مذاکرات مجلس می گوید: "می خواهم برای دیدن بیشتر مردم دریافت COVID-19

یک عضو جمهوری خواه از ایالت آلاباما در سنای خدمت به عنوان یک عضو از دولت coronavirus نیروی کار می گوید: او نمی

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

یک عضو جمهوری خواه از ایالت آلاباما در سنای خدمت به عنوان یک عضو از دولت coronavirus نیروی کار می گوید: او نمی fazed اخیر افزایش موارد تایید شده. در واقع او "خواهم برای دیدن بیشتر مردم" قرارداد این ویروس به منظور ساخت گله ایمنی.

سناتور. دلم مارش اظهارات به خبرنگاران محلی در روز پنج شنبه وقتی پرسید که آیا او نگران بود در مورد سنبله در COVID-19 موارد است. دولت ثبت 2,164 موارد جدید در روز پنج شنبه, تنظیم یک رکورد روزانه. بستری شدن در بیمارستان نیز صعود با تعداد coronavirus مربوط به بیمارستان بنا به گزارش ها دو برابر بیش از دو هفته گذشته.

آلاباما وزارت بهداشت گزارش کرده است 11,000 موارد جدید در فقط نه روز از ماه جولای.

"من نه به عنوان نگران آنجا که تعداد موارد—و در واقع کاملا صادقانه—من می خواهم برای دیدن بیشتر مردم از آنجا که ما شروع به رسیدن به ایمنی بیشتر مردم آن را دریافت و از طریق آن" مارش گفت. "من نمی خواهم هر گونه مرگ و میر به عنوان چند که ممکن است... بنابراین کسانی که مستعد ابتلا به این بیماری در کسانی که با شرایط از پیش موجود و سالمندان و جمعیت مردمی که ما نیاز به انجام همه ما می توانیم برای محافظت از آنها. اما من نگران نیست."

مارش بود که شنود گذاشته در ماه مارس به عنوان رئیس جمهور pro tempore در رژیم صهیونیستی. کی Ivey را COVID-19 نیروی کار به نظر می رسد با اشاره به مفهوم گله مصونیت به این معنی که هنگامی که یک آستانه خاص از عفونت رسیده است و ایمنی ایجاد شده در جامعه ویروس قادر نخواهد بود به گسترش به راحتی. دانشمندان در حال حاضر هشدار داد که یک گله ایمنی استراتژی نمی تواند موثر در برابر COVID-19—هشدار ظالمانه نشان داده شده در سوئد که در آن یک ضد قفل استراتژی منجر به مرگ و میر در میان جهان, بالاترین, در 43 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر است.

مارش نظرات آنها در تضاد کامل با یک هشدار جدی از آلاباما انجمن بیمارستان که وضعیت بیمارستان در حال حاضر تحت فشار و در عین حال افزایش تعداد حتی به حساب افزایش موارد انتظار می رود به عنوان یک نتیجه از چهارم جولای آخر هفته.

"من فکر می کنم این است که احتمالا ترسناک ترین بخشی از این هیچ یک از این اعداد منعکس کننده اثر چهارم جولای" دکتر همین Williamson, رئیس جمهور, آلاباما, انجمن بیمارستان گفت: ایستگاه خبری محلی WBRC اضافه کرد که "عمده جنبش در جهت اشتباه است."

"ما یک رکورد جدید از لحاظ تعداد زیادی از مردم در بیمارستان است. ما یک رکورد جدید از لحاظ تعداد افرادی که بستری شد دیروز. ما تا به حال کمترین تعداد تخت ICU موجود در سطح ایالت است که ما تا به حال," ویلیامسون گفت: در جداگانه نظرات به WSFA 12 اخبار.

"من در تلاش برای آماده سازی مردم برای آنچه در آینده," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب