نوه خجالت زده گوشت شرکت برای کارگر تنها مرگ

تیوی خانواده را برگزار سنتی بودایی مراسم تشییع جنازه برای 80 سال Tam مای اما همان ویروس است که او را کشته مانع

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

تیوی خانواده را برگزار سنتی بودایی مراسم تشییع جنازه برای 80 سال Tam مای اما همان ویروس است که او را کشته مانع همه به جز چهار نفر اعضای خانواده از جمع آوری در یک نبراسکا, funeral parlor در صبح روز جمعه

"مختصری مشاهده فقط چهار نفر از ما" خود را 22 ساله و نوه, Vy مای گفت: روزانه وحش. "من حدس می زنم آن را فقط خداحافظ. که در آن بود."

زمانی که در بیمارستان گزارش شده است که پدر بزرگ او تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 اواخر ماه گذشته Vy مای و بقیه خانواده اش که او به احتمال زیاد منبع عفونت است.

پس از همه, Vy مای گذرانده بودند از طریق فرودگاه های مختلف در حالی که بازگشت از ترم آخر در یک کالج در پنسیلوانیا به خانه اش در لینکلن.

پس از بازگشت او, او تا به حال صرف زمان با پدربزرگ و مادربزرگ او که پناه-در-محل در آشکار ایمنی. آنها زندگی با پدری عمو و عمه که مشغول به کار در ساتویک گوشت پردازش گیاه در نزدیکی شهر کرت.

به عمو و عمه به نظر می رسید در سلامت خوب است. و خانواده هنوز نمی دانند که محل کار خود را به حال تبدیل شدن به یک ویروس ، Vy مای ممکن است در غیر این صورت در امان است تجربه چقدر وحشتناک می توان آن را به احساس می کنید که شما باید به تصویب یک کشنده پاتوژن به یکی از مردم شما را دوست دارم بیشتر در جهان است.

پدر بزرگ او بود و آنچه او تماس خانواده "جذابیت موفق باشید." او تا به حال جان سالم به در سال های طولانی جنگ و حبس در ویتنام قبل از آمدن به امریکا در سال 1994. او به کار رفته بود در حال حاضر توقیف کوک, خانواده, غذاهای گوشت پردازش گیاه که نیاز به استقامت و نه انگلیسی.

"من مطمئن هستم که آن سخت بود اما او بسیار سخت کار مرد و او تحت فشار قرار دادند از طریق آن" مای بعدا گفت.

مای شده بود فقط 3 ساله که پدر بزرگ او مرتب برای مای و پدر و مادر او به دنبال او به نبراسکا به عنوان پناهنده در سال 2001. بازنشسته و چندی پس از آن و برداشت او و خواهر او تا بعد از مدرسه. او هدایت او در طول مهاجر مسیر است که همچنان به امریکا ،

"پدر بزرگ من به ایالات متحده آمد برای یک زندگی بهتر" او گزارش شده است. "هیچ راهی وجود دارد در جهنم من رفتن به دور انداختن زندگی من و نه خوب آموزش و پرورش است."

او وجود دارد برای یکی از کمتر rites of passage.

"او در واقع مرا به دریافت گواهینامه" مای به یاد می آورد. "او واقعی بود ترس از رانندگی من."

نتیجه به نظر می رسید بیشتر ثابت می کند که پدر بزرگ به ارمغان آورد بخت خوب برای خانواده است.

"من گذشت" مای گفت. "پدر من می گوید هر زمان پدر بزرگ من طول می کشد و کسی که آنها را منتقل می کند. او فقط یک مرد خوش شانس."

به اوج خود رسید مراسم آمده اند در بهار زمانی که پدربزرگ قرار بود برای حضور در مای فارغ التحصیلی از Juniata College.

اما این کالج یکی از بسیاری است که بسته اولیه به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر گسترش COVID-19. مای پشت در نبراسکا در آوریل 28, زمانی که عموی او به نام و قرار دادن پدربزرگ خود را در تلفن.

"او گفت:" من گلو درد من نمی توانم نفس بکشم'" از او یاد می شود.

در Bryan مرکز پزشکی مای تثبیت در یکی از آن چیزهای جزئی است که می تواند به شما گرفتن در شرایط اضطراری.

"من ناجور, 'پدر ندارد, جوراب, من نیاز به جوراب,'" مای به یاد می آورد. "مادرم گفت:" خوب آنها جوراب در بیمارستان است.""

مای ساخته شده بود دیگر بازدیدکننده داشته است با او به بیمارستان, او می دانست این بود که جای او را می خواستم.

"او متنفر بودن در بیمارستان" او به یاد می آورد. "او متنفر مواد غذایی است. او بسیار مرد ضعیف اما او بسیار بی قرار است. او می خواهد برای به دست آوردن."

یک تفاوت در این زمان بود که او مجاز به رفتن همراه با او هنگامی که او دور نورد در یک صندلی چرخدار. او التماس کرد با پرستار است.

"نمی توانم لطفا با او ؟ او نمی انگلیسی صحبت می کنند. او نمی داند چه خبر است و او واقعا می ترسم."

COVID-19 است COVID-19 و مای تا به حال فقط آنجا ایستاده هنوز هم احساس است که او به احتمال زیاد ناشی از آن است. او تنها آموخته در غیر این صورت زمانی که او و خواهر او رفت و با پدر و مادر خود را تست کنید.

"ما همه منفی" مای گفت.

مادر بزرگ او بیمار با COVID-19 همان روز اما بیمارستان تلقی او را به خوبی به اندازه کافی برای رفتن به خانه خود شده است. نه دایی و نه خاله بودند دچار علائم اما خانواده نمیفهمد که آنها نیز باید مورد آزمایش قرار.

مای ساخته شده تمام ترتیبات. او با اطلاع از نتایج دو روز پس از آن که در آن نقطه او تا به حال به او بگویید عمو و عمه که آنها آزمایش مثبت است. آنها هر دو حامل بدون علامت.

"هیچ راهی وجود دارد که می تواند آنها شناخته شده" مای بعدا گفت. "آنها در زمان تمام اقدامات احتیاطی را برای حفاظت از خود و حفاظت از [پدربزرگ و مادربزرگ]."

هر گونه امداد مای احساس ممکن است در عدم علت پدربزرگ بیماری بود افست داشتن به جای بار بر روی آنها.

"این احساس در حال حاضر در عمه و عموی" او گزارش شده است. "من فکر می کنم آنها بسیار شوکه کرد. من فکر نمی کنم آنها حتی می دانستم که وجود دارد شیوع در کارخانه که در آنها کار کرده است."

این بود که در مارس 3, دو هفته پس از اولین گزارش های خبری از کارگران تست مثبت در اسمیتفیلد بوته در کرت.

اعداد رو به جایی که این شرکت تا به حال شده است آماده برای تعطیل کردن این نیروگاه در مارس 28, زمانی که رئیس جمهور تهمت صدور یک فرمان اجرایی نیاز به گوشت پردازش گیاهان به باز باقی می ماند.

"پدر بزرگ شما باید آن را از طریق! من فارغ التحصیل آخر هفته آینده!"

Vy مای

که همان روز پدربزرگ مریض شد اما مای ساخته شده است یک اتصال. نه به حال عمو و عمه. آنها تا به حال شده است در نظر گرفتن برخی از زمان شخصی از کار. و زبان ثابت می شود بیشتر از همه مانع هنگامی که اخبار پر شده است با گزارش های ضد و نقیضی از قبیل اشتباه می تواند هر کسی.

"آنها نمی صحبت می کنند بسیار خوب زبان انگلیسی" مای گفت. "چگونه آنها قرار است به شکل چیزهایی هستند که بسیار سخت برای همه به شکل؟"

حتی زبان مادری ممکن است فکر می کنم که هنگامی که رئیس جمهور می گوید گیاهان باید باز بماند این بدان معناست که آنها بی خطر هستند و زمانی که با او تماس گوشت گیاه کارگران ضروری او همچنین گفت که زندگی خود و زندگی خود خانواده ارزش دارد.

پدربزرگ وضعیت بدتر شد که یک پرستار مرتب برای مای به صحبت می کنند به او را از طریق FaceTime. او ظاهر می شود و ناخودآگاه او هرگز مطمئن باشید که اگر او می تواند او را بشنود.

"پدر بزرگ شما باید آن را از طریق! من فارغ التحصیل آخر هفته آینده!"

به عنوان ممکن است به 4 تبدیل به مه 5 پدربزرگ بود مرده. مای گرفت به Facebook با غم و اندوه خود را دریافت کرده و شگفت انگیز, فوران دلسوز پیام از کارگران در اسمیتفیلد و دیگران بودند که آگاه از وقوع وجود دارد.

مای دیدم چیزی آنلاین برچسب گذاشته شده توسط به Smithfield را Instagram account. او رفت و به صفحه و دیدم تصاویر و جاذب عبارات به معنای انتقال این شرکت قرار است برای مراقبت از خود کارگران است. او نوشت: پیام خود را.

"سلام. هر دو عمه و عموی کار را برای شما در کرت, Ne. آنها هر دو آزمایش مثبت برای COVID و تصویب آن را به مادر بزرگ و پدر بزرگ است که هرگز خانه را ترک کرد. پدر بزرگ من از دست نبرد او شب گذشته پس از مبارزه برای زندگی خود را برای یک هفته. من می خواهم شما را به می دانم که او در بیمارستان درگذشت به تنهایی جدا شده و می ترسم."

او گفت: "من می خواهم به دانستن آنچه که شما بهانه ای هم برای بستن یک کارخانه با 50+ مورد تأیید. و مهمتر از همه, من می خواهم شما را به دیدن او به عنوان یک فرد است که تحت تاثیر این و نه فقط آمار دیگری از بی دقتی خود را."

Smithfield پاسخ با آنچه مای در زمان به یک توخالی "برش و چسباندن."

"ما عمیقا متاسفم برای از دست دادن" این شرکت نوشت. "لطفا می دانم که ما به فکر شما و خانواده خود را در طول این زمان دشوار است. به عنوان یک Smithfield, خانواده, ما درد در ویرانی های ناشی COVID-19. هر دو به عنوان افراد و شرکت ما عمیقا غمگین از عبور از هر یک از ده ها هزار نفر از افرادی که تسلیم به COVID-19."

ارز و مای داستان الهام گرفته از یک حرکت ستون در لینکلن مجله ستاره.

پدر بزرگ ممکن است هنوز زنده باشد و آماده برای حضور در مای تاخیر در فارغ التحصیلی اگر وجود نداشته است تماس, ردیابی و آزمایش چنین به عنوان کارشناسان می گویند که نیاز است برای کنترل گسترش ویروس.

کاخ سفید کارکنان و خانواده های آنها خواهد بود به عنوان COVID-19-زده به عنوان کارگران و خانواده های آنها در یک بسته بندی گوشت گیاه نبود برای تست که تهمت می گوید او نمی مانند. همچنین حیاتی است روشن و دقیق اطلاعات چه زبان آنها صحبت می کنند به خصوص در یک صنعت که در آن بسیاری از کارگران مهاجر.

پشت در آوریل 23, اطراف زمان مای عمو و عمه شد و به احتمال زیاد ندانسته آلوده کردن پدر بزرگ او, نبراسکا دولتی آیووا صحبت در مورد یک تایسون گوشت-بسته بندی کارخانه در داکوتای کانتی. این پسر میلیاردر هشدار داد از "ناآرامی های مدنی" اگر مواد غذایی زنجیره تامین مختل شد. او سعی کرد به می گویند که محل کار تنها بخشی از مشکل است.

"ما می بینیم مردم متمرکز با هم" گفت: Ricketts. "و این است که قطعا درست با ما پردازنده های مواد غذایی که در آن شما باید مردم با هم. اما آن را نیز می تواند درست در خانواده ها اگر شما چندین نسل از مردم با هم زندگی می کنند و یا بسیاری از مردم زندگی در یک خانواده است."

Ricketts بود زیر رهبری داکوتای جنوبی رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem که تا به حال اظهار داشت: در فاکس نیوز در مورد یک Smithfield گیاه در Sioux Falls, که در آن 783 کارگران تا به حال آزمایش مثبت است. تعداد دفعات مشاهده شده در میان اعضای خانواده در حدود 200. Noem ارائه برخی از Trumpian ریاضی.

"نود و نه درصد از آنچه که امروز اتفاق نمی افتد در داخل تاسیسات," او گفت:, و اضافه کرد که مشکل این بود که "بیشتر در خانه که در آن این کارکنان شد رفتن به صفحه اصلی و برخی از ویروس زیرا بسیاری از این مردمی که کار در این کارخانه در جامعه زندگی می کنند همان ساختمان گاهی اوقات در همان آپارتمان است."

 این نسبت تقریبا مشابه را در اسمیتفیلد گیاه در نبراسکا که در آن مای عمو و عمه کار می کنند. آخرین آمار وجود دارد 139 تایید موارد در میان کارگران شاید ده میان اعضای خانواده است.

اما ممکن است تعداد بیشتری از نبراسکا. Ricketts ذکر شده "حریم خصوصی" نگرانی در زمانی که او مقرر در این هفته که دولت دیگر نمی خواهد گزارش COVID-19 فقره از گوشت-گیاهان پردازش. محلی مقامات بهداشت که تا به حال صادر شده است این تعداد در کرت نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر. نه Ricketts یا Smithfield.

بنابراین ما هیچ ایده که در آن تعداد غرفه در روز های آینده زمانی که مای ارقام عمو و عمه او را بازگشت به کارخانه.

"بسیاری از کارگران در اسمیتفیلد مهاجران هستند و این تنها شکل درآمد," او گفت:. "آنها نمی تواند استطاعت به کار می کنند. آنها می تواند یک کار در هر نقطه دیگری است."

"این واقعا نه فقط در مورد Smithfield. آن را در مورد تمام این گیاهان است. این است چگونه آنها را درمان خود کارگران است."

او اشاره کرد: "آنها در حفظ و گفتن آنها را که آنها ضروری کارگران است."

اما از آنچه مای می توانید بگویید کارگران در حال درمان کمتر به عنوان ضروری نسبت به مصرفی. او گفت: از طریق Facebook که یک کارخانه نصب شده بود یک کارگر برای بررسی درجه حرارت در ورودی

"فرد مصرف متوسط آزمایش مثبت" مای گزارش شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب