هارپر در مجله 'انصراف از فرهنگ' نامه لگد کردن دایره شلیک تیم ملی در رسانه های

منt بود نامه ای که راه اندازی یک هزار توییتهایی. شاید حتی ده هزار—بسیاری از آنها را به عنوان اتفاق می افتد به

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

منt بود نامه ای که راه اندازی یک هزار توییتهایی. شاید حتی ده هزار—بسیاری از آنها را به عنوان اتفاق می افتد به طوری که اغلب در رسانه های اجتماعی پر از توهین و اتهام.

و که حتی نمی حساب برای چندین مهیجی مقالات برخی از نرم افزار اما بیشتر باهم که به اصطلاح "نامه عدالت و باز بحث" باعث شده است در میان خود قسم خورده روشنفکران—کوچک و در عین حال ظاهرا با نفوذ گروهی از دانشگاهیان و هنرمندان و فیلسوفان و روزنامه نگاران—پس از آن روز سه شنبه منتشر شد توسط هارپر مجله.

"بحث در اطراف این نامه نشان می دهد که زهر که این anodyne اظهارات تولید—بیانیه که نمی توانست التهابی ده سال پیش" هارپر معاون رئیس جمهور Giulia Melucci گفت: روزانه وحش در روز چهارشنبه به عنوان توییتهایی و manifestoes ادامه داد: به شمع تا. منتقدان شد واکنش به یک 532-سند word که جشن untrammeled آزادی بیان بالاتر از همه و غرب در به اصطلاح "انصراف " فرهنگ" است که ممکن است جرم را کنید و سعی کنید به پوزه آن است.

"این در حال حاضر در نظر گرفته آتش زا و مردم در حال اجرا و پنهان کردن در ترس" Melucci اضافه شده است.

در واقع بیش از گذشته روز مقاومت در این rarefied حباب ظاهرا شده است بسیار سخت و در برخی موارد که حداقل یکی از این نامه سرگشاده را امضا کنندگان—نما نویسنده فعال و Barnard College Professor جنیفر فینی Boylan—دارای abjectly عذرخواهی کرد برای اضافه کردن نام او به سند که 150-عجیب و غریب endorsers شامل هری پاتر مترادف J. K. Rowling که گزارشات اخیر در جنسیتی شده اند به طور گسترده ای به عنوان تقبیح transphobic.

Boylan را عطف به ماسبق پشیمانی از ورود به مطالعه در میان امضاء کنندگان نامه تکرار نگرانی از ترانس فعالان مانند آیتالله سیستانی کارکنان وکیل تعقیب Strangio که نوشت که برخی از امضا کنندگان آن بودند "که از نویسندگان نوشت که تغییرات در قطعه" اما باید ترانس افراد واقعا وجود دارد,'?"

"من نمی دانم چه کس دیگری را امضا کرده بود که نامه" Boylan توییتی پس از آنچه که باید یک روز بسیار دشوار فیلدینگ انتقاد. "من فکر کردم من بود حمایت خوبی معنی اگر مبهم, پیام, برابر اینترنت بشود. من می دانم که چامسکی, استاینم و اتوود بودند و من فکر کردم شرکت خوب است. عواقب معدن به خرس. من خیلی متاسفم."

که باعث نقطه اوج و چشمک زدن نویسنده مالکوم گلدول—که او نیز امضا کرد این نامه به تلافی: "من امضا Harpers نامه به دلیل وجود دارد بسیاری از مردم که او نیز امضا Harpers نامه نمایش که من مخالف با. من فکر کردم که این نقطه از چنگ نامه."

در این نامه—که endorsers شامل همه از چامسکی به گلوریا استاینم به مارگارت اتوود به سلمان رشدی به Wynton Marsalis—تحسین "قدرتمند تظاهرات نژادی و عدالت اجتماعی [و] پلیس اصلاحات همراه با گسترده تر و خواهان برابری و شمول در سراسر جامعه ما است."

اما آن را نیز تقبیح "مجموعه ای جدید از نگرش اخلاقی و تعهدات سیاسی که تمایل دارند به ما تضعیف هنجارهای باز بحث و تحمل تفاوت به نفع ایدئولوژیک انطباق است."

این نامه ادامه داد: "نیروهای illiberalism در حال به دست آوردن قدرت در سراسر جهان و به یک متحد قدرتمند در دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که نشان دهنده یک تهدید واقعی برای دموکراسی است. اما مقاومت نباید اجازه داده شود به سخت شدن به نام تجاری خود را از دگم یا اجبار—که جناح راست عوامفریبی سیاسی در حال حاضر در حال بهره برداری. دموکراتیک ورود ما می خواهیم را می توان تنها اگر ما صحبت کردن در برابر تحمل آب و هوا که در همه طرف."

حرارت تولید شده توسط این احساسات—positing عجیب و غریب یک نوع تعادل بین جناح راست Trumpist عوامفریبی سیاسی و ایدئولوژیک خود دشمنان—ظاهرا بیش از حد برای دیگر امضاء کننده دانشگاه تافتز تاریخچه مدرس Kerri Greenidge.

او خواستار اواخر روز سه شنبه به حذف از امضا کنندگان در حالی که دو نفر از Greenidge خواهران ادعا—اشتباه شواهد قویا نشان می دهد—که نام او استفاده شد و بدون اطلاع یا رضایت شما.

"من تایید نمی کند این @ Harpers نامه" پروفسور Greenidge توییتی اواخر روز سه شنبه. "من در تماس با هارپر در مورد جمع شدن."

مجله موظف Greenidge که در زمان او حساب توییتر خصوصی دقیقه پس از Daily Beast ایمیل درخواست اظهار نظر در مورد فلپ و حذف نام او—ظاهرا تنها امضاء کننده به یک تقاضا است. Greenidge نمی پاسخ به ایمیل.

در ضمن تافتز مورخ خواهر—رمان نویس و نیویورک تایمز نظر نویسنده Kaitlyn Greenidge و نمایشنامه نویس کیرستن Greenidge—ادعا کرد که کری بود blindsided با گنجاندن میان bold-faced نام در پایین هارپر نامه.

"یک همکار در یک حرفه ای org sis من متعلق به اضافه خواهر من نام بدون رضایت" Kaitlyn توییتی. "تا دیوانه در این فرد rn." او افزود: "که @ Harpers نامه به من آمد در هفته گذشته و من خیلی دیوانه در مورد آن زمانی که من آن را خوانده شده در مورد عصبانی آن را برای روز. خواهر من نه چشم پوشی از آن و یا عدم موافقت با محتوای آن. این ظروف سرباز یا مسافر است."

کیرستن Greenidge در یک ایمیل نوشته شده توسط The Daily Beast, نوشت, به مجله: "من پیشنهاد می کنم خود را به تحریریه بررسی صحت امضاء کنندگان این نامه است. Kerri Greenidge نداشت ثبت نامه و تنها آگاه شد از آن وجود که آن را به توجه خود را در توییتر."

Kerri Greenidge نام به نظر می رسد به عنوان یک کپی گیرنده خواهر او ایمیل که انجام خط موضوع "انصراف از فرهنگ نامه است."

اما Greenidge خواهران' ادعا در تناقض آشکار ارتباطات بین تافتز علمی و هارپر در اواخر ماه ژوئن و اوایل ژوئیه—یک سری از ایمیل نیز reviewed by The Daily Beast.

در ژوئن 29 ایمیل درخواست Greenidge مشارکت نامه سازمان نوشت: "نه هر امضا به هر عبارت. اما ما امیدواریم که شما احساس می کنید به اندازه کافی راحت و با زبان به ثبت نام در بدون سرهم بند...ما خواهد بود بسیار سپاسگزار برای حمایت اینجا. با تشکر برای توجه به آن است." (فرستنده نام redacted از ایمیل reviewed by The Daily Beast.)

"بله من اضافه خواهد شد امضای من. آن را بار خوانده شده خوب" Greenidge پاسخ داد: همان روز از او تافتز آدرس ایمیل. "اجازه دهید من می دانم چه بیشتر به شما نیاز دارید از من است."

"با تشکر. ما در حال دادن به مردم با استفاده از گزینه نهادی وابستگی یا فقط گفت: 'نویسنده' 'مورخ,' 'نویسنده' یا چیز دیگری. اولویت خود را?" سازمان فرستاده.

"من خواهد شد توسط مورخ" Greenidge پاسخ داد.

در تاریخ 1 ژوئیه به سازمان فرستاده: "عزیز Kerri ما در حال حاضر بیش از 125 امضا در لیست ما است که بسیار متنوع است. نسخه نهایی این نامه به پیوست است. با تشکر از شما برای حمایت خود را. هارپر موافقت کرده است به انتشار آن به صورت آنلاین. باید آن را به اجرا در هفته آینده...با تشکر از شما برای حمایت خود را."

درباره متن کیرستن Greenidge اصرار داشت که "خواهر من نمی امضای نامه و هارپر نیست تماس با او برای تأیید امضای خود را قبل از انتشار."

در مورد اختلاف بین ایمیل ها و بیانیه کیرستن Greenidge پاسخ داد: "شما نیاز به بحث در مورد کسانی که با او" به معنی خواهر او.

در حالی که نامه رهبری به تمام انواع از درون رسانه squabbling شنبه پس از آن نیز منجر به اختلافات پخش در زمان واقعی در میان برخی از امضا کنندگان و همکاران خود.

Vox فرهنگ منتقد-در-بزرگ امیلی VanDerWerff یک ترانس زن ارسال شده به توییتر یک نامه سرگشاده او به او فرستاده خروجی را کارفرمایان ابراز نا امیدی در گنجاندن او همکار لیبرال سیاسی نویسنده مت Yglesias میان هارپر نامه signees.

"من عمیقا غمگین" برای دیدن Yglesias در میان نام او نوشت. "او هرگز چیزی جز نوعی به من و اغلب پشتیبانی کار من علنا همه از آن من بسیار سپاسگزار است. اما این نامه را امضا کردند به عنوان آن است که توسط چندین برجسته ضد ترانس صدای و شامل به عنوان بسیاری از سوت سگ نسبت به ضد ترانس موقعیت آن را به عنوان ایده آل را نداشته اند امضا شده توسط هر کسی در Vox."

در حالی که نشان می دهد که Yglesias حضور در این نامه باعث می شود او احساس "کمتر امن" در بورسی VanDerWerff تاکید کرد که "من نمی خواهم مت به تنبیه و یا اخراج و یا حتی خواسته عذرخواهی... اما من نمی خواهم برای روشن است که کسانی که اعتقادات او را هزینه هیچ چیز نیست."

خود را همکار بورسی را کاپیتول هیل خبرنگار Katelyn سوختگی نیز یک ترانس زن تکرار که تمایلات نوشتن: "به محض تعدادی از امضا کنندگان که به waded فراجنسیتی بحث بر ضد ترانس طرف حیرت انگیز است. من خواندن بسیاری از منابع خاص قولنج در نامه متن به عنوان به طور خاص در جهت ترانس و منتقدان."

آشفتگی در Vox به اوج خود رسید زمانی که خروجی بنیانگذاران, Ezra Klein انتقادی توییتی از هارپر نامه "بسیاری از بحث است که فروش خود را در مورد آزادی بیان هستند و در واقع در مورد قدرت. و وجود دارد *بسیاری* از قدرت در قادر بودن به ادعا و برگزاری گوشته رایگان سخنرانی مدافع" که Yglesias همکار بنیانگذاران snarked پشت بنحوی او شده است می خواهم محدود از بالا در گذشته: "من باید به این پاسخ با یک مثال یا چوب به تعهدات من به شما؟"

Yglesias در نهایت حمایت کردن و نوشتن: "من می خواهم به د-تشدید این. هیچ کس از دست دادن شغل خود و من فکر می کنم که صحبت کردم من ذهن بسیار روشنی بر این موضوع است. من فقط تلاش برای حرکت به چیزهای دیگر به جای دور بی پایان از توییتر کشمکش است."

و بورسی را editor-in-chief لورن ویلیامز در نهایت پا به روشن شدن هوا در میان ادراک شده پخش از نارضایتی در میان سایت موسسان: "در زندگی واقعی من EIC از Vox و لعنتی ، من نمی جیر بنابراین مردمی که نمی دانند و یا کار با من به نظر می رسد فکر می کنم انواع دیگر مردم اداره کردن این قدرت است."

این بود که او نوشت: "اثبات این که توییتر است, زندگی واقعی نیست."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب