گرمی موزه® اعلام جشن موسیقی با غرور پنل بهره گرمی موزه و متحد ائتلاف در جولای 21

چه: گرمی موزه® اعلام جشن موسیقی با غرور و افتخار به افتخار سالگرد 50 از اولین پراید اسفند ماه گذشته. به مناسبت

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

چه: گرمی موزه® اعلام جشن موسیقی با غرور و افتخار به افتخار سالگرد 50 از اولین پراید اسفند ماه گذشته. به مناسبت گرامیداشت این مناسبت و برای ایجاد یک فضای امن برای هنرمندان که شناسایی به عنوان تجاوز+ به تأمل در آنچه غرور به معنی آنها و چه به طور خاص این غرور ماه طنین انداز گرمی موزه برگزار خواهد شد قبل از ضبط پانل بحث و گفتگو. درآمد حاصل از کسانی که به کمک با کلیک کردن بر روی دکمه اهدا طول Facebook Live انتشار پانل سود گرمی موزه و متحد ائتلاف.

که: پانل بحث و گفتگو با هنرمندان عطر نابغه Lynn Gunn (PVRIS), گورخر کاتز دانا دعا, شامیر و شونی; تعدیل توسط موسیقی روزنامه نگار حوا بارلو.

زمان: شنبه 21 ژوئیه سال 2020

که در آن: پانل بحث و گفتگو خواهد بود زندگی در گرمی موزه Facebook در 2 ساعت PT: www.facebook.com/grammymuseum

در مورد گرمی موزه
گرمی موزه است, یک سازمان غیر انتفاعی اختصاص داده شده به کشت درک بیشتری از تاریخچه و اهمیت موسیقی از طریق نمایشگاه, آموزش و پرورش, کمک های مالی, حفظ, ابتکارات و برنامه نویسی. پرداخت ادای احترام به ما جمعی موسیقی, میراث, موزه, بررسی و جشن و شادی در تمام جنبه های هنر — از تکنولوژی فرایند ضبط به افسانه که ساخته ام ماندگار علائم بر ما هویت فرهنگی.

برای اطلاعات بیشتر www.grammymuseum.org "مثل" گرمی موزه در Facebook و follow @GRAMMYMuseum در Twitter و Instagram.

# # #

در مورد ائتلاف متحد
تاسیس در سال 2013 توسط گروه سرگرم کننده است. (Jack Antonoff اندرو Dost, Nate Ruess) و طراح مد راشل Antonoff های متحد ائتلاف بحرانی را فراهم می کند پشتیبانی برای مردمی غیر انتفاعی و سازمان های متعهد به بهتر زندگی جوانان LGBTQ. تاک متصل نوازندگان و طرفداران خود را به حمایت کارشناسان و شرکای منطقه ای برای ایجاد تغییر در سطح محلی اجازه می دهد طرفداران به کمک خود را در وقت, پول و صدای به قهرمان و محافظت از جامعه و حقوق جامعه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب