هارتمن کوه گورخر دنیا در اسمیتسونیان, زیست شناسی حفاظت, موسسه

برای اولین بار در اسمیتسونیان, حفاظت, زیست شناسی موسسه (SCBI) تاریخ ungulate پاسداران جشن تولد یک مرد هارتمن ک

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

برای اولین بار در اسمیتسونیان, حفاظت, زیست شناسی موسسه (SCBI) تاریخ ungulate پاسداران جشن تولد یک مرد هارتمن کوه گورخر در مقابل سلطنتی, ویرجینیا, تسهیلات. کلت متولد شد و تا 6 ساله مکنزی و 5 ساله پدر روگان. او اولین فرزند برای هر دو پدر و مادر. Ungulate پاسداران از نزدیک نظارت بر کلت و آنها گزارش می دهند که او به نظر می رسد پرستاری به خوبی چسبیده و نزدیک مکنزی ،

قبل از ورود خود را در SCBI مکنزی و روگان دریافت یک توصیه به نژاد از انجمن باغ وحش ها و آکواریوم گونه طرح بقا (SSP). SSP دانشمندان مشخص است که حیوانات به نژاد با توجه به آرایش ژنتیکی, سلامت, شخصیت و خلق و خو میان عوامل دیگر. در اکتبر 2018 مکنزی و روگان منتقل شدند به SCBI از الموود پارک وحش در پنسیلوانیا و کلیولند در باغ وحش اوهایو بود. زنان به طور معمول رسیدن به بلوغ جنسی حدود 2 تا 3 سال سن در حالی که مردان تبدیل شدن جنسی بلوغ در حدود سن 4 یا 5. این جفت ارز تربیت به طور طبیعی در ماه ژوئن و ژوئیه سال 2019; هارتمن کوه گورخر بارداری حدود یک سال است.

هر یک گورخر است که یک فرد منحصر به فرد و نگهبانان به دنبال به جلو به دیدن چگونه کلت شخصیت توسعه. در حالی که مادر مکنزی است چابک و کمی منزوی پدر روگان است دمدمی و بی خیال. کلت زندگی با مکنزی و نامربوط زن و 7 سال Xolani در یک گله. پس نر گورخر نمی ارائه هر گونه مراقبت والدین به فرزندان خود روگان زندگی در یک محوطه جداگانه در این نزدیکی هست. اگر چه کلت میله های نزدیک مکنزی طرف در حال حاضر پاسداران می گویند که آنها در حال هیجان زده برای دیدن کره اسب کاوش خود را در اطراف و تماشای حس کنجکاوی خود را رشد می کنند. بیش از دو ماه آینده کلت شروع خواهد شد نمونه چمن و گلوله.

به عنوان یک بهداشت عمومی احتیاط با توجه به COVID-19 اسمیتسونین ملی باغ وحش و حفاظت از محیط زیست, زیست شناسی, موسسه است به طور موقت بسته است. نگهبانان حیوانات و دامپزشکی کارکنان باقی می ماند و کار در سایت در باغ وحش و SCBI به ارائه معمول با بالاترین کیفیت برای مراقبت از حیوانات است. اطلاعات اضافی در باغ وحش COVID-19 پاسخ ارسال شده به این باغ وحش در وب سایت. باغ وحش و به اشتراک گذاری به روز رسانی در کلت در Facebook, Instagram و توییتر.

هارتمن کوه اجاره یک زیرگونه از کوه گورخر است که یکی از سه گونه گورخر. در نظر گرفته شده آسیب پذیر توسط اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت هارتمن کوه گورخرها زنده در خشک کوه زیستگاه نامیبیا. بر خلاف دیگر گورخر گونه هارتمن کوه گورخرها زنده در گله کوچک را راه راه عمودی در گردن و تنه و راه راه افقی در پشت خود و یک برابر کوچک از پوست زیر چانه (به نام غبغب گاو؛). با کمتر از 25,000 افراد در سمت چپ وحشی, بزرگترین تهدید برای این گونه بقا است و از دست دادن زیستگاه و تکه تکه شدن به عنوان نتیجه تولید دام و کشاورزی است.

اسمیتسونیان ملی باغ وحش میراث حفاظت کار فراتر از عمومی باغ وحش در واشنگتن دی سی به SCBI در فرانت رویال, Virginia. دانشمندان در SCBI مطالعه و نژاد بیش از 20 گونه از جمله برخی که زمانی منقرض شده در طبیعت مانند سیاه و سفید پا بلاگها و شمشیر شاخ بزکوهی. حیوانات رشد تخصصی و انبارهای مجتمع های ساختمانی گسترش بیش از بیش از 3200 هکتار است. آلاینده محیط زیست اجازه می دهد تا برای مطالعات منحصر به فرد است که کمک به بقای تهدید دشوار است به پرورش و اصلاح نژاد گونه های مجزا نیاز دارد به خصوص کسانی که نیاز به مناطق بزرگ, طبیعی, اندازه گروه و حداقل عمومی اختلال.

SCBI پیشتاز برنامه تحقیقات در مقر آن در ایالت ویرجینیا در این باغ وحش در واشنگتن دی سی و در زمینه تحقیقات ایستگاه و سایت های آموزشی در سراسر جهان است. SCBI دانشمندان مقابله با برخی از امروز پیچیده ترین چالش های حفاظت با استفاده از و به اشتراک گذاری آنچه که آنها یاد بگیرند که در مورد رفتار حیوانات و تولید مثل, محیط زیست, ژنتیک, مهاجرت و حفاظت از پایداری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب