گلدمن ساکس اعلام توافق با دولت مالزی

Goldman Sachs Group, Inc. (NYSE: GS) (Goldman Sachs) اعلام کرد که این توافق در اصل با دولت مالزی برای حل و فصل

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

Goldman Sachs Group, Inc. (NYSE: GS) (Goldman Sachs) اعلام کرد که این توافق در اصل با دولت مالزی برای حل و فصل تمام کیفری و اقدامات نظارتی در مالزی مربوط به این شرکت از جمله در انتظار دادرسی کیفری علیه شرکت های تابعه از گلدمن ساکس و برخی از مدیران فعلی و سابق مربوط به 1Malaysia توسعه Berhad (1MDB).

این توافق در اصل شامل پرداخت به دولت مالزی از $2.5 میلیارد و تضمین می کند که دولت مالزی دریافت حداقل $1.4 میلیارد دلار درآمد حاصل از دارایی های مربوط به 1MDB ضبط شده توسط مقامات دولتی در سراسر جهان است. در ارتباط با تضمین Goldman Sachs انجام ارزیابی تجزیه و تحلیل مربوط به دارایی و معتقد است بر اساس این تحلیل است که تضمین می کند در حال حاضر یک خطر قابل توجهی قرار گرفتن در معرض به شرکت. دولت مالزی به توافق برداشت در حال بررسی اتهامات جنایی و توافق کردند که هیچ اتهام بیشتر خواهد بود علیه Goldman Sachs شرکت های تابعه آن یا هر یک از مدیران و افسران و کارکنان (به استثنای کارمندان سابق تیم Leissner و راجر Ng) مربوط به 1MDB.

در این توسعه گلدمن ساکس انتظار مادی افزایش مفاد آن برای دادخواهی و اقدامات نظارتی برای سه ماهه دوم سال 2020 خواهد شد که منعکس شده در صورتهای مالی خود واصل شود و با گزارش سه ماهه خود را در فرم 10-Q برای دوره منتهی به 30 ژوئن 2020.

این توافق در اصل حل و فصل نیست, دیگر در انتظار دولتی و نظارتی تحقیقات مربوط به این شرکت مربوط به 1MDB.

توجه داشته باشید احتیاطی در مورد اظهارات به جلو نگاه
این اطلاعیه شامل "به دنبال اظهارات" در معنای مفاد بندر امن از ایالات متحده اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995. به دنبال اظهارات هستند و نه حقایق تاریخی اما به جای نشان دادن تنها گلدمن ساکس " اعتقادات در مورد رویدادهای آینده که بسیاری از آنها توسط خود طبیعت ذاتا نامشخص و خارج از کنترل شرکت. گلدمن ساکس است گنجانده شده در این اطلاعیه و مدیران افسران و کارکنان این شرکت ممکن است ارائه اطلاعات مورد توافق در اصل شرح داده شده در بالا و تاثیر این توافق در اصل در این شرکت و کسب و کار و نتایج حاصل از عملیات وضعیت مالی و جریان های نقدی. این اظهارات با توجه به توافق در اصل از جمله افزایش انتظار می رود در مقررات برای دادخواهی و اقدامات نظارتی برای سه ماهه دوم سال 2020 هستند به دنبال اظهارات بر اساس شرکت فعلی انتظارات با توجه به شرایط توافقنامه در اصل و قطعی قطعنامه اسناد و مدارک است که موضوع مذاکره است. بر این اساس اثرات این توافق در اصل در گلدمن ساکس از جمله پیش بینی افزایش در مفاد آن برای دادخواهی و اقدامات نظارتی برای سه ماهه دوم سال 2020 ممکن است تغییر کند, احتمالا مادی از آنچه که در حال حاضر انتظار می رود. این اظهارات با توجه به قرار گرفتن در معرض خطر مرتبط با تضمین هستند به دنبال اظهارات و در معرض خطر است که واقعی درآمد حاصل از دارایی های ضبط شده ممکن است کمتر از در حال حاضر پیش بینی شده است. برای بحث در مورد برخی از دیگر خطرات و عوامل مهمی است که می تواند بر این شرکت نتایج حاصل از عملیات وضعیت مالی و جریان های نقدی ببینید "عوامل خطر" در قسمت, من, مورد 1A شرکت گزارش سالانه در فرم 10-K برای سال منتهی به 31 دسامبر 2019 و بخش دوم آیتم 1A شرکت گزارش سه ماهه در فرم 10-Q برای سه ماهه منتهی به 31 مارس سال 2020 است.

-----

Goldman Sachs Group, Inc. پیشرو جهانی در بانکداری سرمایه گذاری و اوراق بهادار مدیریت سرمایه گذاری شرکت است که فراهم می کند طیف گسترده ای از خدمات مالی قابل توجه و متنوع پایه مشتری است که شامل شرکت ها و موسسات مالی, دولت ها و افراد است. تاسیس در سال 1869 شرکت که مقر آن در نیویورک و نگهداری دفاتر در تمام مراکز مالی در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن