هانا Gadsby را 'آریزونا' یک مبارز خسته کننده سکته مغزی از نبوغ

منf Nanette شد هانا Gadsby تلاش به عنوان Tasmanain کمدین قرار داده و آن را در نشان می دهد خود را "به او بگویید

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

منf Nanette شد هانا Gadsby تلاش به عنوان Tasmanain کمدین قرار داده و آن را در نشان می دهد خود را "به او بگویید که داستان به درستی" جدید مجموعه داگلاسمی یابد خود را پردازش آن aftereffects—و گسترش آن را حتی بیشتر. همچنین شاید او بهترین ترول نشده است.

در خاص است که برای اولین بار در Netflix بکشد سه شنبه Gadsby عجایب چرا با صدای بلند او را مخاطب وجود دارد و آنچه آنها انتظار دارند پس از او پاکسازی خودش از برخی از تاریک ترین تجارب در Nanette. "از آنجا که من متاسفم اگر آن را بیشتر تروما من تازه!" او ریل در برابر (عمدتا مرد) کمدین که صرف ماه پس از Nanette's انتشار این استدلال که نشان می دهد او نبود, در واقع, کمدی, اما بیشتر از یک "سخنرانی" یک "جلال TED Talk" و یا "یک زن نشان می دهد." (که آخرین اتهام او sputters "هیچ گه شرلوک!") و نسبت به پایان Gadsby unspools یک جنبه از هویت او قبلا کاوش در مرحله: او به تازگی مبتلا به اوتیسم.

چندین بار در طول داگلاس, Gadsby می گوید او را به انجام یک کمدی رمانتیک—بنحوی که اگر شما چوب با شما سقوط در عشق با آنچه که او انجام پایان. گرفتن وجود دارد می تواند یک کمی خشن—اما این است که او به عنوان امتیاز در اوایل به طور کامل طراحی شده توسط.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن