یونان و ترکیه در مرز اختلاف پس از اشغال جزیره اشغال

ترکیه نیروهای نظامی باید گزارش را اشغال جزیره ای در Evros رودخانه مرز طبیعی بین ترکیه و یونان است. یونان را رد

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

ترکیه نیروهای نظامی باید گزارش را اشغال جزیره ای در Evros رودخانه مرز طبیعی بین ترکیه و یونان است. یونان را رد کرده است این گزارش در عین حال روابط بین دریای مدیترانه همسایه ها زمان باقی می ماند.

مرز تنش بین یونان و ترکیه جدید نیستند. بازگشت در سال 2012 مقامات یونانی بنا 3 متر (10 فوت) بالا حصار سیم های خاردار در طول 10 کیلومتر (6 مایل) از Evros رودخانه اجرا می شود که بین دو کشور به بنیادی "مهاجرت نامنظم است."

این گذشته ماه فوریه رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان را باز کرد طرف مرز اجازه می دهد مهاجران به جریان به سمت یونانی طرف تنها به زور و اجبار دفع یونانی پلیس مرزی. در اواسط ماه آوریل آتن اعلام کرد قصد دارد به گسترش آن حصار در یونانی خاک توسط یکی دیگر از 26 کیلومتری بخش در نزدیکی شهر مرزی Feres. در مه 11, اما ترکیه وزارت امور خارجه در اعتراض به این پروژه خواستار یک نشست کارشناسان از هر دو کشور برای اطمینان از مصونیت از مرز.

ادامه مطلب: مهاجران متهم یونان مجبور به اخراج

مایع مرز

واقعیت این است که این مرز یونان و ترکیه همواره در حالت شار. "در طول زمان از سنگهایی Evros تغییر کرده است که کاملا طبیعی در این منطقه گفت:" Constantinos الملل مدیر اجرایی در آتن مستقر در موسسه روابط بین المللی. "به این دلیل به تنهایی ممکن است تغییرات جزئی در مرز."

به عنوان مثال او اشاره می کند اخیر تشکیل یک باتلاق در امتداد رودخانه در سال های اخیر بارانی ماه است که در حال حاضر خشک شده بود. این منطقه در سوال ظاهرا کمتر از یک هکتار (2.5 هکتار) در اندازه ساخته شده است آن را دشوار است به تشخیص که در آن دقیقا درست مرزی در حال حاضر اجرا می شود.

A map showing the border between Turkey and Greece

الملل گفت: DW آن روشن نیست که آیا نیروهای امنیتی ترکیه تا به حال به طور غیر قانونی وارد قلمرو یونانی. اما متوقف نمی یونان جناح چپ اپوزیسیون تحت رهبری نخست وزیر جدید یونان خواستار از دولت بیانیه ای را خطاب به "ترکیه خودسرانه و اقدامات تهاجمی." اما یونان نیروهای مسلح را رد کرده و ترکی تاخت و تاز و حتی جناح راست روزانه Dimokratiaشناخته شده برای آن حملات منظم در ترکیه ابراز شک بیش از این حادثه.

پروکسی درگیری

بیش از آخر هفته یونانی وزیر خارجه نیکوس Dendias با صدور بیانیه ای گفت: "هیچ قدرت خارجی است که در یونانی خاک است." زبان به پخش Skai تلویزیون در روز یکشنبه او را رد کرد و گزارش های ترکیه حمله به عنوان "مزخرف" و اضافه کرد که ترکیه در تلاش برای "militarize اختلاف" اما گفت که آتن را از راه رفتن به این دام. با توجه به یونانی هفتگی کاغذ به Vima, ترکی کارشناسان و چهره های نظامی را انجام اندازه گیری در طول Evros رودخانه در نزدیکی Feres, برای تعیین موقعیت دقیق مرز — و نه فقط در خاک ترکیه.

ادامه مطلب: Frontex به افزایش, اتحادیه اروپا مرز ماموریت در یونان

ترکیه در همین حال به نظر نمی رسد به خصوص علاقه مند در گرفتن تنش هر بیشتر. در مصاحبه ای با به Vima, سفیر ترکیه در یونان, Burak Ozugergin گفت که او و همتایان یونانی خود در توافق است که این موضوع "صرفا سوال فنی و نه یک مرز جنگ است."

تنش بین یونان و ترکیه افزایش یافته و در سال های اخیر و در عین حال ارتباط بین این دو اعضای ناتو نیست همیشه مثل این. پس از یک زلزله شدید تکان داد ترکیه در شهر ازمیت در ماه اوت سال 1999 یونانی پاسخ اضطراری به نجات آمد. و هنگامی که سرمایه یونانی به همین لرزاند چند هفته بعد ترکیه متقابلا. این آغاز یک دوره نسبتا گرم و روابط بین دو کشور.

ادامه مطلب: یونان افزایش حضور نظامی در امتداد مرز ترکیه

اما تا تابستان سال 2016 با این حال که رابطه در حال حاضر شروع به ترش. پس از شکست کودتا علیه رئیس جمهور اردوغان که در ماه جولای چندین ترکی ماموران فرار به یونان و به دنبال پناهندگی است. یونان پس از حاضر به استرداد مردان یک عمل بازدید اردوغان به عنوان توهین.

روابط بین الملل و کارشناس الملل گفت: اردوغان تصمیم به باز کردن مرز به هزاران نفر از مهاجران این مه باعث درگیری های خشونت آمیز معکوس. "آن صدمه دیده است اعتبار خود را, بنابراین در حال حاضر او در تلاش است تا آن را با یک موضع تهاجمی مانند ارسال ترکی نیروهای نظامی به رودخانه" او گفت:.

هر روز DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب