Hell Hath No Fury Like جوجه ها در 'Gaslighter,' خود مواد منفجره بازگشت پیروزمندانه

تیوی های که قبلا شناخته شده به عنوان Dixie هستند که با مواد منفجره آلبوم جدید خود را برای اولین بار در 14 سال—

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

تیوی های که قبلا شناخته شده به عنوان Dixie هستند که با مواد منفجره آلبوم جدید خود را برای اولین بار در 14 سال—و با آن یک یادآوری برای متنفر است که آنها هنوز هم موسیقی کشور ساکن فمینیستی مرتدان.

ماه گذشته در میان تبلیغات برای آلبوم خود را Gaslighterجوجه اعلام کرد نام خود را تغییر دهید و با یک موزیک ویدیو رها کردن و کمی اضافی هیاهو. این ویدئو همراه با انتشار نسخه سوم خود را تنها از Gaslighterاعتراض سرود به نام "مارس مارس است." احتمالا تلاش برای فاصله خود را از نژادپرستانه معانی کلمه "دیکسی" در میان تجدید حیات از زندگی ماده تظاهرات حرکت بود دیر شده برای در غیر این صورت unabashedly مترقی گروه دختر ساخته شده Natalie Maines امیلی Strayer, و, March مگوایر.

هر چند که منتشر شد هیچ بیانیه رسمی فراتر از یک پیام کوتاه در وب سایت خود را ("ما می خواهیم به دیدار این لحظه است."), Maines بعد گفت: نیویورک تایمز: "ما می خواستیم به تغییر آن سال ها و سال ها و سال پیش. من فقط می خواستم برای جدا کردن خودم از مردم که موج که Dixie پرچم." آنها رانده شدند و در نهایت به ایجاد تغییر در زمانی که Strayer دیدم یک Instagram post برچسب زدن مؤتلفه پرچم "دیکسی دین صلیب شکسته."

این تغیر می آید در زمانی که بسیاری از چهره های عمومی در حال تسویه حساب با کمک های خود به نژادپرستی نظاممند مستقیم و یا غیر مستقیم. همکار موسیقی کشور گروه Lady Antebellum به تازگی ساخته شده یک تولید بزرگ از تغییر نام خود را به بانوی تنها به سرعت تحت آتش برای تحت پیگرد سیاه و سفید, بلوز, خواننده, آنیتا سفید که تا به حال انجام شده تحت همان نام برای 30 سال است. اما طرفداران این جوجه ها می دانند که زنان باید آوازی است در مورد خود را در سمت چپ متمایل به دیدگاه های سیاسی پس از مدتها قبل از آنها کاهش یافته است "دیکسی."

در یک کنسرت در لندن در سال 2003 Maines ادا او در حال حاضر بدنام پاسخ به جورج دبلیو بوش را قریب الوقوع تصمیم به ارسال سربازان آمریکایی به عراق—"فقط بنابراین شما می دانید که ما شرمنده رئیس جمهور ایالات متحده از تگزاس میشم." به ظاهر بدون مقدمه سخن گفتن در بین آهنگ ها باعث چنین واکنش گسترده میان طرفداران کشور که جوجه ها شاهد کاهش شدید در رادیو پخش و فروش آلبوم با برخی از جنوب ایستگاه های رادیویی حتی میزبانی احزاب برای طرفداران سابق برای سوزاندن سوابق خود را. اما به جای حمایت کردن جوجه کانال خشم خود را به خود برنده جایزه گرمی سال 2006 آلبوم در نظر گرفتن راه طولانیشامل آتشین سوسیس "آماده نیست را به خوب" اساسا صوتی انگشت وسط به کشور و جامعه است که دوری آنها.

امروز زنان باقی می ماند به عنوان مهیجی مثل همیشه. این "مه مه" مجموعه اشعار در مورد حقوق باروری کنترل اسلحه و تغییر آب و هوا به فیلم تاریخی از گذشته ایالات متحده جنبشهای اعتراضی و همچنین زمان عکس های فوری از ادامه Black Lives Matter تظاهرات. دوربین همچنان بر نشانه خواستار عدالت در قتل جورج فلوید و Breonna تیلور interposed با عکسهای از چهره های معروف مانند گلوریا استاینم و گرتا Thunberg. متن ترانه حتی نام-بررسی کنترل اسلحه و فعال Stoneman داگلاس دبیرستان تیراندازی بازمانده اما گنزالز: "ایستاده با اما و پسران و دختران ما / نگاه' جوانان ما باید برای حل همه مشکلات ما است." آن است که تا حدودی از سوپ الفبا از عدالت اجتماعی برنامه و کمی سنگین دست دارد اما به هیچ درآوریم چه طرف از تاریخچه جوجه ها هستند.

حتی در آلبوم سرب تک نیز به نام "Gaslighter" وجود دارد ظریف حفاری در جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. این آهنگ است که در آن سطح مورد Maines' acrimonious طلاق از قهرمانان بازیگر Adrian Pasdar. در عین حال از آن است که قطعا عمدی که جوجه ها تصمیم به استفاده از یک عبارت در حال حاضر اغلب همراه با دستکاری سیاسی. در مصاحبه با تایمز Maines اذعان کرد که اگرچه او آن را نوشتن نیست و در مورد او "من مغلوب ساختن پیشی جستن در آن است."

اما گذشته از این نرم افزار-فعالیت های پیام رسانی از "مه مه" و حرکت سر اشاره کردن به ما Gaslighter ارشد این آلبوم بیشتر شانه خالی سیاست به نفع دلشکستگی و خیانت با الهام Maines طلاق. آن است که به Gaslighter بهره مند است که جوجه ها را ارائه نمی دهد 12-پیگیری بیانیه سیاسی به عنوان بسیاری از طرفداران و منتقدان انتظار داشتند. همکاری با تولید کننده Jack Antonoff (تیلور سویفت, Lorde) و همچنین نیروگاه پاپ ترانه سرایان مانند جاستین Tranter Julia Michaels و عروسکی گایگر جوجه ها عوض گردد غم انگیز روایت, از خیانت در روح بیانسه لیموناد, بسته بندی, همه, همان خشم و صدمه دیده است, تنها بدون آشتی در پایان.

"Maines ثابت می کند که او یکی از احساسی ترین خاطره انگیز صداها در موسیقی امروز است."

Antonoff را لمس شنیده می شود همه بیش از Gaslighterکه می بیند جوجه ها در حال حرکت به سمت یک جریان اصلی بیشتر پاپ صدا. اما ويژگی Maines', شعر اگر گاهی اوقات بیگانه دارای اثر, ارائه طیف گسترده ای از احساسات حاد تر و با قدرت تر از میانگین پاپ آهنگ می تواند. او خشم بی رحمانه او غم از این غمناک تر او را اهل تفریح و بازی glee عفونی است. به جای فروپاشی سرود است که می تواند اعمال می شود به یک شنونده زندگی خود او به ما می دهد "خواب در شب" با یک کاملا unrelatable حکایت در مورد جلسه او شوهر, معشوقه, در پشت صحنه هالیوود باول. در واقع این آلبوم پر است از بسیاری از همین جزئیات صمیمی که Pasdar ناموفق تلاش برای جلوگیری از انتشار آن با استناد به نقض در بند محرمانه در خود و Maines' prenup.

یکی از این آلبوم بیشتر آهنگ شاد, "تگزاس مرد" ارائه می دهد یک فیلتر نشده اجمالی در تلاش به عقب بر گردیم در این بازی آشنایی پس از طلاق با cheeky شعر که در حال التماس به جیغ-خوانده شده توسط طرفداران در ورزشگاه. Maines' مخ زن, دانستن صدای تودماغی می افزاید: طنز را به شعر مانند "شده است راه بیش از حد طولانی پس کسی بدن نگه داشته me up all night/ آره که خوب نیمه keepin' من تمام شب."

طرفداران pre-نام-تغییر جوجه به احتمال زیاد خواهد شد در سمت چپ مایل بیشتر از این خوش بین, انرژی, اما بعد از آن آهنگ "لباس تنگ در قایق من" به ارمغان می آورد یکی دیگر از دوز سه نفر را امضا, بی احترامی صحبت کردن. Maines نمی کند گوشت چرخ کرده کلماتی که او تف باز شعر: "من امیدوارم که شما می میرند مسالمت آمیز در خواب خود را / فقط شوخی من امیدوارم که آن را لطمه می زند و مثل شما به من صدمه دیده است." او همچنین برگ های کمی به تخیل نیز به دلیل تقسیم او از Pasdar آواز "و شما می توانید بگویید که سمت چپ او را تنگ در قایق من / که او می تواند به شما در حال حاضر." نه این که هر کسی انتظار دارد که ظرافت از گروه نوشت که یک آهنگ در مورد یک زن و قتل او سوء استفاده شوهر با مسموم black-eyed peas در یک پیک نیک ("خداحافظی ارل"). به قول معروف ضرب المثل Hell hath no fury like a جوجه تمسخر.

آن است که Gaslighter's ساکت تر کمتر کینه توز لحظات هر چند زمانی که جوجه ها را قوی ترین. اثیری هارمونی و سودا در رشته "امید آن چیزی است که خوب" یادآوری شنوندگان که در وجود خود بیدار دیدگاه های سیاسی این گروه باقی مانده است بصورتی پایدار و محکم در تماس با خود را بلوگرس ریشه. Maines ثابت می کند که او یکی از احساسی ترین خاطره انگیز, صدای, موسیقی امروز, ترک خوردگی در گروه کر به عنوان اگر از غم به او بازگو نشست شوهر سابق او در bandmate امیلی Strayer اول عروسی در "بهترین دوست من در مراسم عروسی."

در این آهنگ یک نماد از آلبوم Maines singes "من به اینجا در my best friend's wedding / آره او ازدواج دوباره / من هرگز دیده می شود نگاه خود را بیشتر شاد / حدس می زنم از خاکستر ما واقعا می تواند رشد کند." که آخرین خط نه تنها شامل انعطاف پذیری از زنان که پدید آمده اند قوی تر از روابط سمی, اما, البته, باند خود تولد دوباره پس از رد شدن توسط موسیقی کشور جهان برای صحبت کردن ذهن خود و امتناع از عذرخواهی می کنیم.

چهارده سال یک جامد آلبوم جدید به نام بعد جوجه ها را ساخته اند آن را روشن است که آنها هنوز آماده نیست را به خوبی و ما نمی خواهد آن را به هر راه دیگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب