هلیم اعلام همکاری با Conserv برای نجات فرهنگ و هنر مجموعه در میان COVID-19 از طریق در سراسر کشور IoT شبکه

هلیوم شرکت در پشت یکی از اولین بار در جهان نظیر به نظیر شبکه های بی سیم, امروز اعلام کرد که تیمی با Conserv مج

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

هلیوم شرکت در پشت یکی از اولین بار در جهان نظیر به نظیر شبکه های بی سیم, امروز اعلام کرد که تیمی با Conserv مجموعه متمرکز محیط زیست نظارت بر پلت فرم برای ارائه پوشش گسترده به هنر و مجموعه فرهنگی در سراسر کشور است. از طریق این مشارکت آنها در حال ارائه های بی سیم نظارت بر محیط زیست برای حفاظت از هنر و جلوگیری از آسیب به مجموعه تاریخی.

حتی قبل از همه گیر بسیاری از جهان معتبرترین موزه ها, کتابخانه ها و گالری با استفاده از تکنولوژی از رده خارج برای نظارت بر مجموعه خود را برای دما و رطوبت لرزش و دیگر آسیب های محیطی از طریق سیستم های کهنه. میراث این سیستم های مورد نیاز به کسی به صورت فیزیکی جمع آوری اطلاعات از هر سنسور یک فرایند است که هر دو وقت گیر است و می توانید با قرار دادن کارکنان در معرض خطر در طول یک بیماری همه گیر. نظارت دیگر تکنیک های حال تکیه بر Wi-Fi اتصال یک undependable کوتاه برد با محدود عمر باتری. در حال حاضر از طریق هلیوم و Conserv مشارکت موزه ها و گالری ها می توانید در زمان واقعی نظارت بر محیط زیست دستگاه های که در حال مقرون به صرفه دوربرد و برای سال گذشته یک باتری کوچک.

"قبل از هلیوم شبکه IoT دستگاه های مانند ما تا به حال هیچ راه عالی برای اتصال به اینترنت گفت:" Austin شد senseman موسس و مدیر عامل شرکت Conserv. "ما خوشحال به همکاری با هلیوم به اطمینان حاصل شود که ما نه تنها نگه داشتن تاریخی هنر و آثار امن و مطمئن برای نسل های آینده آمده است, اما همچنین حفاظت از جامعه ما بی سابقه ای در طول این زمان."

دو تا از این مجموعه برای اولین بار استفاده از ترکیب هلیوم و Conserv خواهد بود آلاباما اداره آرشیو و تاریخچه و بیرمنگام حقوق مدنی موسسه. هر دو از این موسسات دارای برخی از مهم ترین حقوق مدنی آثار در تاریخ ملت ما از جمله مجموعه در مارتین لوتر کینگ جونیور و رزا پارکس. این اسناد و مدارک اصلی عکس و مصنوعات تعریف که ما به عنوان یک ملت و هر دو هلیوم و Conserv اختصاص داده شده به حفظ این مجموعه در حال حاضر و برای همیشه لطفا برای. پس از این اولیه اجرای هلیوم و Conserv برنامه ریزی برای گسترش این تاریخچه-حفظ تکنولوژی به دیگر موزه ها و مجموعه ها در سراسر ایالات متحده و در نهایت جهان است.

"هلیوم است که مفتخر به همکاری با Conserv برای محافظت از جامعه ما و آثار هنری است. آن را همیشه در هسته دید ما به جرقه نوآوری برای کمک به ما در دنیایی بهتر" گفت: امیر حلیم هلیم مدیر عامل و بنیانگذار شرکت. "این حقوق مدنی آثار و مجموعه ها بخش مهمی از تاریخ ما است. ما مصمم به ادامه کار ما با Conserv به اطمینان حاصل شود که آنها سالم باقی می ماند."

Conserv در حال حاضر با استفاده از هلیم این شبکه که توسط هلیوم کانون. هلیوم کانون یک دستگاه سخت افزاری است که قادر می سازد هر کسی به خود و راه اندازی یک شبکه بی سیم برای دستگاه های IoT. با هلیوم باز-منبع blockchain فن آوری افراد انگیزه برای استقرار در نقاط که به طور همزمان معدن cryptocurrency و ارائه پوشش شبکه برای صدها مایل مربع است. هلیم حامیان (فرد مصرف کنندگان) در ایجاد شبکه در سراسر صدها نفر از شهرستانها و تمام پنجاه ایالت در کمتر از هشت ماه. زمانی که در ارتباط با دیگر نقاط مهم در این نزدیکی هست این عمل به عنوان ستون فقرات شبکه است که اغلب به عنوان افراد شبکه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد همکاری و سفارش مجموعه دستگاه نظارت مراجعه کنید www.conserv.io.

در مورد هلیوم

شرکت تاسیس شده توسط شاون فانینگ و امیر حلیم در سال 2013 هلیم در حال ساخت اولین بار در جهان نظیر به نظیر شبکه های بی سیم ساده به اتصال دستگاه به اینترنت توسط پاداش هر کسی که برای تبدیل شدن به یک اپراتور شبکه. مدیر عامل امیر حلیم می آید از یک پس زمینه گسترده در سه گانه-بازی های ویدئویی. هلیم حمایت GV (که قبلا Google Ventures), Khosla Ventures, اتحادیه مربع سرمایه گذاری Multicoin سرمایه FirstMark Marc Benioff, شاون فانینگ و دیگر بالا VCs. شبکه زنده در بیش از 1 ، 000 شهرستانها در سراسر شمال امریکا است. اطلاعات بیشتر را می توان در یافت helium.com.

در مورد Conserv

Conserv یک نرم افزار و سنسور کسب و کار در حال تغییر است هنر حفظ بازار با حفاظت متمرکز بر پلت فرم است که به ارمغان می آورد با هم تمام کارهایی که متخصصان حفاظت را به یک محل واحد. Conserv اولیه تمرکز بر نظارت بر محیط زیست, غیر اختیاری حفاظت, کار, جایی که آنها در حال توسعه تنها بی سیم حفاظت متمرکز سیستم مانیتورینگ در فضا است. اطلاعات بیشتر را می توان در یافت www.conserv.io



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن