"خوب Shift! – چگونه به مقابله با تغییر قبل از آن معاملات با شما" رایگان در آمازون تا روز جمعه (6/5/2020)

نویسنده پرفروش و توسعه حرفه ای معلم جنیفر قدرت' کتاب جدید راهنمای قطعی برای کمک به مردم در محل کار مقابله با م

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

نویسنده پرفروش و توسعه حرفه ای معلم جنیفر قدرت' کتاب جدید راهنمای قطعی برای کمک به مردم در محل کار مقابله با موفقیت با تغییر. دریافت آن در حال حاضر به عنوان یک دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن!

فوق العاده به موقع و روشنگری جنیفر قدرت با استفاده از تسلط بر می روید و انتظاری برای کمک به خوانندگان در درک ضرورت مطلق برای, تغییر, در حالی که توانمند سازی آنها را با موفقیت به حرکت از طریق آن هر دو شخصی و حرفه ای.

طراحی شده برای خواندن در کمتر از یک ساعت, جنیفر طریق کاهش کرک برای متقاعد کردن خوانندگان که آنها قربانیان را تغییر دهید اما نه در حال نیروهای قدرتمند است که می تواند رشد در مواجهه با آن است.

تغییر سخت است...و آن ثابت است.

چگونه می تواند به سازمان ها کمک نیروی کار خود را مقابله با یورش مستمر از تغییر ؟

به طور مداوم نیاز به مقابله با تغییر استرس زا است که برای کارکنان در هر سطح. آن را ویران می تواند در سلامت آنها و روابط و روانی خوبی بودن. به علاوه در نتیجه مقاومت در برابر تغییر ایجاد سازمانی چالش های مانند کاهش عملکرد و گردش مالی بالا پایین روحیه و از دست دادن درآمد. این واقعی است و آن را دور. نمی توان آن را نادیده گرفت و تا زمانی که در حال حاضر وجود ندارد مطمئن درمان. خوب تغییر! طراحی شده است برای کمک به کارکنان خود را:

  • ابزارهای دسترسی به موفقیت رسیدگی به تغییر
  • درک ارتباط بین واکنش های خود را و نتایج
  • جلوگیری از رفتار مانند یک قربانی
  • اعمال قدرت خود را از انتخاب

برای اطلاعات بیشتر www.jenniferpowers.com و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید mark@jenniferpowers.com و یا تماس بگیرید (503) 758-9261.
 
درباره نویسنده:
 
جنیفر قدرت یک استاد خبره مربی بین المللی سخنران و نویسنده پرفروش. کار خود را حول محور کمک به مردم در محل کار بهتر خواهد بود به طوری که سازمان شما می تواند بهترین باشد. جنیفر مربی است صدها نفر از حرفه ای مدیران و کارآفرینان و تحویل قدرتمند سخنرانی اصلی به بیش از ¼ میلیون نفر در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب