Hannity, مقایسه زندان تگزاس سالن مالک به دلاور

رادیو فردا میزبان Sean Hannity بود خیلی تحت تاثیر قرار گرفته در روز چهارشنبه در زندانی در تگزاس سالن مالک صدفی

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

رادیو فردا میزبان Sean Hannity بود خیلی تحت تاثیر قرار گرفته در روز چهارشنبه در زندانی در تگزاس سالن مالک صدفی لوتر امتناع از عذرخواهی برای نگه داشتن کسب و کار خود را باز با وجود یک ایالت اقامت در خانه جهت است که او به طور مستقیم نسبت به اسکاتلند قهرمان محلی که مل گیبسون به تصویر کشیده شده در فیلم Braveheart.

لوتر گناهکار در روز سه شنبه از مدنی و کیفری تحقیر برای نادیده گرفتن یک سفارش ضابط موقت ممنوع است که او را از عامل خود سالن که او باز نگه داشته در نقض دولت coronavirus حفاظت سفارشات.

قاضی اریک موی او را به نام "خودخواه" برای حرکت می کند اما به او گفت که او می خواهم فقط نظر صدور خوب اگر او می خواهم عذر خواهی و قبول نگه داشتن سالن های بسته تا روز جمعه زمانی که دولت اجازه می دهد تا سالن مو برای بازگشایی شده است. او حاضر به انجام این کار و در نتیجه 7-جمله روز و یک $7,000 خوب است.

"من باید به مخالفت با شما آقا وقتی به شما می گویند که من خودخواه به دلیل تغذیه بچه ها من این است که خودخواه نیست," او پاسخ داد. "من در مدل مو که گرسنه هستند چرا که آنها می خواهم به جای خوراک بچه های خود را. پس آقا اگر شما فکر می کنم قانون مهم تر از بچه های تغذیه پس لطفا برو جلو با تصمیم خود را, اما من قصد ندارم به بسته سالن."

در طول فاکس نیوز در ساعات پر بیننده پخش چهارشنبه شب Hannity آورده لوتر پسر, Tim Georgeff به بحث در مورد او است که به سرعت تبدیل شدن به یک علت حامله, vintag در میان محافظه کاران است. پس از Georgeff گفت: او می دانست که دوست دختر خود را نمی خواهد به پایین پس از قاضی گفت: کلمه "خودخواه" Hannity شروع به پریدن کرد و در را به فیلم خود را به مرجع.

"آره. در یک راه عجیب و غریب آن را بدیهی است که نه کاملا همان چیزی, اما به یاد داشته باشید در Braveheart?" Hannity اعلام کرد. "'زندانی می خواهد برای گفتن یک کلمه!' به یاد داشته باشید که پایان فیلم؟!"

"و سپس مل گیبسون چه او فریاد? آزادی در بالای ریه های خود," روباه میزبان اضافه شده است.

صحنه در سوال ویژگی های گیبسون شخصیت ویلیام والاس شکنجه توسط دادرس پس از انگلستان است او را محکوم به مرگ برای خیانت. بازپرس ارائه می دهد به او ارائه یک مرگ سریع اگر او فقط می گوید: "رحمت" تنها برای والاس به رد در نهایت فریاد "آزادی" در حالی که disemboweled.

بعد از آن در مصاحبه Hannity گفت Georgeff که او حاضر به پرداخت لوتر خوب تنها برای پیدا کردن که او بیش از حد در اواخر تگزاس سرهنگ رژیم صهیونیستی. دن پاتریک در حال حاضر پرداخت می شود خوب است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب