مسلح, کشته شدن قاضی فدرال را زخم در N. J. خانه

بنا به گزارش یک فرد مسلح در لباس پوشیدن به عنوان یک فدرال اکسپرس تحویل فرد نشان داد تا در آستان یک قاضی فدرال

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

بنا به گزارش یک فرد مسلح در لباس پوشیدن به عنوان یک فدرال اکسپرس تحویل فرد نشان داد تا در آستان یک قاضی فدرال در نیوجرسی یکشنبه شب قبل از قتل پسر و زخمی شدن شوهرش.

ان بی سی نیویورک گزارش می دهد که ایالات متحده در منطقه قاضی استر Salas در زیرزمین شمال نیوبرانزویک خانه در کمین بود و آسیبی نرساند.

شهردار شهر به خبرنگاران گفت که Salas' پسر دیوید, 20, زنده ماندن نیست ، شوهرش دفاع جنایی وکیل علامت Anderl, 63 گفت: در شرایط بحرانی پس از عمل جراحی است. FBI تایید آن در حال بررسی است.

NJ پیشبرد رسانه ها به نقل از منابع اجرای قانون گفت: تیرانداز ممکن است مبدل به عنوان یک فرد زمانی که او با نزدیک شدن به درب.

سالاس, اولین بار, لاتینا, قاضی در دادگاه فدرال نیوجرسی منصوب شد دادرس قاضی در سال 2006 و یک قاضی منطقه در سال 2010. مطرح شده در نیوجرسی او قبلا به عنوان یک دادستان شهرستان و سپس فدرال مدافع.

او احتمالا بهترین و شناخته شده به عنوان قاضی که ریاست آن بر تقلب صورت Real Housewives of New Jersey ستاره ترزا و جو Giudice و محکوم به زندان پس از یک زبان-شلاق در سال 2014.

Teresa Giudice, وکیل گفت: ABC اخبار که مشتری او بود "بسیار متزلزل اخبار و بسیار احساسی بود که هنگامی که او در مورد آن شنیده است. او به من گفت که می خواهد دعا بسیار به شدت برای قاضی Salas و خانواده اش. این کاملا ویرانگر است."

Salas نیز به کار گرفته معمول ترکیبی از مواد مخدر پورنوگرافی کودکان و باند خشونت موارد—و شوهرش نیز به نمایندگی از آرایه ای از متهمان به اتهام جرایم خشونت آمیز.

محققان منتشر نشده هر انگیزه و یا گفت که در خانه ممکن است هدف در نظر گرفته شده از کمین است. اما فدرال قضات مکرر اهداف از تهدید. در اوایل این سال سی ان ان اشاره مارشال خدمات داده ها نشان داد که 2,700-عضو قضائیه فدرال دریافت حدود 4,500 تهدید یا "نامناسب ارتباطات" در سال 2019.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن