Google Pay اضافه شده به تلفن همراه پرداخت ارائه

از اواسط ماه اوت سال 2020 کارت اعتباری مشتریان از کردیت سوئیس در سوئیس خواهد بود قادر به استفاده از گوگل پرداخ

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

از اواسط ماه اوت سال 2020 کارت اعتباری مشتریان از کردیت سوئیس در سوئیس خواهد بود قادر به استفاده از گوگل پرداخت علاوه بر تلفن همراه موجود گزینه های پرداخت. با تشکر از گسترش ارائه شامل گوگل پرداخت کردیت سوئیس مشتریان هم اکنون می توانید استفاده کامل از یکی دیگر از عمده پرداخت های بین المللی راه حل – با هر دو اعتباری و کارت های اعتباری.

Google Pay یکی از محبوب ترین سیستم های پرداخت در جهان است و در حال اضافه به کردیت سوئیس موجود بین المللی پرداخت تلفن همراه ارائه و پرداخت آنلاین راه حل. از اواسط ماه اوت سال 2020 کردیت سوئیس ارائه خواهد شد گوگل پرداخت به مشتریان خصوصی با یک مستر کارت یا ویزا کارت اعتباری صادر شده توسط Swisscard. از آنجا که گوگل پرداخت راه اندازی شد در سوئیس بازار در ماه آوریل 2019 از آن شده است در دسترس برای استفاده از کردیت کارت های اعتباری صادر شده توسط بانکداران سوئیس. این باعث می شود کردیت سوئیس یکی از اولین بانک های سوئیس به ارائه وسیع ترین ممکن است طیف وسیعی از تلفن همراه گزینه های پرداخت.

رکورد رشد در پرداخت موبایل – شتاب COVID-19 همه گیر
حجم پرداخت های تلفن همراه به سرعت در حال رشد. بیش از 12 ماه گذشته نسبت به تماس با ما کارت پرداخت در سوئیس بیش از دو برابر شده در حالی که برداشت پول نقد از دستگاههای خودپرداز کاهش یافته است. این نسبت بدون تماس کارت پرداخت است که به احتمال زیاد برای ادامه افزایش شدت نسبت به پرداخت نقدی نه به خاطر این بیماری همه گیر. پس از وقوع COVID-19 تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان را روشن ساخت تماس با ما پرداخت. آسان, سریع و امن پرداخت توسط تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند از بین بردن نیاز به تماس فیزیکی با کارت و پایانه های پرداخت. با گسترش محصول خود را ارائه کردیت سوئیس در پاسخ به نیازهای در حال تغییر مشتریان و ارائه آنها را با محدوده گسترده تر از راه حل های پرداخت موبایل است که همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد در خارج از سوئیس.

آنکه پل Haux رئیس دیجیتالی و محصولات در کردیت سوئیس اعلام کرد: "ما شاهد یک تغییر در نیازهای مربوط به معاملات پرداخت. مردم می خواهند بیشترین حد ممکن انعطاف پذیری در هنگام انتخاب روش ارجح خود را پرداخت. مشتریان می خواهید برای تصمیم گیری به صورت جداگانه کدام روش استفاده می کنند و هنگامی که و که در آن آنها از آن استفاده کنید. ما در حال حاضر ارائه آنها را با یکی دیگر جایگزین مردمی در قالب گوگل پرداخت."

آندروید گوشی های هوشمند (اندروید نسخه 5.0 یا بالاتر) با near-field communication (NFC) قابلیت های مورد نیاز است برای استفاده از گوگل پرداخت آنلاین در برنامه و یا در فروشگاه ها و رستوران ها. اطلاعات بیشتر در مورد کردیت سوئیس را پرداخت تلفن همراه ارائه شده در اینجا در دسترس است.
 

Credit Suisse AG
Credit Suisse AG یکی از جهان پیشرو در خدمات مالی و ارائه دهندگان خدمات است که بخشی از کردیت سوئیس گروه از شرکت ها (به اینجا مراجعه کننده به عنوان "کردیت سوئیس'). استراتژی ما بر اساس کردیت سوئیس هسته نقاط قوت: موقعیت خود را به عنوان یک پیشرو در مدیریت ثروت خود را متخصص بانکداری سرمایه گذاری و قابلیت های آن حضور قوی در بازار خانه ما از سوئیس. ما به دنبال به دنبال یک رویکرد متعادل به مدیریت ثروت با هدف سرمایه گذاری در هر دو استخر بزرگ از ثروت در بزرگسالان بازار و همچنین رشد قابل توجهی در ثروت در آسیا و اقیانوسیه و دیگر بازارهای در حال ظهور نیز به خدمت کلید توسعه بازار با تاکید بر سوئیس. کردیت سوئیس استخدام حدود 48,500 مردم است. ثبت نام سهام (CSGN) از Credit Suisse AG شرکت مادر Credit Suisse Group AG ذکر شده در سوئیس و در قالب سپرده ای آمریکایی سهام (CS) در نیویورک است. اطلاعات بیشتر در مورد کردیت سوئیس را می توان در یافت www.credit-suisse.com.

سلب مسئولیت
این سند تهیه و تولید شد و نظرات بیان شده کسانی که از کردیت سوئیس به عنوان از تاریخ نوشتن و در معرض تغییر است. آن آماده شده است تنها برای مقاصد اطلاعات و برای استفاده از گیرنده است. این تلقی نمی شود یک پیشنهاد یا یک دعوت نامه توسط یا به نمایندگی از کردیت برای هر فرد به خرید و یا فروش هر گونه امنیت. هر گونه اشاره به عملکرد گذشته است نه لزوما یک راهنمای به آینده است. اطلاعات و تحلیل های موجود در این نشریه شده اند وارد شده و یا وارد شده از منابع اعتقاد به قابل اعتماد اما کردیت سوئیس را ندارد هر نمایندگی که به صحت و یا تکمیل می کند و مسئولیتی در قبال هر گونه خسارت ناشی از استفاده این خصوص است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن