HBO حداکثر و Crunchyroll تیم برای آوردن طرفداران بیشتر انیمیشن, on May 27,

بسیار پیش بینی streamer HBO حداکثر و Crunchyrollجهان محبوب ترین انیمیشن مقصد teaming تا برای آوردن بیشتر دوبله

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

بسیار پیش بینی streamer HBO حداکثر و Crunchyrollجهان محبوب ترین انیمیشن مقصد teaming تا برای آوردن بیشتر دوبله و زیرنویس انیمه به طرفداران در سراسر ایالات متحده. هنگامی که پلت فرم راه اندازی در مه 27, HBO حداکثر مشترکین برای دسترسی به 17 معشوق و جشن انیمیشن عناوین از جمله Fullmetal Alchemist: Brotherhood Re:صفر -شروع زندگی در جهان دیگر-

(Director's Cut) و نگه داشتن دستان خود را Eizouken در کنار Crunchyroll سری اصلی در/Spectre. علاوه بر این, HBO حداکثر مشترکین می توانید مجموعه ای از سری از Crunchyroll فروشگاه 1000+ عنوان از جمله Rurouni Kenshin, KONOSUBA -برکت خدا در این جهان شگفت انگیز!, Bungo سگ های ولگرد, Berserk, Kabaneri آهن قلعه Kill la Kill Your Lie in April, پاک Kiznaiver, داد schwarzes Marken و 91 روز Testament of Sister New Devil و Rokka -بریوز از شش گل. Crunchyroll معاون کشیش بخش اضافی بالا انیمیشن عناوین برای HBO حداکثر هر سه ماه کشت تازه ارائه شده است که درخواست تجدید نظر به موجود و جدید طرفداران انیمیشن از جمله شکارچی x شکارچی و توجه داشته باشید مرگ به پرچم در حال اهتزاز در اولین سال راه اندازی.

Crunchyroll پیشرو جهان انیمیشن, نام تجاری, اتصال بیش از 60 میلیون کاربر ثبت شده و بیش از 2 میلیون مشترک به محتوای آنها و ساخت فن های مورد علاقه سری به 360 درجه تجربه با حوادث, بازی, کالا, و بیشتر. Crunchyroll در دسترس است در بیش از 200 کشور و منطقه و به طور همزمان ترجمه را پخش می سری به هشت زبان در سراسر جهان است.

[p"انیمیشن مشهور, متنوع, هنر با فرهنگ غنی ریشه در دنیای تخیلی و شخصیت های پر جنب و جوش. Crunchyroll است متمرکز این ماجراهای فوق العاده برای همه برای لذت بردن از" گفت: Kevin Reilly مدیر ارشد محتوا افسر HBO Max, رئیس جمهور, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن, TBS و truTV. "این WarnerMedia خانواده همکاری با گرد هم آوردن باور نکردنی مجموعه ای از مطالب با پرشور fandom و HBO حداکثر tottemo ureshiii به گسترش رسیدن به این مبتکر هنری."[/p]

"HBO با نام تجاری شناخته شده است برای اولین محتوا و نوآورانه داستان سرایی. با آوردن سری از Crunchyroll به HBO Max ما امیدواریم که به شما معرفی انیمیشن به مخاطبان گسترده تر که قدردانی داستان فوتی و فوری گفت: از طریق این پویا متوسط" گفت: Joanne Waage, General Manager, Crunchyroll. "همراه با HBO Max, ما در حال ارائه حداکثر برای رسیدن به این باور نکردنی از سری انیمه و ما نمی توانیم صبر کنید برای طرفداران جدید به سقوط در عشق با انیمیشن."

عناوین موجود در یک روز مه 27:

Fullmetal Alchemist: Brotherhood – سری کامل (64 قسمت)
بی توجهی به کیمیاگری قوانین پاره پاره نیمی از Edward Elric اندام از بدن خود را و سمت چپ او خواهر آلفونس روح چسبیده به یک دست کت و شلوار از زره پوش. برای بازگرداندن آنچه از دست داده بود و برادران به دنبال سنگ فیلسوف است.

Re:صفر -شروع زندگی در جهان دیگر- (director's Cut) – فصل 1 (قسمت 13 و 1 OVA) Natsuki سوبارو عادی دانش آموز دبیرستانی است که حمل و نقل به یکی دیگر از جهان که در آن تنها فرد برای رسیدن به او یک دختر زیبا با مو نقره ای. مصمم به بازپرداخت او سوبارو موافقت می کند برای کمک به دختر پیدا کردن چیزی که او را به دنبال.

در/Spectre – فصل 1 (قسمت 12)
در این Crunchyroll, اصلی, enthralling خارق العاده رمز و راز مخلوط با فوقالعاده و عاشقانه به عنوان یک اواز یا موسیقی دو نفری مجموعه های خارج برای حل یک سری از تیره حوادث فاکتورها باعث ایجاد پلاک جهان خود را.

نگه داشتن دستان خود را Eizouken – فصل 1 (قسمت 12)
سه دبیرستان دانش آموزان گروه با هم برای ایجاد یک انیمیشن باشگاه به تحقق "جهانی نهایی" وجود دارد که در ذهن خود را.

Rurouni Kenshin – سری کامل (94 قسمت)
دولت سابق قاتل Kenshin Himura با این نسخهها کار برای حفظ صلح در طول دوران میجی در ژاپن با زمان یک مشکل نوسازی پس از جنگ های خونین داخلی.

KONOSUBA -برکت خدا در این جهان شگفت انگیز! – فصل 1 و 2 (22 قسمت)
Kazuma ساتو و حمل و نقل است به یک دنیای فانتزی پر ماجرا پس از یک تصادف. در حال حاضر همراه با الهه آبی او در تلاش برای حل بسیاری از این مشکلات است.

Bungo سگ های ولگرد – فصل 1 – 3 (37 قسمت)
از او لگد یتیم خانه و در آستانه گرسنگی به مرگ Atsushi ناکاجیما در دیدار اعضای "مسلح آژانس کارآگاهی" گفت: برای حل حوادث است که حتی ارتش و پلیس دست نزنید.

Berserk – فصل 1 و 2 (26 قسمت)
موجب شده توسط شعله مواج در قلب خود شمشیرزن سیاه جرات خود را ادامه می دهد به ظاهر بی پایان از تلاش برای انتقام.

Kabaneri آهن قلعه – فصل 1 (قسمت 12)
در زمانی که انقلاب صنعتی بود حمل جهان را به عصر مدرن یک گروه ترکان و مغولان از هیولا ارواح به طور ناگهانی به نظر می رسد. مردم Hinomoto ساخته شده است قلعه برای کمک به آنها برای زنده ماندن این تهدید است.

Kill la Kill فصل 1 (24 قسمت)
شش سال پس همکاری خود را در زمین شکستن انیمیشن سری Tengen Toppa Gurren Lagann, Hiroyuki Imaishi و Kazuki Nakashima در حال بازگشت به شوک ، Ryuko Matoi است دربدر به مدرسه ای که وارد Honnouji آکادمی به جستجو برای سرنخ برای حقیقت در پشت مرگ پدرش.

خود را در دروغ آوریل – فصل 1 (قسمت 22)
Kousei آریما یک نابغه بود پیانیست تا زمانی که مادرش را از مرگ ناگهانی در زمان دور توانایی های خود را به بازی. پس از آن او در دیدار یک ویولونیست به نام Kaori Miyazono که تغییر زندگی خود را برای همیشه لطفا برای.

پاک – فصل 1 (قسمت 12)
یک جوان هنرمند مانگا در تلاش برای ایجاد یک نام برای خود در حالی که زندگی با یک بیماری عجیب و غریب است که حمل و نقل او را به عقب در زمان قبل از اینکه چیزی تهدید کننده زندگی رخ می دهد. چگونه می تواند او پاک کردن تهدیدات برای جلوگیری از این اتفاق می افتد ؟

Kiznaiver – فصل 1 (قسمت 12)
یک راز دبیرستان گروه تشکیل شده است با دانشجویان از شهرهای مختلف که به اشتراک گذاری یک دیگر را درد: یک "Kiznaiver."

داد schwarzes Marken – فصل 1 (قسمت 12)
در سال 1983 شرق ارتش آلمان 666th TSF ال "داد schwarzes Marken" یک ویژه-واکنش نیروی وظیفه با زور بتا نیروهای.

91 روز – فصل 1 (قسمت 13)
در طول منع قانون برگزار شد و هیچ قدرت و مافیا اداره شهر است. این 91-روز داستان به دنبال مردان هدایت انتقام به عنوان آنها سعی کنید به فرار از سرنوشت غم انگیز خود را.

The Testament of Sister New Devil – فصل 1 و 2 (22 قسمت)
Basara Toujo یک دانش آموز دبیرستانی است که پدرش به طور ناگهانی فقط دوباره ازدواج کرد. Hijinks امدن به عنوان پدر خود را و سپس حرکت در خارج از کشور ترک Basara با دو زیبا و جدید گام به خواهر.

Rokka -بریوز از شش گل – فصل 1 (قسمت 12)
افسانه می گوید: هنگامی که خدا بد بیدار از عمیق ترین تاریکی خدا از سرنوشت را احضار شش بریوز و آنها بتوانند با قدرت به نجات جهان. معلوم است که وجود دارد هفت بریوز که جمع آوری شده در سرزمین موعود.

عناوین موجود پس از راه اندازی اولیه پنجره

Hunter x Hunter
گون یک پسر جوان که زندگی نهنگ, جزیره, در آرزوی تبدیل شدن به یک شکارچی مانند پدرش که سمت چپ زمانی که گون بود و هنوز جوان است.

توجه داشته باشید مرگ
Light Yagami ace است دانشجو با چشم انداز بزرگ و او را خسته کردن ذهن خود را. اما همه که تغییرات هنگامی که او در می یابد که توجه داشته باشید مرگ, یک نوت بوک, کاهش سرکش Shinigami مرگ خدا.

در مورد HBO Max
HBO حداکثر WarnerMedia را مستقیم به مصرف کننده ارائه debuting در مه 27 سال 2020 است. با 10000 ساعت از سرپرستی محتوای حق بیمه پیش بینی شده در راه اندازی HBO Max ارائه خواهد شد نیروگاه های برنامه نویسی برای هر کس در خانه گرد هم آوردن HBO قوی slate جدید سری اصلی کلید شخص ثالث مجوز برنامه ها و فیلم ها و فن مورد علاقه های شما از وارنر رسانه ها کتابخانه غنی از جمله برادران وارنر, جدید, خط, DC, CNN, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن, TBS, truTV, Turner Classic Movies, کارتون شبکه Adult Swim, Crunchyroll, خروس دندان Looney Tunes و بیشتر. ثبت نام برای به روز رسانی در HBOMax.com.

در مورد Crunchyroll
Crunchyroll یک WarnerMedia شرکت (به عنوان یک شرکت تابعه از سمور رسانه ها) و محبوب ترین انیمیشن های تجاری متصل انیمه و مانگا طرفداران در سراسر 200+ کشور و سرزمین با 360 درجه تجربه است. طرفداران دسترسی به بزرگترین مجموعه از مجوز انیمیشن از طریق Crunchyroll, انیمیشن, شبکه های دیجیتال (با همکاری Citel, یک شرکت تابعه از Média-مشارکت) و انیمیشن بر روی تقاضا جریان ویدئو خدمات ترجمه در زبان های متعدد برای بینندگان در سراسر جهان است. بینندگان همچنین می توانید دسترسی simulcasts — بالا سری

در دسترس بلافاصله پس از پخش. Crunchyroll خدمات نیز گسترش صدور مجوز از, تئاتر, تلویزیون, صفحه اصلی, ویدیو و مصرف کننده محصول حقوق.

طرفداران تعامل بیشتر با حوادث (از جمله متعلق به حوادث Crunchyroll نمایشگاه انیمیشن جوایز Crunchyroll فیلم شب KAZÉ فیلم شب) و محصولات مصرفی از طریق تجارت الکترونیک خرده فروشی و همکاران (Crunchyroll, KAZÉ AV Visionen), Crunchyroll, بازی KAZÉ بازی ها و مانگا (KAZÉ مانگا, Crunchyroll, مانگا, برنامه, Crunchyroll, مانگا, فروشگاه).

Crunchyroll در سال 2006 تاسیس شد و مقر آن در سان فرانسیسکو با دفاتر در لس آنجلس و توکیو و پاریس و لوزان برلین (AV Visionen) و کیشینف (Ellation). VRV (ایالات متحده) و چشم دیدن فیلم (آلمان) نیز Crunchyroll مارک.

در مورد WarnerMedia
WarnerMedia پیشرو رسانه ها و سرگرمی های شرکت است که ایجاد و توزیع حق بیمه و محبوب ترین مطالب از یک آرایه متنوع از با استعداد سرایان و روزنامه نگاران به مخاطبان جهانی از طریق آن مارک های مصرف کننده از جمله: HBO HBO در حال حاضر HBO Max, برادران وارنر, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن TBS truTV, CNN, DC, جدید, خط, شبکه کارتون, شنا بزرگسالان ترنر کلاسیک و دیگران. WarnerMedia بخشی از AT&T Inc. (NYSE:T).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب