هاشم Thaci گذشته جلب با کوزوو آینده

این جنایات جنگی کیفرخواست علیه هاشم Thaci عمومی رفت دقیقا در همان لحظه ای اشتباه — کوزوو رئیس جمهور بود در راه

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

این جنایات جنگی کیفرخواست علیه هاشم Thaci عمومی رفت دقیقا در همان لحظه ای اشتباه — کوزوو رئیس جمهور بود در راه خود را به یک بسیار به کرات ما نشست با صربستان رهبران. این حرکت ممکن است به اندازه کافی برای کشتن مذاکرات.

اخبار یک بمب کوزوو: رئیس جمهور هاشم Thaci چهره یک جنایت جنگی کیفرخواست.

و او نه تنها یکی است. سابق مجلس سخنران کادری Veseli و هشت ارشد دیگر فرماندهان ارتش آزادی بخش کوزوو (KLA) ایستاده متهم به "نزدیک به 100 قتل است." در حال حاضر از بین رفته آلبانیایی چریکی گروه مبارزه صربی نیروهای کوزوو استقلال در اواخر 1990s.

دادستان با لاهه مستقر در کوزوو متخصص اتاق نیز ادعا می کنند این مردان بودند که در شکنجه و آزار و اذیت و ناپدید شدن اجباری. در علاوه بر این به صرب متهم گفته نیز هدفمند مردم رم و حتی دیگر کوزوو آلبانی از جمله مخالفان سیاسی.

سفر قطع

مقامات در سراسر کوزوو در پاسخ به کیفرخواست با شوک و ترس. در آن زمان بیش از هر چیز.

ویژه دفتر دادستان (SPO) در زمینه اتهامات در آوریل 24. پیش از محاکمه قاضی است تا ماه اکتبر به تصمیم می گیرید اگر آنها معتبر هستند. و در عین حال دادستان تصمیم به عمومی در روز چهارشنبه فقط به عنوان Thaci بود از رفتن به واشنگتن دی سی.

ما ویژه ریاست جمهوری فرستاده کوزوو و صربستان ریچارد Grenell دعوت کرده بود رهبران کوزوو و صربستان برای دیدار در کاخ سفید در روز جمعه با همه طرف به امید دستیابی به موفقیت در متوقف عادی شد.

"رئیس جمهوری کوزوو هاشم Thaci متوقف شد, سفر خود به آمریکا" Thaci را پریشتینا تایید در روز چهارشنبه. منابع گفت: DW که Thaci است به بازگشت به کوزوو در روز پنج شنبه پس از گذراندن شب در وین.

سیاستمداران برپا 'راز کمپین علیه دادگاه

ویژه دادستانی با اتحادیه اروپا-حمایت دادگاه گفت که آنها تا به حال "تلقی لازم" به عمومی در روز چهارشنبه به دلیل "تلاش های مکرر توسط هاشم Thaci و کادری Veseli به مانع و تضعیف کار" از دادگاه است.

این دو مظنون "هستند و اعتقاد به انجام یک سری مبارزات برای سرنگونی این قانون ایجاد دادگاه و در غیر این صورت مانع کار دادگاه در تلاش برای اطمینان حاصل شود که آنها نه چهره عدالت" مقامات گفت.

مقامات غربی لابی به شدت به راه اندازی کوزوو متخصص اتاق در سال 2015 از ترس این که کوزوو مبتنی بر دادستان و قضات نمی خواهد بود قادر به مقاومت در برابر فشار از سیاستمداران محلی. این مجلسی است که حکومت کوزوو قانون اما بودجه توسط اتحادیه اروپا و کارکنان بین المللی قضات و دادستان.

هیچ Thaci هیچ هوتی

ما فرستاده Grenell قرار داده و در صورت شجاع و گفت که این مذاکرات را ادامه دهید و کوزوو نخست وزیر Avdullah هوتی خواهد بود برای صحبت کردن پریشتینا در واشنگتن است. اظهار نظر در Thaci, Grenell گفت او احترام رئیس جمهور تصمیم به ماندن "تا زمانی که مسائل حقوقی از این اتهامات در حال حل و فصل است."

چند ساعت بعد اما هوتی همچنین اعلام کرد که او نمی خواهد atteding مذاکرات. نخست وزیر نفوذ سیاسی به اندازه کافی بزرگ نیست برای مذاکرات با این عظمت — در حالی که Thaci ساختمان شده است شهرت خود را و قدرت خود را از پایگاه خود را از زمان جنگ روز هوتی تنها در زمان قدرت در ماه گذشته.

ادامه مطلب: سناریو برای پایان دادن به کوزوو و صربستان را منجمد درگیری

جنگ کوزوو "بود مقدس'

پس از اعلام کیفرخواست آمار رسانه ای سابق مجلس سخنران کادری Veseli را رد کرد و آن را به عنوان یک فشار به "بازنویسی تاریخ در کوزوو."

"صربستان مرتکب جنایات در کوزوو گفت:" Veseli. به عنوان یکی از متهمان او آماده است و "ممتاز" یک بار دیگر "دفاع از کشورم باشم."

"این KLA آزادی جنگ مقدس آن جنگ برای آزادی و استقلال کوزوو" او گفت:.

هر دو Thaci و Veseli در حال حاضر اظهار داشت که آنها آماده برای رفتن به لاهه و دفاع از این "جنگ مقدس."

جنایات 'پردازش و نه atoned'

صربی جمهور Aleksandar Vucic نیز مجموعه ای به حضور در این مذاکرات قبل از کوزوو همتایان کاهش یافته است. Vucic در حال حاضر بازدید از مسکو و در مورد کوزوو مسئله با روسیه ولادیمیر پوتین در اوایل این هفته.

Vucic تا کنون خودداری از اظهار نظر در کیفرخواست علیه Thaci — تا حدودی تعجب آور از موضع سابق گرایان. صربی رسانه به تشریح اتهامات به عنوان "نمایشی" و "کاملا غیر منتظره."

اتحادیه اروپا نیز تمایلی به اظهار نظر, با سخنگوی پیتر Stano گفت: بلوک بود "حمایت از" کار دادگاه و دادستان.

در آلمان مخالفت مجلس Manuell Sarazzin ستایش کیفرخواست علیه Thaci و Veseli.

"بیش از حد بسیاری از جنایات جنگی نه پردازش شده است و نه atoned برای بیش از 20 سال پس از جنگ" حزب سبز و معاون گفت: DW. "من امیدوارم که این امر را یک دندانه در احساسات احساس بسیاری از مردم بر این باورند که بسیاری از جنایتکاران جنگی در همه طرف هنوز از مصونیت برخوردارند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب