GWM و BMW گروه با هم کار می کرد به فشار ساخت و ساز از انظار خودرو کارخانه

بر اساس مفهوم "فشرده, زمین, استفاده, هوشمند, تولید, حفاظت از انرژی و حفاظت از محیط زیست" و تمرکز بر "ساختمان ج

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399
  • بر اساس مفهوم "فشرده, زمین, استفاده, هوشمند, تولید, حفاظت از انرژی و حفاظت از محیط زیست" و تمرکز بر "ساختمان جهانی کیفیت" ویژه خودرو کارخانه را به تمرکز بر روی ساخت محصول و فرایند و کارخانه به طور همزمان.
  • با فن آوری های جدید و علمی طرح هر فرآیند گیاه را به طور کامل ادغام پیشرفته تولید فلسفه GWM و گروه اولی و درخواست های بین المللی برش لبه تکنولوژی تولید و سیستم مدیریت کیفیت در نتیجه تبدیل شدن به یک معیار کارخانه که واقعا مطابق با مقررات جهانی و شرایط بازار است.

در ژوئن 20, 2020, ویژه خودرو کارخانه مشترک سرمایه گذاری توسط GWM و BMW گروه آن آغاز شده ساخت و ساز در ژنژیگنگ در استان جیانگ سو و این پروژه پیشرفت هموار به عنوان برنامه ریزی شده. در برابر چالش های شدید از COVID-19 ویژه خودرو پروژه گرفته شده است یکی دیگر از جامد گام به جلو است که به طور کامل نشان دهنده تعهد دو طرف برای همکاری پیروزی و اعتماد به نفس خود را در بازار چین و آینده انرژی جدید وسایل نقلیه.

نور افکن خودرو است که یک سرمایه گذاری مشترک ایجاد شده توسط GWM و گروه اولی با سرمایه گذاری در کل از RMB 5.1 میلیارد یوان و استاندارد ظرفیت تولید سالانه 160,000 واحد است. در ماه جولای سال 2018 شاهد توسط رهبران چین و آلمان دو طرف رسما امضا قرارداد سرمایه گذاری مشترک و تصمیم به ایجاد نور افکن خودرو در قالب 50:50 سرمایه گذاری مشترک. نام "کانون خودرو" به معنی روشنایی شکوه و پاکیزگی و انرژی و سرعت و نشان دهنده چشم انداز شرکت ایجاد یک الگوی جدید انرژی صنعت خودرو. در پایان از 2019 شرکت رسما به ثبت.

"مشترک R&D و خدمت به مشتریان جهانی" است که مجموعه این پروژه از هم جدا. بر اساس قابلیت های R&D و منابع طرفین انجام خواهد شد مشترک R&D و تولید خالص برق وسایل نقلیه از جمله مینی خالص وسایل نقلیه الکتریکی و محصولات جدید از GWM. در آینده محصولات مختلف تقسیم خواهد شد به فروش و خدمات شبکه با نام تجاری.

ژائو Guoqing رئیس کانون توجه خودرو گفت: "با حمایت از دولت های محلی ما شروع به ساخت و ساز از انظار خودرو کارخانه در پاسخ به ندای ملی 'حصول اطمینان از تولید و ترویج رشد', demonstratingour اعتماد به نفس در آینده توسعه اقتصاد ملی است. ما به دنبال به جلو به همکاری برای ایجاد کسب و کار جدید مدل " مشترک R&D در چین ساخته شده و در خدمت مشتریان جهانی."

Jochen Goller, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت BMW در چین و مدیر ویژه خودرو گفت: "با وجود مشکلات ناشی از اپیدمی جهانی از COVID-19 هر دو طرف تصمیم گرفته اند برای ادامه طرح سرمایه گذاری مبتنی بر اعتماد به نفس ما در طولانی مدت صدا توسعه بازار چین است. با تشکر از چین موفق به مهار این بیماری و همچنین مراقبت مداوم و حمایت از Zhangjiagang دولت و شهرداری به صورت ویژه خودرو پروژه هر دو طرف گرفته و یک گام مهم رو به جلو در ساخت و ساز از انظار خودرو کارخانه."

بر اساس مفهوم "فشرده, زمین, استفاده, هوشمند, تولید, حفاظت از انرژی و حفاظت از محیط زیست" و تمرکز بر "ساختمان جهانی کیفیت" ویژه خودرو کارخانه را انجام R&D محصول فرایند برنامه ریزی و ساخت و ساز از کارخانه به طور همزمان. با فن آوری های جدید و علمی طرح برنامه ریزی هر یک از فرایند کارخانه را به طور کامل ادغام پیشرفته تولید فلسفه GWM و گروه اولی و درخواست های بین المللی برش لبه تکنولوژی تولید و سیستم مدیریت کیفیت. پس از تکمیل این کارخانه را تبدیل به یک معیار کارخانه که واقعا مطابق با مقررات جهانی و شرایط بازار است. پیشگامانه از انظار خودرو کارخانه در ژنژیگنگ جامد است گام های گرفته شده توسط GWM و گروه اولی به همکاری های نزدیک تر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن