دولت کانادا سرمایه گذاری تقریبا 500 میلیون دلار در علوم و مهندسی

به عنوان دولت کانادا با تمرکز بر پاسخگویی به چالش های COVID-19 آن را نیز به رسمیت می شناسد مشارکتهای ارزشمند ا

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

به عنوان دولت کانادا با تمرکز بر پاسخگویی به چالش های COVID-19 آن را نیز به رسمیت می شناسد مشارکتهای ارزشمند از محققان کانادایی در علوم طبیعی و مهندسی. به همین دلیل است که دولت همچنان به حمایت کشف تحقیقات در حال انجام در دانشگاه های کانادا برای کمک به ساخت پایه و اساس نوآوری و رشد اقتصادی است.

به عنوان بخشی از این تعهد به تحقیقات بنیادی را محترم Navdeep Bains وزیر نوآوری و علم و صنعت اعلام کرد بیش از $492 میلیون دلار بودجه توسط علوم طبیعی و مهندسی شورای پژوهشی کانادا (NSERC) از طریق کشف آن برنامه های تحقیقاتی.

این کمک های مالی خواهد شد به برخی از 2,400 محققان سراسر کشور به عنوان آنها به دنبال تحقیقات در طیف گسترده ای از علوم طبیعی و رشته های مهندسی از جمله زیست شناسی, ریاضیات و آمار, علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی در شیمی و مهندسی شیمی. این همچنین شامل پشتیبانی برای بیش از 500 اوایل زندگی حرفه ای محققان که به دیدگاه های جدید و بینش به زمینه های خود را, آنها را قادر به تبدیل شدن به تحقیقات رهبران فردا.

پیشرفت در علوم طبیعی و مهندسی وعده برای باز کردن اکتشافات کمک خواهد کرد که آدرس برخی از ما بزرگترین چالش در حالی که همچنین ارائه مزایای واقعی برای کانادایی ها " بهداشت محیط زیست جوامع و اقتصاد است.

نقل قول

"از طرف دولت کانادا, من می خواهم برای تشکر از محققان کشور برای کار سخت آنها همچنان به انجام در یک زمان به چالش کشیدن. با این پشتیبانی ما در حال سرمایه گذاری در, و جشن, خلاقیت و نوآوری است که در قلب تمام تحقیقات است."
جناب Navdeep Bains وزیر نوآوری علم و صنعت

"در NSERC ما افتخار بزرگی در کشف کمک های مالی برنامه به عنوان بودجه ما گل سرسبد. آن را فراهم می کند یک شرکت تحقیقاتی پایه و اساس برنامه های تحقیقاتی انجام شده توسط هزاران نفر از استثنایی علوم و مهندسی محققان—اساتید و دانشجویان فوق دکتری همراهان و کارکنان پشتیبانی در سراسر کانادا است."
Alejandro Adem, رئيس جمهور, علوم طبیعی و مهندسی شورای پژوهشی کانادا

Quick facts
  • کشف کمک های مالی برنامه پشتیبانی از تحقیقات در حال انجام با اهداف بلند مدت در حالی که همچنین اجازه می دهد محققان به دنبال امیدوار کننده در معرض خطر بالا پاداش موضوعات و ایده های.
  • علاوه بر حمایت از پژوهش با کیفیت بالا, کشف, کمک های مالی سرمایه گذاری در پژوهش و آموزش و فرصت های دیگر برای دانشجویان و محققان و همراهان برای کمک به حمایت از نسل بعدی محققان.
  • این سرمایه گذاری نشان دهنده تاریخی 4 میلیارد دلار افزایش برای تحقیقات متعهد در بودجه سال 2018 که شامل افزایش بیش از 1.7 میلیارد دلاری بیش از پنج سال برای حمایت از نسل بعدی محققان کانادایی از طریق کانادا اعطای سازمان ها و موسسات تحقیقاتی.
  • در مه 15, نخست وزیر, Justin Trudeau, اعلام, جدید, موقت برنامه به اداره از طریق فدرال اعطای سازمان برای کمک به حفظ تحقیقات دانشگاهی و سازمانی از طریق بحران های ناشی از COVID-19.

لینک های مرتبط

دنبال NSERC در توییتر: @NSERC_CRSNG
برای کانادا, اخبار علمی, follow @CDNScience در رسانه های اجتماعی: Twitter, Instagram و Facebook
به دنبال نوآوری در علم و توسعه اقتصادی کانادا در توییتر: @ISED_CA

در مورد NSERC

NSERC سرمایه گذاری بیش از $1.2 میلیارد دلار هر سال در علوم طبیعی و مهندسی و تحقیق در کانادا. سرمایه گذاری ما تحویل اکتشافات—با ارزش جهان-اولین ها در دانش ادعا توسط یک مغز اعتماد بیش از 11,000 اساتید. ما سرمایه گذاری فعال مشارکت و همکاری که اتصال سازندگان و کاربران از اکتشافات. همکاری تحقیقاتی ایجاد شده توسط NSERC کمک به اطلاع رسانی در تحقیق و توسعه و حل مقیاس چالش است.

NSERC نیز فراهم می کند کمک هزینه تحصیلی و تجربه دست در آموزش برای بیش از 30000 متوسطه دانش آموزان و پست دکترا همراهان. این پژوهشگران جوان خواهد بود که نسل بعدی علوم و مهندسی رهبران در کانادا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن