GreenWood, Inc. پیشی 5.5 میلیون ایمن ساعت در مرک

Greenville, SC, - - 30 ژوئن 2020 - - GreenWood, Inc., یکپارچه عملیات تعمیر و نگهداری و ساخت و ساز ارائه دهنده

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

Greenville, SC, - - 30 ژوئن 2020 - - GreenWood, Inc., یکپارچه عملیات تعمیر و نگهداری و ساخت و ساز ارائه دهنده راه حل های جشن رسیدن به 5.5 میلیون ایمن ساعت کار در مرک سایت پروژه در الکتون ویرجینیا. عمده نقطه عطف ایمنی به دست آمد در سراسر یک 30 سال کار مداوم بين گرینوود و مرک. گرینوود تیم فراهم می کند مرک با ساخت و ساز های مختلف خدمات مرتبط. این مرک محل تولید واکسن در یک مرکز پوشش بیش از یک میلیون فوت مربع است و عملیاتی شده است برای بیش از هفت دهه است.

در مرکز این دستاورد قابل توجهی است گرینوود را "همیشه آگاه" برنامه ایمنی که بر شیوه های کار ایمن برای افراد و کارکنان تیم در تمام زمانها. برنامه ادغام به مرک استانداردهای ایمنی که در آن پیشگیری از حوادث, حوادث و سوانح است مداوم اولویت است.

"این نقاط عطف رسیده تنها با داشتن یک ایمنی طرز فکر از طریق تعهد کارکنان در همه زمان ها می گوید:" کوین Crittendon معاون رئیس جمهور از گرین. "هنگامی که ما انجام این کار به طور مداوم همه ما لذت بردن از جشن دستاوردهای صفر در حوادث است."

در مورد گرین, Inc.
گرینوود یکپارچه فراهم می کند تعمیر و نگهداری عملیات و ساخت و ساز راه حل های طراحی شده برای گسترش زندگی از دارایی های بحرانی تاثیر بازده عملیاتی و ارائه خط پایین برای بهبود گیاهان و امکانات در سراسر جنوب شرقی و اقیانوس اطلس. ما تحت یک "مشتری محور" فلسفه که در آن عملکرد ایمنی است که همیشه اولین و انعطاف پذیری برای پاسخگویی به نیازهای مشتری است مداوم اولویت به آن شده است برای بیش از 30 سال است. GreenWood, Inc. تایید شده است به عنوان یک زنان متعلق به کسب و کار توسط زنان در کسب و کار سرمایه گذاری شورای ملی (WBENC). برای اطلاعات بیشتر www.GreenWoodInc.com.

در مورد مرک
برای بیش از 125 سال مرک شناخته شده به عنوان MSD در خارج از ایالات متحده و کانادا شده است, اختراع, برای, زندگی, آوردن جلو داروها و واکسن برای بسیاری از جهان به چالش کشیدن بسیاری از بیماری ها در پیگیری ماموریت ما برای نجات و بهبود زندگی است. ما با نشان دادن تعهد ما به بیماران و سلامت جامعه با افزایش دسترسی به مراقبت های بهداشتی از طریق گسترده برنامهها و مشارکت. امروز مرک همچنان در خط مقدم تحقیقات برای جلوگیری و درمان بیماری ها است که تهدید مردم و حیوانات از جمله سرطان و بیماری های عفونی مانند ایدز و ابولا و ظهور بیماری های دام – به عنوان ما آرزوی پژوهش برتر فشرده شرکت biopharmaceutical در جهان است. برای اطلاعات بیشتر www.merck.com.
# # #
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن