مسلح باز آتش در آریزونا پیچیده خرید حداقل سه زخمی

حداقل سه نفر زخمی شدند در آریزونا اواخر روز چهارشنبه یکی از آنها بسیار وخیم پس از مسلح افتتاح شد آتش سوزی در ی

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

حداقل سه نفر زخمی شدند در آریزونا اواخر روز چهارشنبه یکی از آنها بسیار وخیم پس از مسلح افتتاح شد آتش سوزی در یک محبوب خرید و سرگرمی پیچیده است.

پلیس در گلندیل گفت: ماموران در پاسخ به آلاینده Westgate, سرگرمی, منطقه پس از دریافت گزارش های متعدد از یک تیرانداز فعال در حدود 7:25 بعد از ظهر

توسط پلیس وارد صحنه تیراندازی در حال حاضر متوقف شده و ماموران در بر داشت مظنون مسلح و "افسران ما به چالش کشیده است که گمان می برند و قادر به با خیال راحت را که فرد به بازداشت" افسر تیفانی Ngalula خبرنگاران گفت: در اواخر شب در کنفرانس مطبوعاتی.

هیچ جزئیات بیشتر شد و بلافاصله در دسترس بر روی قربانیان و یا مشکوک.

در میان گزارش های تایید نشده مظنون به حال livestreamed حمله Ngalula گفت: پلیس تا به حال "دیده می شود چندین ویدئوها رویه در رسانه های اجتماعی" اما نمی تواند تایید هر چیزی بیشتر است.

یک مجلس دولت گفت: او می خواهم شاهد این حادثه وجود دارد "بسیاری از متزلزل کردن مردم است."

"من فقط شاهد یک مسلح تروریستی با یک AR-15 ساقه Westgate. چندین قربانیان" دولت سن. مارتین Quezada توییتی.

"من دیدم 2 قربانیان ، هنوز مطمئن شوید که چگونه بسیاری از دیگران دیدم تیرانداز. گفت نه به می گویند هر چیزی دیگری در مورد جزئیات 'تا وقتی که من صحبت می کنند به پلیس," او نوشت.

پلیس از مردم خواست تا برای جلوگیری از این منطقه به عنوان آنها با انجام یک دوم رفت و برگشت در سراسر عظیم و پیچیده است.

Ngalula تاکید کرد که پلیس هنوز در مراحل اولیه تحقیقات خود را و "هر گونه اطلاعات است که ما در حال حاضر مقدماتی و در معرض تغییر است."

تیراندازی می آید کمتر از یک هفته پس از رژیم صهیونیستی است. mlb اقامت-در-خانه سفارش منقضی شده و فروشگاه های خرده فروشی و سرگرمی مراکز مجاز به باز کردن در اوایل این ماه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن