GoFundMe تعلیق Candace اونز پس از او Trashes جورج فلوید

GoFundMe معلق pro-مغلوب ساختن پیشی جستن شخصیت Candace اونز از آن جمع آوری کمک های مالی پلت فرم روز یکشنبه پس ا

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

GoFundMe معلق pro-مغلوب ساختن پیشی جستن شخصیت Candace اونز از آن جمع آوری کمک های مالی پلت فرم روز یکشنبه پس از اونز مطرح شده بیش از $200,000 در سایت برای, آلاباما, کافه که صاحب به نام جورج فلوید "قاتل."

اونز تبدیل به یکی از سمت راست برجسته ترین منتقدان فلوید و تظاهرات برگزار شد و پس از قتل او با یک ویدئو او ساخته برجسته خود سابقه کیفری رفتن ویروسی on Facebook. همان کسانی که سخنان را به نظر می رسد باعث GoFundMe به ممنوعیت اونز. او بعد از تکرار حملات فلوید در طول یک چت با جناح راست ستاره گلن بک و تصویری شد و سپس افزایش توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

در یک بیانیه GoFundMe گفت که اونز که سیاه و سفید است, در حال گسترش "دروغ در برابر جامعه است."

"GoFundMe به حالت تعلیق در حساب مرتبط با Candace اونز و GoFundMe کمپین حذف شده است, به دلیل تکرار الگوی التهابی اظهارات که گسترش نفرت و تبعیض و عدم تحمل و دروغ در برابر جامعه در یک زمان بسیار عمیق و بحران ملی" به جمع آوری کمک مالی پلت فرم در بیانیه ای گفت. "این اقدامات نقض شرایط استفاده از خدمات ما."

اونز شده بود جمع آوری پول برای Parkside کافه در بیرمنگام آلاباما است که درگیر در اجتماعی رسانه ها جنجال پس از شرکت صاحب مایکل دایک به نام فلوید "قاتل" و توصیف معترضان به عنوان "احمقها" در یک پیام متنی که بعدها نوشته شده آنلاین. در متن پیام دایک همچنین در مورد افزایش قیمت ها و شارژ "در اعتراض به مالیات."

کافه پس از عذرخواهی برای دایک را صدای جیر جیر. و در آن بیانیه GoFundMe گفت: این امر انتقال پول اونز مطرح شده به کافه پس از پایان کمپین جمع آوری کمک مالی.

اونز در واکنش به GoFundMe تعلیق در توییتر گفت: آن اثبات شد که محافظه کاران زنده در یک "جهان است که به ما می گوید که وجود ما غیر قابل قبول است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب