یونان: خشونت به عنوان تظاهرات در برابر اعتراض به قانون

قانونگذاران در یونان را تصویب یک قانون برای محدود کردن تظاهرات عمومی باعث تظاهرات تودهای که خشونت تبدیل شد. پل

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

قانونگذاران در یونان را تصویب یک قانون برای محدود کردن تظاهرات عمومی باعث تظاهرات تودهای که خشونت تبدیل شد. پلیس در پاسخ به بمب بنزین با گاز اشک آور و نارنجک.

خشونت فوران در آتن در اواخر روز پنجشنبه در میان جمعی تظاهرات در برابر قانون مصوب مجلس برای جلوگیری از تظاهرات عمومی. درگیری بین معترضان و مقامات چپ حداقل شش افسر پلیس مجروح شدند.

برخی از 10,000 معترضان جمع شده بودند در مرکز آتن به مخالفت با قانون را به جلو توسط مرکز-راست دولت است.

گروهی از تظاهرکنندگان که شکست از گروه اصلی انداخت بنزین بمب در پلیس که در پاسخ با teargas. به گفته پلیس آنها را دستگیر کرده نه مردم گرفته و در 15 نفر دیگر برای بازجویی.

نخست وزیر Kyriakos Mitsotakis گفت: قانون جدید لازم بود برای مقابله با "ده ها تن از تظاهرات" که برانگیخت در مراکز شهرستان ها در سراسر کشور.

"وجود دارد موارد مکرر که در این حوادث... فرود به خرابکاری" Mitsotakis گفت: نمایندگان مجلس روز پنج شنبه قبل از انتخابات. "باید قوانین طوری که (تظاهرات) را مانع از شهروندان جنبش و کار و زندگی از کل شهر," او اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: بحران پناهندگان در یونان: خشم و پیشامد رشد در لزبوس

"یک آزادی در اعتراض به این است که به عنوان با ارزش به عنوان یکی دیگر از آزادی فرد برای رسیدن به این بیمارستان کار او خانه" Mitsotakis گفت.

این قانون که تصویب شد 187 از 300 عضو پارلمان اروپا, مکان محدودیت در تظاهرات و یا ممنوعیت کامل اگر تظاهرات تلقی به تهدید امنیت عمومی

آن را نیز دارای سازمان مسئول آسیب و جراحت ناشی از نبرد ،

قانون جدید شده است به طور گسترده ای محکوم توسط گروه های مختلف در جامعه از جمله احزاب مخالف این سازمان عفو بین المللی آتن کانون وکلای کارگری و یونانی خود مجلس قانونگذاری بررسی کمیته.

ادامه مطلب: یونان برگزیدگان کاترینا Sakellaropoulou به عنوان اولین رئیس جمهور زن

این چپ سیریزا حزب اصلی مخالف در پارلمان حمله کردند و این لایحه به عنوان "پدرسالار" و "فاشیست مانند." یونان و دیگر احزاب کوچکتر را متهم کردند که دولت به دنبال پوزه انتقاد جلوتر از پیش بینی رکود عمیق بود که تشدید طولانی coronavirus مستند.

"امروز یک روز تاریک برای یونانی جمهوری گفت:" رهبر حزب سیریزا و نخست وزیر جدید یونان.

سازمان عفو بین الملل پیوست, گروه کر از انتقاد و ابراز "نگرانی جدی" در مورد قانون جدید گفت که آن را خلاف بین المللی حقوق بشر و مقررات.

jg/rc (Reuters, AP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب