دریافت مشاوره در مورد چگونه به مراقبت از سلامت خود و به نظر می رسد در خانه

حداقل برای چند ماه آینده آن را به نظر می رسد خاصی است که بسیاری از ما خواهد بود و هزینه های زیادی زمان بیشتری

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

حداقل برای چند ماه آینده آن را به نظر می رسد خاصی است که بسیاری از ما خواهد بود و هزینه های زیادی زمان بیشتری را در خانه. این باعث می شود آن را حتی بیشتر مهم است که ما همچنان به نگاه پس از شخصی ما سلامت و تندرستی در خانه - مثلا حفظ یک ورزش خوب روال مراقبت شخصی ما ظاهر خوب غذا خوردن و خواب یک شب خوب.

فیلیپس می خواهد به قدرت شما به پا زدن شروع و چوب به این مهم احساس خوب بهداشت شخصی روال اجازه می دهد شما را به مراقبت خوب از خودتان خود را به نظر می رسد و شما عزیزان. بنابراین ما به صحبت کارشناسان ما برای جمع آوری راهنمایی و مشاوره در مورد چیزهایی مانند چگونه برای به دست آوردن یک خواب خوب شبانه, چگونه به حفظ سلامت دندان و لثه, آنچه تمیز کردن هوا در خانه خود را بدان معنی است که اگر شما یا عزیزان خود را از آلرژی رنج می برند. و به دلیل روانی و عاطفی مزایای خوب به دنبال و همچنین احساس خوب ما نیز مشورت کارشناسان ما در زیبایی.

بنابراین برای شروع در اینجا یک زن و شوهر از راهنمایی های عملی شما می توانید اعمال می شود در حال حاضر. آیا می دانید که بهتر است نخ دندان های خود را قبل از شما آنها را با قلم مو به جای دیگر از راه دور ؟ که وجود دارد چیزهایی که شما می توانید انجام دهید برای کمک به خواب یک شب خوب حتی اگر شما استرس یا اضطراب. نگاهی به Philips' رایگان SmartSleep Analyzer برای مثال - بالینی اعتبار ابزار آنلاین است که کمک می کند تا شما خود را ارزیابی کیفیت خواب و شناسایی راه حل برای برخی از رایج ترین خواب چالش است.

برای راهنمایی بیشتر و مشاوره در حفظ بهداشت شخصی و تندرستی در این زمان به چالش کشیدن اینجا را کلیک کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب