اوباما سناتور: 'نیست تصمیم' اگر من پوشیدن ماسک در مغلوب ساختن پیشی جستن تولسا تجمع

سناتور. جیمز Lankford (R-OK) را تایید کرد روز یکشنبه که او حضور رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آینده

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

سناتور. جیمز Lankford (R-OK) را تایید کرد روز یکشنبه که او حضور رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آینده کمپین تجمع در اوکلاهما اضافه کرد که با وجود دولت را افزایش coronavirus موارد او هنوز به تصمیم می گیرید اگر او به پوشیدن ماسک صورت در طول این رویداد.

در ظاهر در سی ان ان دولت از اتحادیه, Lankford خواسته بود لنگر جیک Tapper مورد تولسا تجمع که برگزار خواهد شد در این یکشنبه در یک عرصه است که لغو همه رویدادهای دیگر از طریق جولای با توجه به COVID-19 همه گیر است که به کشته شدن بیش از 115,000 آمریکایی است.

"دستورالعمل CDC می گویند که شما نباید به عرصه بسته بندی شده در داخل خانه" دق الباب اشاره کرد. "اما اگر شما, شما باید پوشیدن ماسک. شما در حال رفتن به پوشیدن ماسک? خواهد شما را تشویق به دیگر شرکت کنندگان به پوشیدن ماسک?"

Lankford در ضمن پاسخ داد: "من تصمیم گرفته است که" قبل از این ادعا که دولت بوده است "راه آینده کشور در بسیاری از راه" با توجه به همه گیر. در حالی که اشاره به این که دولت در حال حاضر در فاز سه از بازگشایی اقتصاد او اذعان کرد که آنها را دیده ام "یک چشم انداز مثبت در برخی از موارد ما" در روزهای اخیر.

"شما مطمئن نیستید اگر شما در حال رفتن به پوشیدن ماسک?" عصاره تغلیظ شده و فشرده. "من یک ماسک حق در اینجا فقط برای راه رفتن سالن. آیا شما فکر می کنم آن را فقط به عقل سلیم شما نمی خواهید به گسترش آن شما نمی خواهید به قرارداد آن؟"

و اشاره کرد که او به تازگی فرسوده ماسک در یک رستوران و در نتیجه فرض او را از "رفتن به آن" جمهوری خواه مجلس در ادامه گفت او هنوز هم "تلاش برای کشف کردن بهترین راه برای اینکه قادر به انجام این کار است."

"شما ببینید در واقع تعداد بسیار کمی از ماسک در اوکلاهما در حال حاضر" Lankford گفت: بیشتر اضافه کرد: "هنوز هم وجود دارد برخی که با استفاده از ماسک است. اما ما تشویق مردم به شدت اگر آنها در معرض خطر افراد اگر آنها افراد مسن تر اگر آنها مسائل مربوط به سلامت دیگر نمی توانید حتی با یک ماسک."

پیش از آن در همان برنامه, کاخ سفید, مشاور اقتصادی لری Kudlow همچنین demurred وقتی پرسیده شد که در مورد پوشیدن ماسک در راهپیمایی—رئیس جمهور برای اولین بار پس از اقامت در خانه سفارشات و اجتماعی فاصله دستورالعمل رفت به اثر در اوایل ماه مارس.

اعتراف به این که شده است وجود دارد افزایش در تایید coronavirus موارد به عنوان متحده به طور کامل بازگشایی Kudlow—که ادعا شده در فوریه ویروس بود "موجود" -- گفت: آن را یک "نگرانی" قبل از دعوت عمومی به "رعایت دستورالعمل های ایمنی" و استفاده از "پوشش صورت در مکان های کلیدی."

Tapper برای کرد و گفت: خوشحالم که به دیدن این تهمت مشاور "فراخوانی برای مردم به پوشیدن ماسک" قبل از درخواست Kudlow اگر آن نیز به رئیس جمهور حامیان در تولسا رالی."

"خوب, ummm, احتمالا پس" Kudlow پراکنده به سرعت pivoting به اصرار دارد که در حالی که موارد افزایش کمی "ما در حال صحبت کردن در مورد دور دوم اینجا."

ماسک-پوشیدن تبدیل به یک سیاسی flashpoint به عنوان همه گیر درگرفته است و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تحت فشار قرار دادند برای بازگشایی سریع از اقتصاد است. رئیس جمهور خود را به ویژه حاضر به پوشیدن ماسک در مکان های عمومی و حتی در هنگام بازدید از امکانات است که به طور خاص نیاز به ماسک صورت و رفته خارج از راه خود را به مسخره مخالفان سیاسی که پوشیدن ماسک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب