حمله افراد مسلح مواد مخدر مرکز نوتوانی در مکزیک

بیست و چهار نفر کشته شده اند و در حمله به مواد مخدر در مرکز توانبخشی در مکزیک در شهرستان رینکن ده تمیو. در گذش

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

بیست و چهار نفر کشته شده اند و در حمله به مواد مخدر در مرکز توانبخشی در مکزیک در شهرستان رینکن ده تمیو. در گذشته مراکز نوتوانی هدف قرار داده شده است توسط باندهای راه انداختن جنگ های چمن.

افراد مسلح آتش گشودند در مبارزه با مواد مخدر مرکز توانبخشی در مرکز مکزیک روز چهارشنبه به کشته شدن دست کم 24 نفر و زخمی شدن هفت.

گزارش مقدماتی گفت: مهاجمان "وارد صحنه مجبور [قربانی] بر روی زمین و آنها را به گلوله بست" با توجه به پدرو Cortes, وزیر امنیت عمومی در شهر Irapuato که این حمله رخ داده است. این حمله نیز تایید توسط مقامات فدرال.

"ما گزارش می دهد که (مسلح) افراد وارد شده در یک وسیله نقلیه. هیچ اطلاعات بیشتر شناخته شده است. گزارش اولیه ما این است که از 24 کشته و هفت زخمی," او گفت:, و اضافه کرد که مقامات مشغول به کار بودند برای پیدا کردن وسیله نقلیه.

ادامه مطلب: مکزیک مردانی که می خواهند برای پایان دادن به خشونت علیه زنان

خشونت و جرم و جنایت سازمان یافته شایع در ایالت گوآناخوآتو که در آن Irapuato واقع شده است. دولت می بالد قابل توجهی در بخش انرژی و همچنین صنعت و چند خودرو تولید گیاهان.

این را به خود جلب قدرتمند کارتل های مواد مخدر است که در تعامل با اخاذی آدم ربایی و سرقت سوخت در این منطقه است.

مراکز نوتوانی ضربه در مواد مخدر جنگ های چمن

در ژوئن 6, 10 مردان کشته شدند تیراندازی در یک مرکز توانبخشی به معتادان در رینکن ده تمیو. آن را بلافاصله روشن نیست که آیا این همان مرکز که مورد حمله قرار گرفت در روز چهارشنبه.

در گذشته مراکز توانبخشی قرار داده شده اند توسط باندهای جنایتکار در طول جنگ های چمن برای کنترل مواد مخدر کسب و کار.

در پاسخ به این حمله رئیس آندرس مانوئل لوپز Obrador گفت: دولت اجازه نخواهد داد این کشور "به سقوط به هرج و مرج و بی نظمی است."

این حمله یکی از بدترین slayings از آنجا که رئیس جمهور در زمان کار در سال 2018 بر روی پلت فرم از کاهش میزان خشونت در مکزیک است.

اما قتل شدند در یک رکورد بالا در سال گذشته و رفته اند و حتی بالاتر در سال 2020 است.

kp/اس ام اس (AFP ایسنا)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن