هافنیم, MbedTLS PSA Crypto پیوستن به اعتماد سیستم عامل پروژه

هافنیم, MbedTLS و PSA Crypto پروژه پیوستن به اعتماد Firmware-یک (TF-A) اعتماد Firmware-M (TF-M) و OP-توپ را رو

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

هافنیم, MbedTLS و PSA Crypto پروژه پیوستن به اعتماد Firmware-یک (TF-A) اعتماد Firmware-M (TF-M) و OP-توپ را روی گوه به عنوان لیست پروژه های میزبانی اعتماد سیستم عامل برای تقویت همکاری در اطراف توسعه یک مرجع مورد اعتماد اعدام محیط امن و پردازش محیط زیست در Arm® A-مشخصات و M-مشخصات معماری بود.

هافنیم می آید به عنوان مرجع امن Partition Manager برای بازوی امن EL2 مجازی سازی فرمت معرفی شده در Armv8.4-یک معماری و اجرا در مدرن بازو-مشخصات پردازنده. هافنیم منتقل شده توسط گوگل به اعتماد سیستم عامل پروژه و آن را به تازگی از اردوی انتقال آن از جمله relicensing به BSD 3-بند مجوز.

MbedTLS است که به صورت گسترده ای مورد استفاده SSL و TLS کتابخانه مستقر در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی برای ایجاد امن و رمزنگاری شده و تصدیق شده لینک های بیش از غیر قابل اطمینان شبکه مانند اینترنت است. هدف آن پنهان کردن بسیاری از پیچیدگی عملیات رمزنگاری و گواهی و تصدیق هویت در ارتباط با SSL/TLS پروتکل از نرم افزار.

PSA Crypto پروژه نسبتا یک پروژه جدید است که مرجع اجرای PSA کاربردی رمزنگاری رابط های برنامه کاربردی. PSA Crypto پروژه باعث می شود آن را ممکن است برای توسعه دهندگان به راحتی داده های امن در حال استراحت در پرواز و انجام به روز رسانی امن از پلت فرم نرم افزار است. این MbedTLS پروژه در حال تحول است به استفاده از PSA Crypto Api های ارائه شده توسط PSA Crypto پروژه.

"اکوسیستم همکاری ضروری است برای اطمینان از موفقیت آمیز توسعه امن نرم افزار راه حل" گفت: Matteo Carlini, مدیر, نرم افزار مدیریت تکنولوژی در بازو و رئیس هیئت مدیره برای اعتماد سیستم عامل. "ما بسیار خوشحال به استقبال هافنیم, MbedTLS و PSA Crypto به اعتماد سیستم عامل پروژه و مشارکت ما را قادر به تمرکز نزدیک در یکپارچه سازی و استاندارد واسط برای هر دو مجازی سازی امن و رمزنگاری عملیات در تمام بخش های بازار است."

"اعتماد سیستم عامل پروژه یک کلید امنیتی بلوک ساختمان مدرن برای دستگاه های آندروید است. با انتقال هافنیم ما امیدواریم که برای ساخت در قوت اعتماد سیستم عامل جامعه از کارشناسان و به منظور توسعه اعتماد و شفاف مرجع سیستم عامل پشته برای اکوسیستم ما و فراتر از آن. ما انتظار داریم که مورد اعتماد سیستم عامل و هافنیم به فرم نرم افزار مرجع برای همه EL3 و sEL2 استثنا سطوح در آینده دستگاه های آندروید است. گفت:" دیو Kleidermacher VP, آندروید, امنیت و حفظ حریم خصوصی.

اعتماد عامل پروژه طراحی شده است به منظور کاهش انتقال و ادغام کار در سراسر اکوسیستم با ایجاد مرجع قابل استفاده مجدد برای پیاده سازی SoC و اعتماد OS توسعه دهندگان. مجموعه ای از پروژه ها بخشی از اعتماد سیستم عامل فراهم می کند یک مرجع مورد اعتماد کد پایه مطابق با استانداردهای بازوی مشخصات و استانداردهای. مشترک طراحی و توسعه و اعتبار سنجی را در میان اعضای پروژه اجازه می دهد تا SoC توسعه دهندگان و oem ها سریع تر و مقرون به صرفه استقرار امنیت دستگاه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اعتماد سیستم عامل پروژه بازدید trustedfirmware.org.
 

در مورد Linaro جامعه بخش پروژه های
Linaro جامعه پروژه های بخش تقسیم Linaro مدیریت جامعه منبع باز پروژه با باز کردن حکومت. Linaro است که منجر همکاری در توسعه منبع باز در بازو اکوسیستم. این شرکت با بیش از 250 مهندسین مشغول کار بر روی تحکیم و بهینه سازی نرم افزار منبع باز برای معماری Arm از جمله ابزارهای توسعهدهنده هسته لینوکس Arm قدرت مدیریت و نرم افزار های دیگر زیرساخت ها است. Linaro است توزیع خنثی: در آن می خواهد به ارائه بهترین نرم افزار پایه برای همه کار بالادست و کاهش عدم افتراق و پرهزینه سطح پایین تکه تکه شدن. اثربخشی Linaro رویکرد نشان داده شده است توسط Linaro رشد عضویت و Linaro همواره ذکر شده به عنوان یکی از ده شرکت همکاران در سراسر جهان به لینوکس دانه پس از 3.10. برای اطمینان از کیفیت تجاری نرم افزار Linaro کار شامل آزمون جامع و اعتبار در عضو سیستم عامل سخت افزار. دامنه کامل از Linaro کار مهندسی به روی همه باز است آنلاین. برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر مراجعه کنید http://www.linaro.org و http://www.96Boards.org.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب