Ghislaine ماکسول هرگز پنهان از دادستان تا به حال دیده نشده اپستاین برای یک دهه: وکیل

Ghislaine ماکسول های دیرین جفری اپستاین محرم متهم به کمک به او را از نظر جنسی سوء استفاده underaged دختران شده

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

Ghislaine ماکسول های دیرین جفری اپستاین محرم متهم به کمک به او را از نظر جنسی سوء استفاده underaged دختران شده بود پنهان از دادستان پس از پدوفیلیا میلیاردر را در زندان خودکشی در ماه اوت—اما از یک "قدرت و نفوذی رسانه" وکیل او ادعا کرد در یک جمعه یادداشت.

"او نه فرار, اما نه چپ چشم های عمومی برای به طور کامل قابل فهم منظور حفاظت از خودش و کسانی که نزدیک به او را از سرکوب رسانه ها و آنلاین توجه و بسیار واقعی مضرات—کسانی که نزدیک به او را دچار از دست دادن شغل و کار و فرصت ها و آسیب های اعتباری به سادگی برای دانستن او" وکیل او نوشت: در یک جمعه یادداشت در پاسخ به دادستانی درخواست که او همچنان در بازداشت تا محاکمه او.

ماکسول 58 ساله است که در نیویورک فدرال بازداشتگاه پس از شارژ شدن با گفته های فریبنده افراد زیر سن قانونی برخی به عنوان جوان به عنوان 14 به تعامل با غیر قانونی اعمال جنسی با اپستاین در اواسط-90s. او دستگیر شد و در یک فوق العاده منزوی نیوهمپشایر عمارت در جولای 2.

دادستان استدلال او نباید در اوراق قرضه منتشر شد چرا که او مخفی شده بود از اجرای قانون برای بیش از یک سال و ساخت "عمدی تلاش برای جلوگیری از تشخیص" مانند خانه های در حال حرکت را دو بار ثبت نام یک شماره تلفن جدید تحت نام های مختلف و پرداخت برای او نیوهمپشایر عمارت با پول نقد.

در روز جمعه یادداشت ماکسول وکلا ادعا می کنند انگلیسی ها در جامعه شده است از رسانه قربانی برای اپستین جنایات پس از او بازداشت شد—و این که او بیش از حد یک قربانی اپستاین که او تا به حال نشده در تماس با بیش از یک دهه است.

"همیشه از اپستاین بازداشت خانم ماکسول شده در مرکز خرد کردن یورش مطبوعات, مقالات, ویژه تلویزیون و رسانه های اجتماعی پست های نقاشی او را در محکم ترین نور ممکن است و prejudging شما او گناه" یادداشت متحده است.

تاکید بر این که "Ghislaine ماکسول نیست جفری اپستین" وکیل او استدلال او باید آزاد شده از زندان فدرال در $5 میلیون شخصی تعهد باند با محدودیت های مسافرتی, صفحه اصلی حبس و نظارت بر جیپیاس.

این یادداشت همچنین آمده است که ماکسول بود "به طور منظم تماس با ما" با دادستان فدرال در منطقه جنوب نیویورک از روز اپستاین دستگیر شد و تا زمان دستگیری در روز 2 ژوئیه.

دادستان فدرال ادعا در شش-تعداد کیفرخواست علیه ماکسول که او "در استثمار جنسی و سوء استفاده از چند جزئی دختران توسط جفری اپستاین." از سال 1994 تا حداقل سال 1997 "ماکسول به کمک تسهیل و کمک به جفری اپستین سوء استفاده از جزئی دختران, در میان چیزهای دیگر کمک اپستاین به استخدام و داماد و در نهایت سوء استفاده از قربانیان شناخته شده به ماکسول و اپستاین به سن زیر 18 سال." برخی از مقتولین بودند به عنوان جوان 14.

در روز جمعه یادداشت های وکلای دولت ماکسول "با شور و نشاط رد این اتهامات در نظر دارد برای مبارزه با آنها و حق برائت" و باید به قید وثیقه به دلیل COVID-19 تهدید در زندان است.

"توجه رسانه ها باعث کارناوال مانند جو از حدس و گمان در مورد محل نگهداری او."

پس از اپستین زندان خودکشی شکار بود برای مرده سرمایه را یار دیرین که او یک بار به عنوان خود را "بهترین دوست" و بود که همدستی در قاچاق جنسی از دختران زیر سن قانونی با توجه به قربانیان خود را.

58 ساله انگلیسی اری برنده زن به ظاهر از بین رفت بعد از فدرال گران اپستاین باعث انتشارات بپرسید: که در آن در جهان است Ghislaine ماکسول? در یک نقطه در سال گذشته عکس, ظاهر ماکسول در یک In-N-Out Burger در لس آنجلس—اما آنها بعدا ثابت می شود صحنه توسط یک وکیل ،

ماکسول وکلا ادعا شده در جمعه یادداشتی که او به سادگی کاهش یافته است از چشم های عمومی و "نه مراحل را برای پنهان کردن از اجرای قانون و یا فرار از تعقیب"—که او را مخفی می کردند در نیوهمپشایر پد برای فرار از نفوذی پوشش رسانه ای.

"پس از اپستاین بازداشت او بوده و به معنای واقعی کلمه هزاران نفر از نشریات رسانه ها, اخبار, گزارش و دیگر محتوای آنلاین. توجه رسانه ها همچنین باعث کارناوال مانند جو از حدس و گمان در مورد محل نگهداری او," جمعه یادداشت متحده افزود که ماکسول "دیده می شود هلیکوپتر در حال پرواز بر فراز خانه اش و خبرنگاران در بوته پنهان شده."

در بازداشت یادداشت ثبت شده در هفته گذشته اما, دادستان توصیف ماکسول به عنوان یک "افراطی" پرواز خطر بود که "سه گذرنامه مبالغ زیادی از پول های گسترده بین المللی ارتباطات و مطلقا هیچ دلیلی برای ماندن در ایالات متحده و در صورت امکان طولانی زندان."

وکیل او نیز ارائه شده یک پیش نمایش به قانونی خود استراتژی بیان کرد که اتهامات علیه ماکسول بود و بر 2007 غیر دادستان توافق اپستاین امضا شده با دادستان فدرال. یار-معامله آنها گفت: به نظر می رسد به نقصان "هر بالقوه co-توطئه گران از اپستاین."

"او نه به نام دولت کیفرخواست از اپستاین در سال 2019 با وجود این واقعیت است که دولت بوده است و تحقیق در این مورد برای سال. در عوض زمان کیفرخواست بر اساس اتهامات اخلاقی که گفته می شود رخ داده است و تقریبا بیست و پنج سال پیش" یادداشت متحده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب