آسان تر است.

Vida ماسک تنظیم: این Vida ماسک آمده در یک بسته از چهار. آنها با یک فیلتر شما باید جایگزین هر هفت روز و همچنین به عنوان یک فلز قطعه بینی به نگه داشتن ماسک بطور دنج قرار گرفتن بر روی صورت خود.

Vida, ماسک, مجموعه

Food52, ماسک صورت: Food52 باعث می شود ماسک های سرگرم کننده در طرح اما بهتر است آنها را به سقوط نمی کردن صورت خود را به طور غیر منتظره. تسمه خود را امن هستند اما ورزش یک حلقه سیم در داخل برای کمک به نگه داشتن ماسک پایدار و امن است.

Food52, ماسک صورت

پناهگاه ماسک بسته: این پنج بسته از ماسک دارای یک تابستان پرنیان با توجه به آن گل دکور. آنها یک حلقه سیم و شما می توانید با شستن دست آنها را پس از چند استفاده می کند.

پناهگاه ماسک بسته

Athleta ماسک صورت: Athleta ماسک صورت در آمده یک بسته از پنج. آنها دستگاه قابل شستشو دارای سه لایه از پارچه و البته یک بینی کلیپ برای کمک به نگه داشتن ماسک خود را در محل.

Athleta ماسک صورت

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.

آخرین مطالب