HEINEKEN انتصاب رئیس جدید امور شرکت ها و تحول افسر

Heineken N. V. (HEINEKEN) اعلام کرد انتصاب استیسی مخزن به عنوان رئیس امور شرکت ها و تحول افسر به عنوان از 1 ژو

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

Heineken N. V. (HEINEKEN) اعلام کرد انتصاب استیسی مخزن به عنوان رئیس امور شرکت ها و تحول افسر به عنوان از 1 ژوئن 2020. خانم مخزن ملحق خواهد شد HEINEKEN اجرایی تیم, گزارش به Dolf van den Brink, HEINEKEN مدیر عامل شرکت تعیین و از 1 ژوئن 2020 مدیر عامل و رئیس هیئت اجرایی.

استیسی مخزن بازگشت به HEINEKEN او به عنوان فرار روابط شرکت تابع در HEINEKEN ایالات متحده آمریکا تا سال 2015. او تقویت شرکت توسعه پایدار و عملکرد و افزایش شهرت این شرکت در میان داخلی و خارجی مخاطبان است. ملی ایالات متحده, استیسی بیش از دو دهه تجربه در کسب و کار جهانی در نقش مدیریت ارشد. این شامل نزدیک به ده سال در جنرال الکتریک در انواع حسابرسی بین المللی, امور مالی و ارتباطات نقش. در طول GE سال او زندگی می کردند و همچنین در اروپا و مکزیک و برزیل.

در 2015, Stacey مخزن پیوست, The Home Depot, بزرگترین صفحه اصلی بهبود (persian) خرده فروش به عنوان رئیس دفتر ارتباطات. پس از 2018 خانم مخزن آگهی خود خدمات نصب و راه اندازی و خدمات اندازه گیری کسب و کار مسئول چندین میلیارد دلار در فروش سالانه و بیش از 5000 کارکنان. او بازگشت و کسب و کار به رشد دو رقمی در حالی که القای ارزش های قوی مبتنی بر فرهنگ و قوی نوآوری خط لوله است. خانم مخزن است که اختصاص داده شده به تقاطع کسب و کار و تاثیر مثبت در جامعه است و او بارها و بارها نوشته شده در مقیاس بزرگ جنبش در سراسر شرکت.

Dolf van den Brink مدیر عامل تعیین و از تاریخ 1 ژوئن 2020 مدیر عامل و رئیس هیئت اجرایی اظهار داشت: "من بسیار خوشحال به استقبال استیسی به HEINEKEN. او دارای سابقه بسیار خوبی در پیشرو بالا انجام تیم در سراسر کسب و کار و عملکرد. او فراست کسب و کار و کسب و کار موفقیت دانش HEINEKEN و برجسته امور شرکت ها و رهبری ارشد تجربه خواهد بود علاوه بر این با ارزش به ما تیم اجرایی. من بسیار مشتاقانه منتظر کار کردن با او دوباره. من می خواهم به قدردانی من به بلانکا Juti و برای او آرزوی بهترین ها را برای آینده است."

استیسی مخزن جدید نقش مستلزم مناطق عمومی و امور توسعه پایدار و جهانی ارتباطات است. علاوه بر این در این شرکت تحول جزء از نقش او را خانم مخزن پشتیبانی خواهد شد ارکستراسیون از کلید تغییر و تحول طرح HEINEKEN استراتژیک در دستور کار.

در مورد HEINEKEN

HEINEKEN ترین در جهان است بین المللی آبجو. آن است که توسعه دهنده اصلی و بازاریاب بیمه آبجو و شراب مارک. رهبری Heineken® نام تجاری این گروه مجموعه ای از بیش از 300 بین المللی و منطقه ای و محلی و تخصص آبجو و ciders. HEINEKEN متعهد به نوآوری در دراز مدت تجاری و سرمایه گذاری منظم و فروش اعدام و متمرکز مدیریت هزینه است. از طریق "دم یک دنیای بهتر" پایداری تعبیه شده است در کسب و کار. HEINEKEN است متعادل جغرافیایی ردپای با مواضع رهبری در هر دو حال توسعه و بازارهای در حال توسعه. استخدام بیش از 85000 کارکنان و عمل ماشین منگنه malteries شراب گیاهان و دیگر امکانات تولید در بیش از 70 کشور جهان است. Heineken N. V. و Heineken برگزاری N. V. تجارت سهام در بورس در آمستردام. قیمت برای سهام عادی ممکن است قابل دسترسی در بلومبرگ تحت نمادهای HEIA NA و HEIO NA و در ایسنا تحت HEIN.به عنوان و HEIO.به عنوان. HEINEKEN دو حمایت در سطح 1 دریافت سپرده ای آمریکایی (ADR) برنامه: Heineken N. V. (OTCQX: HEINY) و Heineken برگزاری N. V. (OTCQX: HKHHY). تازه ترین اطلاعات در دسترس است در HEINEKEN وب سایت: http://www.theHEINEKENcompany.com و به دنبال ما در توییتر از طریق @HEINEKENCorp.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن