'او باید در اینجا': تمام چهار افسر در حال حاضر اتهام جورج فلوید را به قتل

سه دیگر مینیاپولیس پلیس درگیر در پلیس قتل جورج Floyd—گزارشی که فیلم برداری شده بود بارها و بارها گفت که او نمی

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

سه دیگر مینیاپولیس پلیس درگیر در پلیس قتل جورج Floyd—گزارشی که فیلم برداری شده بود بارها و بارها گفت که او نمی تواند نفس کشیدن در حالی که یک افسر برگزار زانو خود را بر روی گردن خود را برای چند دقیقه—متهم شده اند در مرگ او.

سه افسران —توماس لین Tou Thao و J. Alexander Kueng—متهم شده اند با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم با توجه به شکایات کیفری ظ توسط ایالت مینه سوتا در روز چهارشنبه.

چوین برگزار شد که زانو خود را در Floyd گردن برای تقریبا نه دقیقه نیز با اتهام قتل درجه دوم پس از اینکه ابتدا با اتهام سوم-قتل عمد و غيرعمد در هفته گذشته.

"ما امروز اینجا هستیم چون جورج فلوید است که در اینجا نیست. او باید در اینجا" مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون گفت: در روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی اعلام اتهامات عنوان شده علیه. "جهان شنیده فلوید تماس خود را برای مادر و," لطفا مرا بکشند.'"

با توجه به مینه سوتا, دولت, قانون, قتل درجه دوم است و عمدی نبوده اما شک دارم آیا قصد علت مرگ است. این اتهام به طور معمول حمل حداکثر مجازات از 40 سال پشت میله های زندان.

چهار پلیس از کار اخراج شدند یک روز پس از انفجاری فیلم از مارس 25 حادثه موجب ملی اعتراض و تظاهرات که در برابر خشونت تبدیل شد در سراسر کشور است.

الیسون که گفت: هزینه های اضافی هستند "پس این مسیر از تمام شواهد" صادر "یک کلمه از احتیاط" در مورد نبرد دشوار دفتر خود را در محاکمه قریب الوقوع.

"تلاش در این مورد سخت خواهد بود. تاریخچه نشان می دهد که چالش های اینجا. اما ما به دنبال عدالت خواهد شد و ما آن را پیدا کنید," او گفت:. "آنچه که من باور نمی کنم که یکی از موفق پیگرد قانونی می تواند اصلاح صدمه دیده و از دست دادن است که بسیاری از مردم احساس می کنید. این راه حل به درد خواهد بود آهسته و دشوار کار ساخت و ساز عدالت و انصاف در جامعه ما است. که کار کار همه ما است."

Crump—صحبت کرد که در خارج از فنجان مواد غذایی در مینیاپولیس که در آن فلوید در ابتدا دستگیر و که تبدیل به یک فضای باز جامعه مرکز گفت که در حالی که از اعلام اتهامات جدید است "یک لحظه تلخ و شیرین" این فلوید خانواده است "عمیقا احساس خشنودی" است که دادستان کل زمان عمل است.

"ما همه چهار" جمعیت شعار می دادند در مرکز شهر, مینیاپولیس, محله پس از اخبار بی خانمان در مورد اتهامات چندین نگه داشتن دست خود را. سپس جمعیت مشاهده شده هشت دقیقه سکوت به افتخار مقدار زمان چوین برگزار زانو خود را در Floyd گردن در طول بازداشت.

"این یک مجازات. آن را مدرن و روز مجازات. او همان راه او فوت کرده اند اگر او بدون محاکمه اعدام شد" مایک جکسون گفت: Daily Beast, و اضافه کرد که او با هواپیما به مینیاپولیس از خانه اش در بالتیمور پس از دیدن این ویدئو از فلوید را کشتن. "این جام مقدس; این جدید مکه. جهان در حال تماشای. آنها همه به اینجا می آیند."

دوست خود Cece بوید اضافه شده است که بدون روز از اعتراض هیچ یک از افسران خواهد دستگیر شده اند.

"نگاهی به تاریخچه" بوید گفت: روزانه وحش. "بدون این همه هیچ یک از آنها را بازداشت کرده اند. و اگر یک مرد سیاه پوست را کشته و یک افسر را کشته اند و او آنها را اعدام او."

تصمیم به پرونده اتهامات علیه این سه افسر می آید, پس از روز از هر دو صلح آمیز و پر هرج و مرج و تظاهرات در سراسر این کشور که در آن ساکنان در تمام 50 شهرستانها به خیابانها گاهی اوقات تضاد با مقامات در مبارزه علیه خشونت پلیس. گارد ملی اعزام شده است تقریبا نیمی از استانهای کشور به علاوه واشنگتن دی سی پس از مقامات یافت پلیس محلی بودند کافی برای مهار خشم به تنهایی.

"اجازه دهید به من می گویند در صف مقابل قتل جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, پلیس است که در یک جنایت وحشتناک. ماموران در صحنه آن روز باید پاسخگوی قتل او. این یک تراژدی است که ما شاهد تکرار بیش از حد بسیاری از بار" وزیر دفاع علامت Esper گفت: صحبت در رسانه های مطبوعاتی در پنتاگون.

یک شکایت کیفری واصل هفته گذشته برای چوین تشریح حوادث منجر به در حال حاضر بدنام تصویری از 44 ساله و افسر سنجاق زانو خود را در Floyd گردن تا زمانی که او از دست داده آگاهی. دادستان ادعا دو افسر خط و Kueng در ابتدا در پاسخ به یک تماس در 8:08 p. m. در 25 مه که فلوید استفاده کرده تقلبی $20 bill در فروشگاه.

زمانی که دو افسر در بر داشت فلوید در ماشین خود را همراه با دو مسافر آنها خواست او را به خارج. شکایت می گوید لین سپس با اشاره تفنگ در Floyd و دستور داد او را به نشان می دهد دست خود را. او سپس کشیده فلوید از ماشین و فلوید مقاومت بودن دستبند.

به عنوان جفت راه می رفت فلوید به تیم ملی, ماشین, شکایت می گوید: 46 ساله سفت کردن و به زمین افتاد در حالی که گفته شد claustrophobic. شکایت می گوید که ماموران چوین و Thao سپس وارد به کمک و چهار مردان سعی کردم چندین بار برای دریافت فلوید در ماشین اما او نگه داشته "عمدا سقوط" و گفت که او نمی تواند نفس بکشد.

زمانی که فلوید سقوط کرد دوباره Kueng برگزار شد و لین برگزار می شود پاهای خود را—در حالی که چوین قرار زانو در غیر مسلح را گردن. این حرکت باعث فلوید به تماس برای مادرش و گفت: چندین بار است که او نمی تواند نفس بکشد.

در روده غم انگیز فیلم ضبط شده توسط bystander, Floyd شنیده شد التماس برای چوین برای نرم کردن زانو خود را.

"من تشنه هستم. گردن من لطمه می زند. لطفا, من نمی توانم نفس بکشم" او گفت:. در آن زمان او به یک آمبولانس او تا به حال هیچ پالس یک مینیاپولیس آتش نشانی گزارش اعلام کرد.

شکایت می گوید که در یک نقطه و یک افسر گفت فلوید "شما در حال صحبت کردن خوب است." بعد لین خواسته افسران همکار خود را اگر آنها باید رول فلوید در کنار او و گفت: "من نگران هستم در مورد هیجان زده هذیان و یا هر چیز دیگری." چوین پاسخ داد: "به همین دلیل ما او را در معده است."

پس از فلوید, متوقف حرکت, خط, دوباره, پیشنهاد حرکت او را بر روی سمت خود در حالی که Kueng برای بررسی نبض اما نمی تواند پیدا کردن یکی. افسران هرگز تغییر فلوید موقعیت.

در این شکایت آمده است که با توجه به بدن فرسوده دوربین فیلم چوین او زانو در Floyd گردن برای 8 دقیقه و 46 ثانیه—از جمله نزدیک به سه ساعت است که در آن فلوید بی توجه بود.

"پلیس آموزش دیده است که این نوع خویشتن داری با یک موضوع در یک موقعیت مستعد است ذاتا خطرناک" شکایت متحده است.

به روز شده گزارش از شهرستان Hennepin معاینات پزشکی نشان داد که فلوید درگذشت به علت ایست قلبی از خویشتن داری و گردن فشرده سازی. این دفتر معاینات پزشکی گزارش همچنین آمده بودند نشانه فلوید تا به حال بیماری های قلبی از جمله "arteriosclerotic و بیماری قلبی فشار خون بالا" و وجود دارد فنتانيل در سیستم خود را.

یک گزارش مستقل راه اندازی شده توسط Floyd خانواده آمده است که 46 ساله بود در سلامتی و درگذشت اختناق از فشار به کمر و گردن است. هر دو گزارش به این نتیجه رسیدند که فلوید مرگ شد, قتل.

"هنگامی که [فلوید] گفت: "من نمی توانم نفس بکشم'... پلیس فکر می کنم که اگر شما می توانید صحبت کنید و سپس شما می توانید نفس. که درست نیست" مشهور آسیب شناس دکتر مایکل بادن گفت: در یک شنبه در کنفرانس مطبوعاتی اعلام این گزارش اضافه کرد که فلوید هیچ بیماری زمینه ای که منجر به مرگ او. "او در سلامت خوب است. علت مرگ خفگی فشرده سازی از گردن و پشت است."

ایالات متحده دادستان کل ویلیام Barr جمعه اعلام کرد وزارت دادگستری—از جمله اف بی آی—انجام شد تحقیقات خود را از فلوید مرگ است. روز یکشنبه رژیم صهیونیستی است. تام Walz اعلام کرد مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون است که مصرف سرب در چوین را تعقیب.

"هنگامی که او نمی توانستم نفس بکشم, هیچ یک از ما می تواند نفس پس این یک نقطه اوج.. به تغییر امریکا و ببینید که اگر امریکا واقعا معتقد است که در سخنان توماس جفرسون که اعتقاد داریم این حقایق را به خود آشکار است که همه مردان به طور مساوی خلق" Crump گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن