ایران از سوی دیگر ، تیم اسکات تماس در مغلوب ساختن پیشی جستن به پایین "غیرقابل دفاع" سفید قدرت جیر

مدت کوتاهی پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را بازتوییت کرد یک ویدیو در روز یکشنبه از یکی از هواد

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

مدت کوتاهی پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را بازتوییت کرد یک ویدیو در روز یکشنبه از یکی از هواداران خود را با افتخار مناجات با شعار نژادپرستانه سفید "قدرت" از سوی دیگر ، تیم اسکات (R-SC) به نام رئیس جمهور را به "غیرقابل دفاع" صدای جیر جیر.

در یک صبح زود tweetstorm رئیس جمهور به اشتراک گذاشته شده یک ویدیو از سالمندان در روستاها فلوریدا بازنشستگی, جامعه, درگیر شدن در اعتراض. کلیپ ویژه برخی از ساکنان شعار "برو مغلوب ساختن پیشی جستن" در حالی که نگه داشتن علائم متهم جمهور از نژاد پرستی. دیگر ساکنان در ضمن سوار طریق در گلف چرخ دستی های مزین با pro-مغلوب ساختن پیشی جستن پیام از جمله یک مرد که بارها و بارها فریاد زد: "سفید قدرت است."

"با تشکر از شما به افراد زیادی از روستاهای" مغلوب ساختن پیشی جستن approvingly گفت: از کلیپ. "چپ رادیکال هیچ چیز دموکرات ها سقوط خواهد کرد در پاییز. فاسد جو است. شما به زودی ببینید!!!"

مصاحبه با اسکات در سی ان ان دولت از اتحادیهلنگر جیک Tapper پخش سفید "قدرت" کلیپ قبل از پرسیدن جمهوریخواه مجلس به واکنش نشان می دهند به رئیس جمهور به tweeting آن را به 80 میلیون به علاوه پیروان توییتر.

"وجود دارد هیچ سوال او باید آن را بازتوییت کرد و او باید فقط آن را پایین" اسکات سادگی اعلام کرد.

دق الباب در ضمن فکر با صدای بلند اگر زشت شعار جرم سیاه سناتور اضافه کرد که "آن نیاید من و من سفید است."

اسکات اشاره کرد که کل تصویری "حمله شد" را به عنوان آن را بسیار "ناسزا-laced" است که سی ان ان نمی تواند هوا را در تمامیت آن. در همان زمان او صریح است که رئیس جمهور باید جلو آن را از جدول زمانی خود را.

"هیچ سوال وجود دارد ما می توانیم بازی سیاست با آن و یا ما نمی توانیم" از کارولینای جنوبی نماینده مجلس گفت. "من به رفتن نیست. آن را غیرقابل دفاع است. او باید آن را به پایین. این چیزی است که من فکر می کنم."

در حالی که اسکات مایل بود به انتقاد از رئیس جمهور برای approvingly های یک کلیپ از یکی از هواداران خود را با افتخار شعار نژادپرستانه عبارت دیگر جمهوری خواهان در تلاش برای منحرف کردن و طفره رفتن در صبح روز یکشنبه.

لحظات قبل از آن در یکی دیگر از سی ان ان مصاحبه Tapper آورده تا رئیس جمهور tweet به بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر پخش کلیپ در بالای مکالمه خود را.

"من حیرت زده که رئیس جمهور را بازتوییت کرد این تصویری است که در آن یکی از خود را آشکار حامیان فریاد" سفید قدرت است.' من فرض کنیم که یک پیام شما ایستاده," دق الباب گفت: آذر.

"من دیده ام که یا تصویری که صدای جیر جیر اما بدیهی است که نه رییس جمهور و دولت او و نه من می خواهم هر چیزی را به حمایت از سفید برتری و یا هر چیزی که پشتیبانی تبعیض از هر نوع" به HHS رئیس پاسخ داد: شاید فراموش کردن تهمت قبلی برای حمایت از "بسیار خوب مردم" در Charlottesville, Virginia در سال 2017.

دق الباب در ادامه به مطبوعات آذر در مورد اینکه آیا او احساس آن را "یک اشتباه بود" برای مغلوب ساختن پیشی جستن به اشتراک گذاشتن این کلیپ باعث تهمت رسمی می گویند او نمی تواند اظهار نظر در مورد آن–با این ادعا او تا به حال دیده نشده ،

"خوب ما فقط آن را برای شما اما من در حرکت" دق الباب پاسخ داد.

آخرین مطالب