Ghislaine ماکسول ابلهانه سعی به فرار از تشخیص' بسته بندی تلفن همراه در فویل: دادستان

Ghislaine ماکسول های دیرین جفری اپستاین محرم متهم به کمک به او را از نظر جنسی سوء استفاده از دختران زیر سن قان

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

Ghislaine ماکسول های دیرین جفری اپستاین محرم متهم به کمک به او را از نظر جنسی سوء استفاده از دختران زیر سن قانونی سعی در پنهان کردن از ماموران فدرال در ماه جولای بازداشت و حتی پیچیده روی تلفن همراه خود را در قلع فویل در "غلط تلاش برای فرار از تشخیص" دادستان روز دوشنبه گفت:.

دادستان فدرال ساخته شده تکان دهنده در مورد افشای ماکسول 2 ژوئیه بازداشت او فوق العاده منزوی نیوهمپشایر عمارت در اسناد دادگاه استدلال در برابر آزادی او از زندان فدرال در یک 5 میلیون دلار اوراق قرضه. ماکسول 58 ساله است که در بازداشت در فدرال بازداشتگاه در نیویورک پس از شارژ شدن با گفته های فریبنده افراد زیر سن قانونی برخی به عنوان جوان به عنوان 14 به تعامل با غیر قانونی اعمال جنسی با اپستاین در اواسط 1990s.

روز جمعه ماکسول وکیل استدلال کرد که 58 سال بوده است نه پنهان از مقامات از پدوفیلیا میلیاردر را در زندان خودکشی در ماه اوت—اما از یک "قدرت و نفوذی رسانه ها."

دادستان آمریکا روز دوشنبه بیان کرد که در جامعه شایسته نیست هر "درمان خاص" است و اقدامات او در طول سال گذشته ثابت کند او یک "فوق العاده" پرواز خطر است. این یادداشت همچنین با اشاره به این میلیون ها نفر ماکسول در حساب های بانکی خارج از کشور.

"به حدی متهم در حال حاضر به حساب برای مالکیت و یا دسترسی به ثروت آن است که دلیل آن وجود ندارد—به این دلیل است که او در تلاش برای پنهان کردن آن" دادستان نوشت و اشاره کرد که "باید وجود داشته باشد شکی نیست که متهم است ماهر در زندگی در پنهان شده است."

پس از اپستین زندان خودکشی در تابستان گذشته شکار بود برای مرده سرمایه را یار دیرین او یک بار به عنوان خود را "بهترین دوست" و بود که همدستی در قاچاق جنسی از دختران زیر سن قانونی با توجه به قربانیان خود را.

دادستان روز دوشنبه گفت که صبح روز 2 ژوئیه ماموران اف بی آی وارد و در او از راه دور 156 هکتار ملک در نیوهمشایر او را شکست مسدود دروازه اعلام شده خود را در درب.

از طریق پنجره دادستان, دولت, عوامل دیدم 58 ساله مقتدر "چشم پوشی از این جهت برای باز کردن درب" و به جای آن سعی کنید "به فرار به یک اتاق دیگر در خانه به سرعت بستن درب پشت سر او." به عنوان یک نتیجه این عوامل تا به حال به زور وارد خانه اش جایی که آنها او را دستگیر و در یک "فضای داخلی اتاق در خانه."

"به عنوان عوامل انجام یک امنیت رفت و برگشت از خانه آنها همچنین متوجه شدم تلفن همراه پیچیده شده در فویل قلع در بالای یک میز به ظاهر غلط تلاش برای فرار از تشخیص نه با مطبوعات و یا عمومی که البته هیچ توانایی برای ردیابی تلفن خود را و یا رهگیری او ارتباطات اما با اجرای قانون" دادستان نوشت.

دادگاه پرونده آمده است که هنگامی که عوامل مورد سوال یک گارد امنیتی در اموال آنها کشف کردند که ماکسول برادر بود و همچنین استخدام یک شرکت امنیتی کارکنان با اعضای سابق ارتش بریتانیا برای محافظت از او در "چرخش."

"گارد اطلاع FBI که متهم به حال چپ اموال خود را در طول زمان کار وجود دارد و به جای نگهبان فرستاده شد به خرید اموال با استفاده از کارت اعتباری" دادستان اظهار داشت: در دادگاه تشکیل پرونده.

در شش-تعداد کیفرخواست علیه ماکسول دادستان ها ادعا می کنند که او "در استثمار جنسی و سوء استفاده از چند جزئی دختران توسط جفری اپستاین." از سال 1994 تا حداقل سال 1997 "ماکسول به کمک تسهیل و کمک به جفری اپستین سوء استفاده از جزئی دختران, در میان چیزهای دیگر کمک اپستاین به استخدام و داماد و در نهایت سوء استفاده از قربانیان شناخته شده به ماکسول و اپستاین به سن زیر 18 سال" آن را می گوید. برخی از مقتولین بودند به عنوان جوان 14.

در روز جمعه یادداشت های وکلای دولت ماکسول "با شور و نشاط رد این اتهامات در نظر دارد برای مبارزه با آنها و حق برائت." آنها همچنین استدلال می کنند او باید قید وثیقه به دلیل COVID-19 تهدید در زندان است.

"همیشه از اپستاین بازداشت خانم ماکسول شده در مرکز خرد کردن یورش مطبوعات, مقالات, ویژه تلویزیون و رسانه های اجتماعی پست های نقاشی او را در محکم ترین نور ممکن است و prejudging شما او را به جرم" دفاع وکیل اظهار داشت: در روز جمعه یادداشت.

تاکید بر این که "Ghislaine ماکسول نیست جفری اپستین" وکیل او استدلال او باید آزاد شده از زندان فدرال در یک 5 میلیون دلار اوراق قرضه با محدودیت های مسافرتی, صفحه اصلی حبس و نظارت بر جیپیاس. در این یادداشت وکیل او همچنین تاکید کرد که ماکسول است نه یک پرواز خطر است و او به اندازه یک قربانی اپستین با آنها او تا به حال تا به حال تماس با ما برای بیش از یک دهه است.

اما دادستان گفت: Maxwell بازی یک "نقش اساسی" در اپستاین را طرح و اعلام کرد که اضافی شاهدان رو به جلو آمده اند که مایل به ارائه "دقیق و معتبر" شواهد "است که دارای پتانسیل برای ایجاد دولت مورد حتی قوی تر است." حداقل "یک یا بیشتر قربانیان" را شهادت در ماکسول بازداشت شنوایی روز سه شنبه در نیویورک این یادداشت اضافه شده است.

"در قلب این مورد هستند زنانی که قربانیان جرائم جدی است که خواهان عدالت" دادستان گفت: در روز شنبه دادگاه پرونده. "متهم در حرکت تماما نتواند به درک نیروی محرکه این مورد: متهم قربانیان آزار جنسی به افراد زیر سن قانونی به عنوان یک نتیجه مستقیم از Ghislaine ماکسول اقدامات و آنها را انجام تروما از این حوادث برای تمام زندگی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب