Hana کیمورا: خودکشی, ژاپنی, کشتی گیر متهم در قلدری آنلاین

خودکشی یک زن 22 ساله زن حرفه ای کشتی گیر است باعث غلیان احساسات غم و اندوه از دوستان و طرفداران – بلکه تلخ اته

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

خودکشی یک زن 22 ساله زن حرفه ای کشتی گیر است باعث غلیان احساسات غم و اندوه از دوستان و طرفداران – بلکه تلخ اتهامات که او رانده شد به زندگی خود را به عنوان یک نتیجه از قلدری آنلاین.

Hana کیمورا مرده پیدا شد در آپارتمان خود در ساعات اولیه روز شنبه. او تا به حال یک کیسه پلاستیکی بر سر او و مواد شیمیایی سمی بودند گردش در اتاق خواب خود را. کیمورا چپ یک یادداشت عذرخواهی به مادر او اضافه میکند: "با تشکر از شما برای تولد من است."

شناخته شده برای خود شخصیت و جوانی و بی ریایی که او پیوست تراس خانهکه پخش Fuji TV و جذب بالا نمایشگر آمار و ارقام کیمورا شروع به جذب نظرات منفی در رسانه های اجتماعی پس از یک برخورد با یک عضو مرد از خانه. مرد به طور تصادفی آسیب دیده یکی از کیمورا باارزش کشتی کج لباس هنگامی که او آن را شسته و او واکنش نشان داد و با عصبانیت سیلی به او.

واکنش سریع و شدید; پوستر در توییتر و دیگر سایت های رسانه های اجتماعی خواستار آن شدند که او بلافاصله ترک واقعیت تلویزیون نشان می دهد و او را متهم بودن "احمقانه است." بیش از یک پست گفت: کیمورا باید خودش را بکشد.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

ستاره اکسپرس پشتیبانی

"چگونه می تواند شما قضاوت مردم شما را ملاقات کرده اید و تنها دیده می شود بر روی صفحه نمایش ؟" messaged Ryo Tawatari یک بازیکن بسکتبال که در سمت چپ تراس خانه مجموعه در اوایل سال جاری در یک پست با هدف کیمورا آنلاین مهاجمان.

"آیا آنها چیزی را به طور مستقیم به شما است که شما نمی کنید ؟ شما چه می دانید ؟ آیا شما مناسب است ؟ شما نمی دانید که افکار هر فرد به عنوان آنها به زندگی می کنند زندگی خود را. شما نمی دانید که نگرانی خود را," او اضافه شده است. "شما نمی دانید که اگر آنها گذشته است. قبل از بحث در مورد زندگی افراد دیگر زندگی می کنند زندگی خود را."

رینا Triendl مجری نشان می دهد افزود: در یک Instagram post "من تعجب می کنم که آیا آن را ممکن است برای همه ما, off-line و به خصوص نیز بر روی خط برای ایجاد یک مهربانتر بیشتر دوست جهان است که در آن ما نمی صدمه دیده و یا آسیب به دیگران و حتی سهوا."

ادامه مطلب: مزاحمت سایبری: 'هیچ فضای امن دیگر'

افراد دیگر در این نمایش نیز ظاهر شده اند به هدف مشابه آنلاین حملات با Instagram ارسال توسط Emika Mizukoshi گفت: او نیز شده بود ،

"هنگامی که من سمت چپ تراس خانهمن نیز صدمه دیده از تهمت," او نوشت. "بسیاری از مردم نوشت:" مرگ " یا " دور " یا " رفتن نیست در تلویزیون اگر شما می توانید آن را اداره کند.' اما حتی افرادی که در کانون توجه انسان هستند."

"ما باید احساسات. کلمات واقعا تبدیل به سلاح," او اضافه شده است. "مشکل این است که شما ذهنی ضعیف و یا شما می توانید آن را هک نمی یا شما خارج وجود دارد بنابراین شما فقط باید آن را. ما باید برای برطرف کردن این روند از تفکر است که آن را خوب به می گویند هر چیزی که شما می خواهم برای به اصطلاح معروف مردم است."

ماکوتو واتانابه استاد رسانه و ارتباطات در هوکایدو دانشگاه گفت: افرادی که "پشت" ناشناس رسانه های اجتماعی پست "در حال نا امید که آنها خود را حذف شده اند از این نوع از فرصت های آنها حسود هستند و آنها فقط به دنبال فرصتی برای حمله به کسی."

شدت حملات در کیمورا را به عنوان یک شگفتی آمده Watanabe اعتراف کرد که آیا تعداد مطلق از مردم و پیوستن به در.

ادامه مطلب: آزار آنلاین مقصر استرالیا کودک مدل مرگ

سطح جدیدی از تحمل

"من این تصور که ما شاهد یک روند جدید از عدم تحمل نسبت به تنوع به این معنی که هر کسی که متفاوت' می تواند به سرعت تبدیل به یک هدف," او گفت: DW. "متاسفانه, آن را می توان استدلال کرد که جامعه ما است که به سادگی آماده نیست و یا قادر به مقابله با این فن آوری که ما در حال حاضر و بیش از حد بسیاری از مردم درک نمی کامل عواقب آنچه انجام می دهند."

کایل کلیولند استاد فرهنگ ژاپنی در توکیو پردیس دانشگاه نیز اذعان می کند که شوکه باطل طبیعت از حملات در کیمورا.

"در جامعه ای که چنین شهرت برای احترام و ادب از که به خوبی ادب و اصولی افرادی که به هر طریقی بر روی اینترنت تبدیل شده اند کاملا بی بند و بار" او گفت:. "وجود دارد هیچ پاسخگویی و مردم آزاد هستند به بسیار متخاصم. می توان آن را واقعا بی رحمانه است."

این وضعیت با سوء استفاده آنلاین در ژاپن در حال حاضر رقابت فشار بالا وجود ستاره های موسیقی و بازیگری جهان در کره جنوبی کلیولند اشاره کرد که در آن K-pop star Sulli کشته در ماه اکتبر و پس از ماه آینده توسط خواننده Goo Hara. هر دو خودکشی شد حداقل در بخشی مقصر سایبری-سوء استفاده و چرخش.

بیشتر بخوانید: آلمان 'استاکر' مورد نشان می دهد که چرا زندگی یک ستاره K-pop است بنابراین استرس زا

تحت فشار

تحت فشار از تلویزیون شرکت ها برای حفظ رتبه بالا مدیریت به نگه داشتن کار سخت تر و طرفداران با دسترسی 24 ساعته رسانه های اجتماعی کلیولند می گوید: فشار باید مشقت بار – به خصوص برای افراد جوان با درک کمی از آنچه آنها خود را رو به, و هیچ کس با اعتماد به نوبه خود به.

"به من کیمورا به نظر می رسید بسیار از نظر روانی آسیب پذیر و که می توانست بدتر ساخته شده توسط فن فرهنگ است که به نقطه ای که آن را تقریبا به عنوان اگر این مردم زندگی می کنند در یک حالت دائمی نظارت," او گفت:.

واتانابه معتقد است که اگر وجود دارد هر چیزی مثبت است که می تواند گرفته شده از مرگ یک زن جوان تحت فشار از بیچهره منتقدان آن است که حداقل در ژاپن در حال حاضر با داشتن بحث و گفتگو در مورد خودکشی.

"بیش از حد اغلب ما دیدن موارد در این مقاله در مورد دانش آموزان که خودکشی زیرا آنها هستند که مورد آزار واقع شدند از طریق رسانه های اجتماعی," او گفت:. "در حال حاضر برنامه های تلویزیونی در حال صحبت کردن در مورد کیمورا در مورد آنچه که او تا به حال قرار داده تا با وجود این آگاهی جدید از قلدری و خودکشی.

"شاید این گفتگو خواهد مردم را بیشتر آگاه است که از تاثیر کلمات خود را می تواند داشته باشد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن